וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כוחות: 92:124 לסן אנטוניו על הת'אנדר במשחק 1, שיא לפופוביץ'

פתיחה חד צדדית לחצי גמר המערב: הספרס הובילו בלמעלה מ-40 הפרש במשחק פלייאוף לראשונה בעידן פופוביץ', אולדריג' התפוצץ עם 38 נקודות ב-30 דקות, והת'אנדר התפרקו אחרי רבע אחד בלבד

למרקוס אולדריג' סן אנטוניו ספרס. AP
פירוק. אולדריג'/AP

הסדרה שאמורה הייתה להיות המרתקת ביותר בחצאי הגמר האיזוריים בפלייאוף ה-NBA נפתחה הלילה (בין שבת לראשון) בתצוגה חד צדדית, כשסן אנטוניו רמסה את אוקלהומה סיטי 92:124 בטקסס.

seperator

סן אנטוניו (2) - אוקלהומה סיטי (3) 92:124

עד היום, נהגה סן אנטוניו לפרק את המוקשים שניצבו מולה בחכמה וביעילות, אבל לרוב בלי להנחיל תבוסות מפוארות. הלילה משהו השתנה, בדרך לנתון היסטורי: זו הייתה הפעם הראשונה בעידן גרג פופוביץ' שהספרס מובילים בהפרש של 40 נקודות ומעלה במשחק פלייאוף. קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק וחבריהם עוד האמינו שאפשר יהיה להפתיע במשחק הראשון ושחרר הצהרת כוונות בנוגע לסיכוייהם בסדרה, אבל הספרס הוכיחו עליונות בכל פרמטר, הפגיזו 43 נקודות ברבע הראשון (השוואת שיא פרנצ'ייז), פתחו במהלכו הפרש 23, ולא הורידו רגל מהגז גם ברבע הרביעי, בו פופוביץ' העניק מנוחה לכל שחקני החמישייה לקראת המשחקים הבאים.

עד כמה זה היה משחק במעמד צד אחד? בסך הכל, הספרס חילקו 39 אסיסטים - ארבעה יותר ממספר סלי השדה של הת'אנדר. אחרי שני הרבעים הראשונים, קוואי לאונרד ולמרכוס אולדריג' קלעו 45 נקודות משותפות, ארבע יותר מהאורחת. אולדריג', שפתח את הפלייאוף בגמגום והעמיד ממוצע של 14.5 נקודות בלבד בסדרה מול ממפיס, ירידה של שבע נקודות ביחס לממוצע העונתי שלו, התפוצץ עם 38 נקודות ב-30 דקות בלבד - הכי הרבה בעידן שעון ה-24 לשחקן עם כל כך מעט דקות בפלייאוף.

גם קוואי לאונרד היה בלתי עציר ב-22 הדקות שלו, במהלכן ניפק 25 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כשמנגד קווין דוראנט וראסל ווסטברוק מתקשים לייצר נקודות מול ההגנה הקשוחה של הספרס, מחברים 30 נקודות משותפות (דוראנט 16, ווסטברוק 14), ובאחוזים רעים למדי - 11 מ-34 מהשדה. סרג' איבקה הוביל את הת'אנדר עם 19 נקודות, אך הוריד שני ריבאונדים בלבד. המשחק הבא בסדרה ייערך בלילה שבין שני לשלישי, והת'אנדר יקוו שהפעם, בדומה למה שדאלאס עוללה להם בסיבוב הראשון, הם יצליחו להפתיע במשחק 2.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
חסרי אונים. ווסטברוק ודוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully