וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת הסרבית: "אבוקסיס עשה פרובוקציה, ראיקוביץ' הגן על אנשיו"

במולדתו של שוער מכבי תל אביב עקבו אחר ההתפתחויות ("ראיקוביץ' גמור, הוא הורחק לשלושה משחקים"). לקוראים הסבירו: "דברים כאלו קורים בלהט הקרב, במיוחד כשעושים לך פרובוקציות. סכנין בישלה את כל הסיטואציה"

עריכה: מרום שפיצר

התקשורת הסרבית עוקבת בעניין אחר ההתפחויות בגזרת פרדראג ראיקוביץ' והמהומה בסיום המשחק בסכנין. החדשות על ההרחקה שלו אתמול מיהרו לצוץ באתרי הספורט המקומיים, שקראו בין היתר: "ראיקוביץ' גמור! שלושה משחקים בחוץ" ו-"ראיקוביץ' האימפולסיבי יחמיץ את משחק העונה בישראל!".

ראיקוביץ' שהתראיין לא מעט לתקשורת במולדתו אחרי הנחיתה בתל אביב, שומר על דום שתיקה. אתמול הוא הסביר בקצרה: "בבקשה תבינו אותי, במועדון הורו לי לא לדבר עם התקשורת עד שהסיפור הזה יסתיים. לא רק אני, כל מי שהיה מעורב קיבל ייעוץ לא לומר דבר בינתיים".

התקשורת הסרבית מציגה את הדברים עם נקודת ראות מעניינת. על התקרית בסיום המשחק בדוחא נכתב באתר הפופולארי INFORMER: "בני סכנין היא הקבוצה הערבית הגדולה ביותר בישראל ויש מתח על רקע דתי בינה לבין מכבי תל אביב, שהיא הקבוצה הכי גדולה שם. על פי מקור שלנו שמקורב לנבחרת סרביה, בני סכנין בישלה את כל הסיטואציה בסיום המשחק".

ב-INFORMER הוסיפו: "מאמן סכנין, יוסי אבוקסיס, עשה דרכו לספסל של מכבי תל אביב והתחיל לקלל. אנשים מהספסל של מכבי נכנעו לפרובוקציה וקמו לעברו. ראיקוביץ' ראה את המהומה וחשב שאבוקסיס תוקף את אנשי קבוצתו. התגובה שלו הייתה קצת קשה וחבל. הכוונה שלו הייתה להרחיק את אבוקסיס מאנשי מכבי, אבל הוא דחף אותו והמאמן נפל. דברים כאלו קורים בלהט הקרב, במיוחד כשעושים לך פרובוקציות".

ב-BLIC תיארו את הפעולה של ראיקוביץ' כאימפולסיבית ונמהרת, וכתבו: "שוער יגודינה והכוכב האדום בלגרד לשעבר, דחף את אבוקסיס שהתגרה בחבריו לקבוצה ולמועדון. אבוקסיס נקנס ב-1,100 יורו, בעוד ראיקוביץ' הורחק משלושה משחקים. זו מכה עבורו מכיוון שהוא לא ישתתף במשחק החשוב נגד הפועל באר שבע".

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
"ראיקוביץ' האימפולסיבי יחמיץ את משחק העונה בישראל!"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully