וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול כנראה מחוץ לפלייאוף עם שבר ביד. דוראנט על קיובן: "אידיוט"

סוער ב-NBA: כוכב הקליפרס נפצע במהלך ההפסד לפורטלנד ועל פי הדיווחים, לא צפוי לחזור לשחק העונה. הבעלים של המאבס טען ש-KD הוא הסופרסטאר היחיד בת'אנדר וזכה לתגובה עצבנית

כריס פול לוס אנג'לס קליפרס יורד פצוע. GettyImages
פול יורד מהמגרש פצוע/GettyImages

רק אתמול (שני) התבשר עולם הכדורסל כי הכוכב הגדול ביותר ב-NBA בימים אלה, סטפן קרי, יחמיץ את השבועיים הקרובים של הפלייאוף לכל הפחות בשל נקע בברך, לאחר פציעה שספג במשחק 4 בין גולדן סטייט ליוסטון. הלילה, עם סיום המפגש הרביעי בסדרה בין הקליפרס לפורטלנד, הפציעות המתסכלות המשיכו להיערם.

כריס פול, כוכב לוס אנג'לס, שבר את ידו במהלך הרבע השלישי של המשחק בו הקליפרס הפסידו 98:84 בחוץ לפורטלנד, משחק שקבע 2:2 בסדרה, שהמנצחת בה תפגוש בחצי גמר המערב את המנצחת בין גולדן סטייט ליוסטון (1:3 לווריירס). על פי הדיווחים הראשוניים, פול ככל הנראה גמר את העונה ולא יוכל לשוב להמשך הפלייאוף. בלעדיו, לא ברור איך הקליפרס יצליחו לצלוח בכלל את הסדרה מול פורטלנד וגם אם כן, הם יתקשו מאוד בהמשך הדרך.

אם לא די בכך, הרי שגם בלייק גריפין, שרגע לפני הפלייאוף חזר מפציעה ארוכה שהשביתה אותו לאורך כחצי עונה, נפגע בשריר הארבע ראשי ונשאר על הספסל בדקות הסיום של המשחק. במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד באורגון אמר מאמן לוס אנג'לס, דוק ריברס: "נעשה עוד בדיקות על כריס, אבל מן הסתם זה לא נראה טוב בכלל. גם עבור בלייק המצב מדאיג מאוד. יש סיכוי של 50 אחוז שבלייק ישחק במשחק 5".

פול נפגע ביד ימין במהלך ניסיון שמירה על הגארד של הבלייזרס, ג'רלד הנדרסון. הוא נבדק על הפרקט על ידי רופא המועדון וצעד לחדר ההלבשה כשהוא מתוסכל מאוד, מנענע את ראשו מצד לצד ובועט בדברים שנקרו בדרכו. עד לרגע הפציעה, היו לו 16 נקודות.

גם בסדרה בין אוקלהומה סיטי לדאלאס, שהסתיימה הלילה עם 104:118 לת'אנדר ו-1:4 בסך הכול, בדרך למפגש מול הספרס בחצי גמר המערב, היה סוער.

לפני המשחק החמישי, מארק קיובן, הבעלים של המאבריקס ואחד שאף פעם לא חושש להביע את דעתו, אמר לכתבים לפני המשחק: "לאוקלהומה סיטי יש רק סופרסטאר אחד, קווין דוראנט".

ווסטברוק נשאל על הדברים בסיום המשחק ודוראנט, שישב לצדו במסיבת העיתונאים, עצר אותו מלהגיב וענה במקומו: "קיובן אידיוט. הוא אידיוט. אל תקשיבו לו... הוא אידיוט. זה כל מה שיש לנו להגיד על הנושא הזה. הוא אידיוט. לשאלה הבאה בבקשה".

עוד באותו נושא

הת'אנדר עלו, שארלוט ופורטלנד השוו ל-2:2, כריס פול שבר את ידו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully