וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הת'אנדר עלו, שארלוט ופורטלנד השוו ל-2:2, כריס פול שבר את ידו

OKC ניצחה 104:118 את דאלאס, השלימה 1:4 בסדרה, ותשחק מול סן אנטוניו בסיבוב השני של הפלייאוף. 36 נקודות לווסטברוק, 33 לדוראנט. ווקר (34 נקודות) הוליך את ההורנטס ל-85:89 על ההיט, הבלייזרס ניצחו את הקליפרס 84:98, הרכז נפגע ברבע השלישי, גם גריפין נפצע

שחקן אוקלהומה סיטי, ראסל ווסטברוק. רויטרס
שוב סיפק את הסחורה. ווסטברוק מתעופף/רויטרס

שלושה משחקים נערכו הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA. אוקלהומה סיטי ניצחה את דאלאס, עלתה ל-1:4 בסדרה ותשחק בלילה שבין שישי לשבת מול סן אנטוניו בסיבוב השני של הפלייאוף. שארלוט רשמה ניצחון שני ברציפות בשלב הפלייאוף לראשונה מאז 2002 והשוותה את הסדרה מול מיאמי ל-2:2. במשחק שנעל את משחקי הלילה גברה פורטלנד על מיאמי וגם היא קבעה 2:2 בסדרה.

שחקן אוקלהומה סיטי, קווין דוראנט, מול שחקן דאלאס, דירק נוביצקי. רויטרס
נפרדו כידידים. דרואנט מנחם את נוביצקי/רויטרס

אוקלהומה סיטי - דאלאס 104:118 (הת'אנדר ניצחו 1:4 ועלו לשלב הבא)

מישהו זוכר את ההפסד של הת'אנדר במשחק מספר שתיים? מאז אותו 85:84 דרמטי, רשמה אוקלהומה סיטי שלושה ניצחונות רצופים על המאבריקס ותשחק בשלב הבא מול הספרס החזקים. הת'אנדר סיימו עם 50 אחוזים מהשדה כששוב ראסל ווסטברוק היה במרכז העניינים. הגארד קלע 13 מתוך ה-36 שלו ברבע הראשון ונתן לקבוצתו יתרון מבטיח, שהחזיק עד לסיום. דאלאס עוד התקרבה ארבע דקות לסיום, כשקבעה 107:103, אלא שגם משם הצליחה אוקלהומה סיטי לברוח, בדרך לניצחון מספר ארבע בסדרה. ווסטברוק הוסיך גם 12 ריבאונדים ותשעה אסיסטים וסיים עם שלושה איבודים. קווין דוראנט קלע 33 וקטף שבעה ריבאונדים, סטיבן אדאמס הוסיף 15 ועשרה ריבאונדים.

שחקן שארלוט, קמבה ווקר. GettyImages
שיא קריירה בפלייאוף. ווקר/GettyImages

שארלוט - מיאמי 85:89 (ההורנטס השוו ל-2:2)

ברכות להורנטס, שהצליחו לרשום ניצחון שני ברציפות בשלב הפלייאוף לראשונה מאז 2002. לכוכב הגדול של שארלוט, קמבה ווקר, חלק גדול בכך. הגארד המצוין קלע 11 נקודות רצופות בשלב קריטי ברבע הרביעי, זאת לאחר שמיאמי חזרה למשחק, למרות שפיגרה כבר ב-18 נקודות במחצית השנייה. ההיט שבו ל-76:75 אחרי שלשה של ג'ראלד גרין, כשנותרו כשש דקות לסיום ההתמודדות. אבל אז נכנס לעניינים ווקר, שקלע וקלע והוליך את קבוצתו ל-80:87 מבטיח למדי. ווקר קלע שיא קריירה בפלייאוף, כשסיים עם 34 נקודות. ג'רמי לין היה נהדר אף הוא וסיים עם 21. פרט לחסן ווייטסייד, שסיים עם שמונה נקודות ושלוש חסימות, כל שחקני החמישייה של ההיט קלעו בספרות כפולות, כשלארבעה מהם גם היו שבעה ריבאונדים. דוויין ווייד סיים עם 12, שבעה ריבאונדים ועשרה אסיסטים.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס, כריס פול. GettyImages
מכה קשה, תרתי משמע. פול/GettyImages

פורטלנד - לוס אנג'לס קליפרס 84:98 (הבלייזרס השוו את הסדרה ל-2:2)

הקבוצה מעיר המלאכים ספגה מכה קשה מאוד, ולא, לא מדובר על ההפסד השני בסדרה. במהלך הרבע השלישי, בפיגור של שלוש נקודות בלבד, הכוכב הגדול של הקבוצה, כריס פול, שבר את ידו ונאלץ לרדת מהפרקט. פול היה השחקן הטוב ביותר אצל LA עד לאותו רגע, כשהוא פתח את המשחק עם 6 מ-6 מהשדה ולמעשה קלע את כל הנקודות של לוס אנג'לס בתשע הדקות הראשונות. שאר שחקני הקבוצה היו עם 0 מ-12 מהשדה. פול קלע 16 נקודות ומסר ארבעה אסיסטים ב-25 דקות, לפני שהרגיש את ידו, סימן על חילוף וירד לחדרי ההלבשה. אם זה לא מספיק, גם בלייק גריפין נפגע בשריר הארבע ראשי במהלך הרבע הרביעי וישב ברובו על הספסל. בהיעדרו, התקשו הקליפרס לחזור לעניינים ואילו הבלייזרס הגדילו והגדילו את הפער, שצמח בעיקר ברבע הרביעי. בסופו של דבר הם גם ניצחו והשוו את הסדרה ל-2:2. אל פארוק אמינו בלט עם 30 נקודות, עשרה ריבאונדים, שלושה אסיסטים ושלוש חסימות, סי. ג'יי מקולום הוסיף 19. בלייק גריפין וג'ף גרין קלעו 17 כל אחד בצד השני.

עוד באותו נושא

פול כנראה מחוץ לפלייאוף עם שבר ביד. דוראנט על קיובן: "אידיוט"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully