וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סלטה ויגו ניצחה 1:2 את גרנאדה

צמד של יאגו אספס (16 בפנדל ו-76) סידר לוויגו ניצחון שקירב אותה ארבע נקודות מהמקום הרביעי ומהכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. יוסף אל ערבי כבש עבור גרנאדה (69), שהסתבכה מאוד בתחתית

one

המחזור ה-35 בליגה הספרדית, הלה ליגה, ננעל הערב (שני) עם המשחק בין סלטה ויגו לגרנאדה, שהסתיים בניצחון 1:2 של הראשונה. סלטה ויגו השיגה ניצחון, ששיפר את מאזן הנקודות שלה ל-57, ארבע פחות מוויאריאל הרביעית ובבלאיידוס יכולים לחלום על המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. מי היה מאמין. יאגו אספאס, שנמצא בכושר מצוין, כבש צמד וסיבך מאוד את גרנאדה, שנותרה עם 33 נקודות, אחת יותר מספורטינג חיחון שבמקום ה-18 ממנו יורדים לליגה השנייה.

יאגו אספס, נוליטו, שחקני סלטה ויגו. רויטרס
אספס וסלטה עם ניצחון גדול/רויטרס

סלטה עלתה ליתרון בדקה ה-16. כריסטיאנו ביראגי חלם, איבד את הכדור ברחבה וביצע עבירה. יאגו אספאס בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1 לסלטה. יוסף אל ערבי הצליח לאזן בדקה ה-69 כשהגיע ראשון לכדור שחזר מההגנה ובעט מ-20 מטר לפינה בדרך ל-1:1. סלטה מצאה את שער הניצחון בדקה ה-76 כשנוליטו מסר כדור עומק יפה בתזמון מושלם לאספאס, שהמשיך עם הקפצה מעל השוער וקבע 1:2. עכשיו, סלטה ויגו יכולה לסיים את העונה במקום הרביעי ולהגיע כך לליגת האלופות. כמו כן, היא יכולה להגיע למוקדמות האלופות גם אם תסיים במקום החמישי ו-ויאריאל תזכה בליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully