וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי הרוש: "יודעים שזה משחק על החיים שלנו בליגה"

24.4.2016 / 16:34

מכבי אשדוד תארח את הפועל חולון, שחייבת ניצחון כדי לצאת מהמקום האחרון בטבלה (21:00, ספורט 5). מלחמת הכרטיסים בין הקבוצות ממשיכה. ראשון לציון תחפש ניצחון בכורה בעידן אריק שיבק כשתתארח בהרצליה

one

בווידאו: תקציר המפגש הקודם בין מכבי אשדוד להפועל חולון

משחקי המחזור ה-30 בליגת העל יימשכו מחר (שני) עם שני משחקים מרתקים בצמרת ובתחתית. מכבי אשדוד/באר טוביה תוכל לחזור למאבקי הכניסה לפלייאוף אם תגבור בביתה על הפועל חולון, שחייבת ניצחון כדי לצאת מהמקום האחרון (1:1 במשחקים בין הקבוצות העונה). בני הרצליה מחפשת להשלים סוויפ עונתי בליגה על ראשון לציון שרוצה ניצחון בכורה בעידן אריק שיבק (0:2 להרצליה במשחקים בין הקבוצות העונה).

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור מול משחק הפועל חולון שלומי הרוש. ברני ארדוב
בונה על הקהל. שלומי הרוש/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל חולון (21:00, ספורט 5)

אחרי שישה הפסדים רצופים, וכשהיה נראה שהיא הולכת להכנס בקרוב למאבקי ההשרדות, השיגה מכבי אשדוד/באר טוביה ניצחון משמעותי בשבוע שעבר, כשניצחה את בני הרצליה בחוץ, וחזרה אפילו לתמונת רבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של צביקה שרף הציגה משחק הגנתי טוב במחצית הראשונה, לצד יכולת התקפית שאפיינה אותה לאורך כל העונה, וידעה לסגור את המשחק ולמנוע קאמבק של הרצליה. באשדוד יודעים שכדי להמשיך את המגמה ולהתקרב להפועל תל אביב וראשון לציון, הם חייבים לנצח את חולון, ולרשום ניצחון ביתי שני על הסגולים העונה, לאחר שעד העונה הפסידו בכל המשחקים הביתיים נגד חולון.

שלושה הפסדים רצופים, כולל אחד דרמטי במיוחד להפועל תל אביב בשבוע שעבר, הפכו את הפועל חולון כמועמדת מובילה לרדת העונה ליגה. הקבוצה של דן שמיר, שניצחה העונה פעם אחת ב-15 משחקים, יודעת שאם לא תשכיל להשיג ניצחון חוץ באשדוד, היא תגיע בשבוע הבא למשחק מול עירוני נס ציונה שעשוי להוריד אותם ליגה. ראמל בראדלי ימשיך להעדר בחולון, שתקווה לקבל תרומה טובה מהישראלים לצד שלושת הזרים שהפגינו דקות טובות נגד הפועל תל אביב. במקביל להכנות המקצועיות, בקבוצה ניהלו בסוף השבוע מאבק ושיחות עם אנשי אשדוד לגבי הכרטיסים שיקבלו, כשבסופו של דבר הוחלט להחזיר את 100 הכרטיסים שקיבלו ו-600 החולונים שאמורים להגיע לאולם ינסו לרכוש כרטיסים בקופות.

"אנחנו עומדים בפני משחק מאוד קשה. אנחנו מבינים את חשיבות המשחק ויודעים שזה משחק על החיים שלנו בליגה", אמר שלומי הרוש לקראת המשחק, "אני יודע שהקהל שלנו יעשה את העבודה ביציעים ואני מקווה שנגמול לו על כך בניצחון".

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון (מקדימה) עם יצחק פרי. ברני ארדוב
יצליח בניסיון שני? אריק שיבק/ברני ארדוב

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון (20:15, פריצות בספורט 5)

שבוע הפכפך עבר על בני הרצליה. הקבוצה של מיקי גורקה הפתיעה את מכבי חיפה ביום שבת שעבר ברוממה, ועשתה צעד משמעותי לעבר הביתיות ברבע גמר הפלייאוף, אלא ששלושה ימים לאחר מכן הגיעה מכבי אשדוד, עם רצף של שישה הפסדים רצופים, והלמה בהרצליה באולמה הביתי. בקבוצה מהשרון יודעים שהמשחקים הקרובים הם המאני טיים שעבורו עבדו כל העונה, ואם ברצונם להגיע לפיינל פור, מקום בו לא היו מאז עונת 2007/8, הם יצטרכו להשיג יתרון ביתיות. בהרצליה מאמינים כי צ'ארלס רודס, שרשם הופעת בכורה חלשה בשבוע שעבר, יוכל לעזור להם להשיג ניצחון שלישי העונה על ראשון לציון.

גם הגעתו של אריק שיבק בשבוע שעבר לא עצרה את הנפילה של מכבי ראשון לציון שרושמת שישה הפסדים בשבעה משחקים בסיבוב השלישי וחמישה ניצחונות ב-19 משחקי הליגה האחרונים. המאמן החדש של ראשון לציון זכה להעביר שבוע אימונים מלא לקראת הרצליה, ובמועדון מאמינים כי השינוי שאותו ייחלו לראות בהחלפתו של שרון דרוקר, יתרחש כבר במשחק נגד הרצליה, שהפסד בו עלול לשלוח את הקבוצה להלחם על הכניסה פלייאוף. הכתומים ניצחו העונה את הרצליה בחוץ ברבע גמר הגביע מסל ניצחון של מארק ליונס. בקבוצה מקווים לסגור את המתיחות שנוצרה עם ראש העיר בשבוע שעבר, לאחר שנעדר גם מהרמת הכוסית של המועדון לרגל החג, ומי שייצג את העירייה היה חבר המועצה איתן שלום.

"אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות, אנחנו מאמינים בקבוצה וביכולות שלה, אבל לפעמים טעויות קטנות עולות במשחקים", אמר כריס רייט לקראת המשחק, "אנחנו עובדים על זה וכל הזמן מנסים להשתפר בהגנה וגם בהתקפה. הרצליה קבוצה טובה והמפגשים מולה לא היו קלים העונה, אבל נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully