וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חולון החזירו לאשדוד את 100 הכרטיסים שהוקצו עבורם

24.4.2016 / 12:42

הבלאגן סביב משחק התחתית החשוב בעיר הנמל נמשך: הסגולים החליטו שלא למכור כרטיסים אלא לקרוא לאוהדי הקבוצה להגיע לקופות, לאחר שלא מצאו פיתרון ל-600 האוהדים שרוצים כרטיסים

one

הפועל חולון תצא מחר (שני) למשחק קריטי על ההשארות כשתתארח באשדוד אצל מכבי אשדוד/באר טוביה. כפי שכבר פרסמנו, אוהדי הקבוצה ניהלו בימים האחרונים מגעים עם הנהלת אשדוד, משטרת אשדוד ומנהלת הליגה כדי לנסות ולמצוא פיתרון למצוקת הכרטיסים שאליה נקלעו, והבוקר הוחלט על צעד מפתיע שמאה הכרטיסים שקיבלו אוהדי הסגולים הוחזרו להנהלת אשדוד.

"במעגל המצומצם של אוהדי חולון למשחקי חוץ יש כ-250 אוהדים", נמסר מאוהדי הקבוצה, "אין מצב בו האוהדים לא יפגעו, ולכן אנחנו החלטנו להחזיר את הכרטיסים והודענו לאוהדים שאנחנו לא נמכור כרטיסים". ההערכות הן שלפחות 600 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה במשחק הקריטי, ולא ידוע מה יקרה מחר בקופות היכל הקריה. אוהדי חולון דרשו ממכבי אשדוד למצוא פיתרון כך שהיציע החדש, שלו אין אישורים ממשרד התמ"ת, יקבל אישור חד פעמי למשחק הנוכחי, אך הדבר לא יוכל לצאת פועל, וכך האולם שיכול להכיל מעל אלפיים אוהדים עם היציע הנוסף, נשאר עם 1,200 מקומות בלבד.

משטרת אשדוד מודעת לסיטואציה ואף החליטה להערך למשחק בכוחות מתוגברים, שיהיו פרוסים כבר באזור הקופות בשעות שלפני המשחק מחשש לאי סדרים, "יש פה מצב לא רגיל, וצריך לדעת לפתור אותו", אמרו במכבי אשדוד. אגב ההערכות הן שאם בקבוצה מעיר הנמל יחליטו לפתוח את האולם למכירת כרטיסים חופשית, היכל הקריה עדיין לא יתמלא שכן במשחקי הבית האחרונים של אשדוד היו כ-400 צופים.

עבור חולון מדובר במשחק קריטי במיוחד. הקבוצה ממוקמת במקום האחרון בטבלה, כשאחרי המשחק נגד אשדוד מחכה לה משחק ראש בראש על הירידה נגד עירוני נס ציונה ובשבועיים לאחר מכן משחקים קשים מאוד נגד הפועל ירושלים בחוץ ומכבי תל אביב בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully