וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:2 את בטיס בדרבי, 2:2 לוולנסיה מול חטאפה

אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים, חזרה הקבוצה של אונאי אמרי לנצח בזכות שערים של קווין גמיירו (67) וקוקה (80). פאקו ושחקניו נעצרו אחרי שלושה ניצחונות והשיגו נקודה דרמטית

one

המחזור ה-35 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם לבנטה שמטה יתרון 0:2 בדקה ה-89 וסיימה ב-2:2 ביתי מול אתלטיק בילבאו. לאחר מכן הצליחה סביליה לחזור לנצח עם 0:2 בדרבי מול בטיס. ולנסיה ופאקו אייסטרן נפרדו ב-2:2 דרמטי מחטאפה.

שחקני סביליה חוגגים. רויטרס
חזרו לחייך. שחקני סביליה/רויטרס

לבאנטה - אתלטיק בילבאו 2:2

המארחת כבר הייתה בדרך הבטוחה לניצחון שני כשהוליכה 0:2 עד לדקה ה-88, אלא שאז חזרו הבאסקים לעניינים ותוך שלוש דקות קבעו 2:2. בעקבות זאת, לבאנטה, שהייתה קרובה לצאת מהמקום האחרון, אספה נקודה בודדת ונותרה עמוק במקום האחרון בטבלה הספרדית. את השער הראשון לצפרדעים כבש ויקטור קסאדסוס, לאחר מסירה נפלאה של ג'פרסון לרמה. קסאדסוס עבר את השוער וגלגל פנימה מקרוב. אטשייטה כבש לשערו, וקבע 0:2 לזכות לבאנטה בדקה ה-68. בדקה ה-88 סוסאטה החזיר את בילבאו למשחק, כשכבש מתוך הרחבה אחרי בישול של איניאקי וויליאמס, שבישל למיקל סן חוסה את שער השוויון הדרמטי בדקה ה-91.

צפו בתקציר

סביליה - בטיס 0:2

אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים ונקודה אחת מ-15 האפשריות האחרונות, הקבוצה של אונאי אמרי הצליחה לחזור לנצח. סביליה עשתה את זה עם 0:2 מול בטיס בדרבי האנדלוסי ושיפרה את מאזנה ל-52 נקודות. בטיס במקום ה-13 עם 41 נקודות, תשע יותר מספורטינג חיחון שבמקום ממנו יורדים ליגה.

סביליה עלתה ליתרון בדקה ה-67 כשהגבהה יפה של סטיבן אנזונזי משמאל מצאה את קווין גמיירו חופשי ברחבה והצרפתי נגח מקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-80 והיה יפה במיוחד. דניאל קאריסו הוציא כדור אחורה לעבר קוקה, שבעט בנגיעה כדור נהדר מ-22 מטר לחיבורים כדי לקבוע 0:2.

חטאפה - ולנסיה 2:2

רצף שלושת הניצחונות של פאקו אייסטרן נעצר והעטלפים מצד אחד הבטיחו הישארות ומצד שני, שלחו רשמית את בילבאו וסלטה ויגו לאירופה. חטאפה לעומת זאת, ממשיכה להיות מסובכת מאוד בתחתית והיא במקום ה-19, נקודה מתחת לקו האדום. דני פארחו שלח כדור חופשי לרשת, הרביעי שלו העונה, בדקה ה-48, אבל אלברו מדראן (59) ומיודענו סטפן שצ'פוביץ' (68) קבעו מהפך. פאקו אלקאסר, שבאמצע השבוע כבש שלושער, הצליח להציל לאורחים נקודה בדקה ה-84.

צפו בתקציר

ויאריאל - ריאל סוסיאדד 0:0

הצוללת הצהובה עצרה רצף של שני הפסדים עם 0:0 ביתי ולא משכנע במיוחד בבית מול ריאל סוסיאדד, שבעצמה הפסידה בשני המשחקים האחרונים. למרות ה-0:0 המאכזב, ויאריאל עדיין רביעית עם 61 נקודות, שש יותר מאתלטיק בילבאו החמישית, אבל סלטה ויגו יכולה לצמק את הפער לארבע נקודות ממנה אם תנצח במשחק האחרון של המחזור את גרנאדה.

צפו בתקציר

עוד באותו נושא

מי שמאמן לא מפחד: ההצלחה המפתיעה של פאקו אייסטרן כמאמן ולנסיה

לכתבה המלאה
מיגל אנחל שחקן חטאפה (שמאל) עם אלבארו מדראן. GettyImages
נקודה יקרה לחטאפה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully