וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "קרלייל וקיובן יגידו אחרת, אבל לא ניסיתי לפגוע באף אחד"

המתיחות בין הת'אנדר למאבס גואה על רקע ההרחקה של KD, בארה"ב מופתעים מההתערבות הפתאומית של ג'ורדן בשארלוט, בניו יורק טוענים: "בלאט מעולם לא היה מועמד לניקס, זה מסך עשן"

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
סוער. דוראנט/AP

מספרי הלילה

* ראסל ווסטברוק, שסיים עם 25 נקודות ו-15 אסיסטים בניצחון של OKC בדאלאס, הפך לראשון מאז קווין ג'ונסון ב-1992 שמנפק לפחות 20 נקודות ו-15 אסיסטים בשני משחקים רצופים בפלייאוף.

* קווין דוראנט קלע לפחות 20 נקודות ב-67 משחקים רצופים (עונה רגילה ופלייאוף).

* KD הורחק לראשונה בקריירה במשחק פלייאוף.

* דמיאן לילארד השווה את שיא הקריירה בפלייאוף עם 32 נקודות בניצחון על הקליפרס.

* לילארד ושותפו לקו האחורי סי ג'יי מקולום סיפקו 59 נקודות משותפות, אחרי שהוגבלו לממוצע של 31.2 נקודות בשני המשחקים הראשונים בסדרה.

* מייסון פלאמלי הפך לבלייזר הראשון מאז סם בואי ב-1985 שמוריד 20 ריבאונדים ומעלה במשחק פלייאוף.

* ב-30 השנים האחרונות, רק ארבעה שחקנים רשמו במשחק אחד 20 ריבאונדים ומעלה ו-9 אסיסטים ומעלה: קווין גארנט, טים דאנקן, שאקיל אוניל והחל מהלילה גם מייסון פלאמלי.

* הקליפרס סיימו עם 3 מ-18 בלבד מחוץ לקשת. זו תצוגת הקליעה הכי חלשה שלהם העונה.

* למרות ההפסד של מיאמי, שימו לב לפלייאוף המרשים של חסן וויטסייד. בשלושת המשחקים הראשונים שלו בפוסט-סיזן בקריירה, הוא ניפק 51 נקודות, 42 ריבאונדים ו-9 חסימות. היחידים שהגיעו ל-50, 40 ו-5 בשלושת משחקי הפלייאוף הראשונים שלהם בקריירה הם שאקיל אוניל ב-1994 ודייויד רובינסון ב-1990.

* לראשונה אחרי 14 שנה, להורנטס יש סוף סוף ניצחון בפלייאוף. בין לבין הם הפסידו 12 משחקים רצופים.

ריק קרלייל, מאמן דאלאס מאבריקס. AP
אין תגובה. קרלייל/AP

התגובות

על אף העובדה שהסדרה בין אוקלהומה סיטי לדאלאס מסתמנת כחד צדדית, נראה שמתפתחת יריבות רצינית בין השחקנים. במשחק השני ג'סטין אנדרסון וצ'רלי וילנואבה הפריעו לריקוד פתיחת המשחק המסורתי של ראסל ווסטברוק וקמרון פיין, במשחק השלישי קווין דוראנט התלונן על האגרסיביות המוגזמת של שחקני המאבס, והלילה (בין שבת לראשון) הוא גם הפך לחלק מהבלאגן, כששלח מרפק ברוטלי לעבר ג'סטין אנדרסון לקראת סיום המשחק הרביעי, שהסתיים ב-108:119 לזכות הת'אנדר (1:3 לטובתם בסדרה). KD

הורחק לראשונה בקריירה בפלייאוף, אבל היתמם בסיום. "לא ניסיתי לפגוע בו, זה לא היה בכוונה. היו הרבה מהלכים דומים העונה שהסתיימו בחסימות שלי, אבל הפעם זה היה פשוט חוסר מזל", הסביר דוראנט. "זו עבירה לא ספורטיבית, אני מסכם, אבל ברור שזה לא היה בכוונה. השופטים קיבלו את ההחלטה הנכונה". דוראנט אמר בהתייחס ליריבות הנרקמת בין שתי הקבוצות כי "אני לא חושב שהם מנסים לפגוע בנו בכוונה, וככה גם אנחנו. אף אחד לא רוצה לפצוע שחקן אחר, וזה הדבר הכי חשוב. אף אחד לא מנסה לשחקן מלוכלך, למרות שריק קרלייל ומארק קיובן יגידו לכם אחרת".

מיד אחרי המהלך דוראנט עבר ליד הספסל של המאבס והביע התנצלות, ואחרי שהרוחות נרגעו הוא גם שלח הודעה פרטית לאנדרסון, ששיחק באותו תיכון. אבל את ריק קרלייל, שטען עוד לפני המשחק כי הסגנון של הת'אנדר ושל דוראנט בפרט "אגרסיבי מדי", זה לא הרשים. "לא אתייחס יותר לנושאים מהסוג הזה עד תום הסדרה. אני בטוח שהליגה בוחנת את המקרים האלה בשבע עיניים", אמר מאמן המאבס בסיום. דירק נוביצקי הוסיף: "העבירה של דוראנט הייתה קשה, זה ברור. לדעתי לא היה צורך במהלך הזה. הם הובילו בספרות כפולות שנותרה פחות דקה על השעון".

עוד באותו נושא

אוקלהומה סיטי ב-1:3 על דאלאס, שארלוט ופורטלנד צימקו ל-2:1

לכתבה המלאה
מייקל ג'ורדן, הבעלים של שארלוט הורנטס. AP
מעורב יותר מאי פעם. ג'ורדן/AP

מייקל ג'ורדן השתדל שלא להתערב למאמן שארלוט סטיב קליפורד בהחלטות המקצועיות, עד שהלילה הוא הרגיש חובה לתת לו טיפ. הוד אווירויותו ניגש למאמן יחד עם העוזר שגם הוא הול-אוף-פיימר, פטריק יואינג, וייעץ לו להשתמש ברוקי פרנק קמינסקי באופן משמעותי יותר, בעיקר במצבי פוסט-אפ. הרוקי סיים עם 15 נקודות, תשע מהן בריצה של ההורנטס ברבע השלישי.

"כששני הול-אוף-פיימרים נותנים לך עצה, כדאי שתקשיב", אמר קליפורד בסיום. קמינסקי סיפר בסיום כי שוחח עם ג'ורדן באימון אמש, ובבוקר שאחרי כבר חיכתה לו הודעת SMS מקליפורד, בה הודיע לו על כוונתו להשתמש בו במצבי פוסט-אפ, בהתאם להמלצת ג'ורדן. "מייק אמר לי, כשאתה מקבל כדורים בפוסט אפ תהיה סבלני, יש לך את זה. כשהמשחק התחיל לא הלך לי בפעם הראשונה, אבל חשבתי על מה שג'ורדן אמר לי. בסוף זה השתלם", אמר קמינסקי.

* פיטר ויסי, אחד העיתונאים הבכירים בניו יורק, טוען כי למרות הדיווחים ב-ESPN, דיוויד בלאט לא מועמד לניקס. "בלאט לא מועמד לניקס. הוא אף פעם לא היה, נאמר לי. זה מסך עשן שנועד להסתיר את העובדה שראמביס הוא המועמד היחיד", צייץ הבוקר. כתב 'ניו יורק דיילי ניוז' פרנק איסולה כתב: "בגלל שפיל ג'קסון לא חושב שיש מישהו שראוי להיות המאמן שלו או שאין לו את התכונות ללמד את התקפת המשולש העילאית שלו, הנה הצעה: אולי אתה תאמן? פיל צריך לעשות את מה ש-99 אחוז מה-NBA חושב שהוא היה צריך לעשות כבר מזמן: לאמן קבוצה שאין לה שניים מהשחקנים הטובים בליגה".

מועמד שכן מוסכם אצל כולם הוא מייק קונלי, שמסיים חוזה בממפיס ונחשב אופציה רצינית עבור הניקס. למרות זאת, GM הגריזליס כריס וואלאס משוכנע שיצליח להשאיר את הרכז. "אנחנו בלתי מנוצחים בהחתמה של שחקנים מרכזיים. כך זה היה במשך שנים, וכך זה יהיה גם בעתיד הקרוב. נשאיר את מייק קונלי, כך שהניקס יכולים להוריד אותו מהרשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully