וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי ב-1:3 על דאלאס, שארלוט ופורטלנד צימקו ל-2:1

חם בפלייאוף: דוראנט הורחק אחרי מרפק ברוטלי ב-108:119 של הת'אנדר בטקסס, ההורנטס הפתיעו עם 80:96 על ההיט, הבלייזרס גירדו 88:96 על הקליפרס, אינדיאנה ניצחה 83:100 את טורונטו והשוותה ל-2:2

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מפיל את ג'סטין אנדרסון, דאלאס מאבריקס. AP
עצבים. דוראנט/AP

לילה ארוך במיוחד המתין הלילה (בין שבת לראשון) לאוהדי ה-NBA ברחבי העולם. זה התחיל עם משחק 4 מוקדם בין אינדיאנה לטורונטו, שהסתיים בניצחון של הפייסרס, ונמשך בניצחונות של אוקלהומה סיטי ושארלוט. פורטלנד נעלה את הלילה עם ניצחון 88:96 על הקליפרס.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
קלי קלות. ווסטברוק/AP

דאלאס - אוקלהומה סיטי 119:108 (הת'אנדר עלו ל-1:3 בסדרה)

הרבה זמן לא הייתה סדרה עם פער גדול כל כך בין היכולת על המגרש לעצבים בין השחקנים. על הפרקט, הת'אנדר הוכיחו פעם נוספת שהמעידה במשחק 2 לא הייתה יותר מצירוף מקרים, כשהשלימו ניצחון בשני ברציפות בטקסס ושני משחקים שלמים בהם לא נקלעו לפיגור אפילו פעם אחת. אבל חוץ מכדורסל נטו, הסדרה הזו ממשיכה גם לנפק לנו אירועים חריגים מדי משחק. קווין דוראנט היה האיש התורן שאיבד את העשתונות, כששלח מרפק ברוטלי לעבר ג'סטין אנדרסון והורחק בתוך הדקה האחרונה של המשחק, הרבה אחרי שהמתח התפוגג. גם לפני כן היצרים היו לוהטים למדי, כשג'יי ג'יי בראה התעמת עם אנתוני מורו, וראסל ווסטברוק ניהל טראש טוק עם כמה אוהדים.

KD הספיק לקלוע 19 לפני שהורחק ופינה את הבמה לווסטברוק, ששוב נצץ עם 25 נקודות ולא פחות מ-15 אסיסטים. גם אנס קאנטר המשיך ביכולת המשופרת ובלט לטובה עם 28 נקודות, בעוד שבצד השני דירק נוביצקי תרם את חלקו עם 27 נקודות, אך הוא קרוב להדחה נוספת מהפלייאוף וימתין להזדמנות אחרת כדי לנצח בסדרה ראשונה מאז זכה עם המאבס באליפות ב-2011. דרון וויליאמס ניסה לחזור לפעילות אחרי ההיעדרות ממשחק 3, אך נפצע בשנית אחרי 89 שניות בלבד על הפרקט, ולא חזר עד הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אל ג'פרסון שחקן שארלוט. AP
סוף סוף אפשר לחייך. קמבה ווקר/AP

שארלוט - מיאמי 80:96 (ההורנטס צימקו ל-1:2)

אחרי שני משחקים חד צדדיים ופציעה של ניקולא באטום שאמורה הייתה להפוך את זה ללא כוחות לחלוטין, ההורנטס קמו לתחייה עם עזרה קטנה מהבעלים, אחד בשם מייקל ג'ורדן. הוד אוויריותו נראה מעורב מתמיד בקבלת ההחלטות המקצועיות של ההורנטס, ואף נתן לסטיב קליפורד את הטיפ להעמיד את הרוקי פרנק קמינסקי ביותר מצבי פוסט-אפ, מה שהתברר כמהלך מנצח עם ריצה מרשימה ברבע השלישי, בה הרוקי קלע עשר נקודות מתוך ה-15 שלו במשחק כולו. עוד לפני כן, קליפורד ביצע שינוי מעניין בחמישייה, ובניסיון להתאים את עצמו ללואל דנג וג'ו ג'ונסון, שחגגו במשחקים הראשונים, פתח עם מרווין וויליאמס בעמדה 3 וקמינסקי בעמדה 4.

בתחילת המשחק הטריק עבד באופן חלקי, עד שהרבע השלישי נתן את האות לבריחה של ההורנטס וניצחון פלייאוף ראשון אחרי 14 (!) שנה, כשההיט, שקיבלו הרבה מאוד מחמאות על ההתקפה השוטפת, נעצרים על 80 נקודות בלבד. ג'רמי לין הוליך את שארלוט עם 18, קמבה ווקר הוסיף 17 ואפילו מרווין וויליאמס, שהיה מחוץ לעניינים בשני המשחקים הראשונים עם 1 מ-17 מהשדה, ניפק 12 ו-14 ריבאונדים. בצד השני לואל דנג הוליך את ההיט עם 19, דווין וייד 17 וחסן וויטסייד 13 ו-18 ריבאונדים.

בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
תצוגה פושרת. גריפין/GettyImages

פורטלנד - ל.א קליפרס 88:96 (הבלייזרס צימק ל-2:1)

בשני המשחקים הראשונים בסדרה דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום, הצמד שסחב את הבלייזרס על הגב במשך כל העונה, התקשה להגיע למספרים הרגילים. הלילה, כך מקווים בפורטלנד, הפקק השתחרר. הצמד-חמד חיבר 59 נקודות (לילארד 32, מקולום 27), כשגם מייסון פלאמלי נותן הצגה עם השורה הסטטיסטית הבאה: 6 נקודות, 9 אסיסטים ו-21 ריבאונדים (השחקן הראשון של הבלייזרס עם יותר מ-20 ריבאונדים בפלייאוף מאז סם בואי ב-1985). כריס פול עם 26 נקודות ו-9 אסיסטים וג'מאל קרופורד עם 19 נקודות עשו כל שביכולתם, אך לא הצליחו לחפות על תצוגה פושרת של שחקני הפנים בלייק גריפין (12 נקודות עם 5 מ-16 מהשדה) ודיאנדרה ג'ורדן (11 נקודות עם 3 מ-10 מהקו) ויום קליעה חלש של ג'יי ג'יי רדיק (5 נקודות, 2 מ-10 מחוץ לקשת).

הבלייזרס פתחו חזק, עלו ליתרון דו ספרתי ברבע השני וראו את הקליפרס מקזזים את ההפרש לשלוש בלבד עם הכניסה לרבע האחרון. שש וחצי דקות לסיום אוסטין ריברס העלה את האורחים ליתרון, מהלך של סל ועבירה של ג'מאל קרופורד כבר קבע אפילו פלוס ארבע לקליפרס, אך דקות נהדרות של מו הארקלס החזירו את פורטלנד למסלול ונתנו גם את הניצחון בסופו של דבר.

שחקני אינדיאנה פייסרס, יאן מהינמי, מיילס טרנר. AP
משחק חייו. מהינמי משמאל/AP

אינדיאנה - טורונטו 83:100 (הפייסרס השוו ל-2:2)

יאן מהינמי קלע בשלושת המשחקים הראשונים של הסדרה 13 נקודות, אבל המשחק הזה היה המשחק שלו. הצרפתי רשם שיא קריירה של 22 נקודות (אליהן הוסיף 10 ריבאונדים) וביחד עם ג'ורג' היל שקלע 22 בעצמו, היה המוציא לפועל העיקרי של הפייסרס.

אינדיאנה שהובילה לאורך כל המשחק, כפתה שוויון ותחזור לאינדיאנפוליס לפחות לעוד משחק פלייאוף אחד. זה היה משחק של הקבוצה הביתית מהרגע הראשון. 16:28 אחרי רבע אחד ויתרון שהלך, תפח והגיע ל-25 ברבע השני. הקנדים הצליחו לצמק קצת בהמשך, אבל לא להוריד את הפיגור לספרה אחת.

פול ג'ורג' שסיים כקלע המוביל של הפייסרב בשלושת המשחקים הראשונים, הסתפק הפעם ב-19. יונאס ולנצ'יונאס הוביל את הראפטורס עם 16 נקודות וקייל לאורי קלע 12. דמאר דרוזן סיים עם 8 ב-4 נ-15 מהשדה.

שחקן אינדיאנה פייסרס, דמאר דרוזן, מול שחקן אינדיאנה פייסרס, פול ג'ורג'. רויטרס
דרוזן ירצה לשכוח את המשחק הזה מהר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully