וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אני לא חושב שנמעד בשלושת המשחקים שנותרו לנו"

מאמן ברצלונה מאמין שקבוצתו תזכה באליפות אחרי ה-0:6 על חיחון. ביקורת על החלטות השיפוט, ראקיטיץ' צוטט: "מעדיף שריאל תזכה באליפות". סוארס הפתיע: "להיות מלך השערים זו לא המטרה שלי"

one

לואיס סוארס רשם אתמול (שבת) עוד הישג היסטורי בספרד, כשהפך לכדורגלן הראשון בתולדות הלה ליגה שכובש רביעייה פעמיים ברציפות. סוארס כבש ארבעה שערים בניצחון 0:6 של ברצלונה על ספורטינג חיחון, ביום שבו התחלפו שלוש מוליכות בליגה הספרדית. ראשונה הייתה זו ריאל מדריד שעלתה לפסגה אחרי ניצחון 2:3 על ראיו וייקאנו, לאחר מכן אתלטיקו מדריד שעלתה זמנית למקום הראשון אחרי ניצחון 0:1 על מלאגה, ובסופו של דבר בארסה סיימה את המחזור במקום הכל כך מוכר לה, אחרי שישייה מול חיחון.

לואיס סוארס ברצלונה מסמן רביעייה. AP
בכושר שיא. סוארס/AP

אחרי הרביעייה של סוארס ב-0:8 של ברצלונה על דפורטיבו לה קורוניה, החלוץ האורוגוואי השלים שמונה שערים תוך ארבעה ימים, הגיע ל-34 שערי ליגה העונה, ועבר את כריסטיאנו רונאלדו (31 שערים) בטבלת הכובשים בספרד. "זאת לא המטרה שלי, להיות הפיצ'יצ'י", אמר סוארס בסיום, "אני רק רוצה לעזור לקבוצה שלי. אם אני כובש, בבקשה, אבל המטרה היא לזכות באליפות". סוארס החמיא למסי ואמר ש"הוא זה שמנהל את המשחק, מנהל את הקבוצה, וכשהוא טוב, הקבוצה יודעת להעריך את זה, השנה הוא עזר לנו המון". סוארס איפשר לניימאר חסר הביטחון לכבוש מהנקודה הלבנה, אחרי משחק גדוש בהחמצות של הברזילאי ורטינות מהקהל, והסביר: "הדבר הכי חשוב זה הביטחון שכולם מרגישים, וכשמישהו מרגיש שהקבוצה עוזרת לו, זה תורם מאוד".

הרביעייה של סוארס הגיעה בסיומו של משחק גדוש באירועים שנויים במחלוקת, שבמהלכו ברצלונה קיבלה שלושה פנדלים, כבשה שער מעמדת נבדל ופיקה הציל שער מהקו במה שנראה כנגיעת יד. שופט מטעם "מארקה" הספרדי בחן את הדברים, ואמר שלדעתו, "רק פנדל אחד מתוך השלושה שקיבלה ברצלונה לא צריך היה להישרק", כשהוא מתכוון לעבירה על ניימאר, שגם גרמה להרחקת שחקן של חיחון. הוא ביטל את הטענה שהשער הראשון של מסי נכבש אחרי עבירה של סוארס, אך ציין ש"הכדור נגע בבירור ביד של פיקה" בתקרית בסיום המחצית הראשונה, שבה הבלם הציל שער מהקו, ושסוארס כבש את הראשון שלו מעמדת נבדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני ברצלונה חוגגים. AP
קלי קלות. שחקני ברצלונה חוגגים/AP

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה בטוח שקבוצתו תזכה בתואר, ואמר: "נותר לנו עוד משחק בבית ושניים בחוץ, אני לא חושב שניכשל באף אחד מהשלושה. אני מקווה שזה יקרה, כי זה יהפוך אותנו לאלופים. עכשיו נוכל להתרכז בשבוע האימונים הקרוב, וזה לא משהו שקורה לנו לעתים תכופות, שאפשר לעבוד בצורה נורמלית. מבחינה פיזית, המספרים מראים שמצבנו טוב. כשיש קשיים, נדמה שהכל גרוע. אבל אני מקווה שנסתדר בשבועות שנותרו. מאיפה האופטימיות? אני מתבסס על מה שאני רואה על הדשא. היינו באווירה שלילית, עכשיו הכל חיובי יותר. אנחנו מעל שתי היריבות שלנו".

לואיס אנריקה ניסה לגונן על ניימאר ואמר ש"הוא אולי לא בכושר מי יודע מה, אבל לכולם יש תקופות כאלה במהלך העונה". כנשאל לגבי הוויתור של ליאונל מסי לחבריו בפנדלים השיב: "לאו הרבה פעמים מאוד נדיב".

במדריד, אגב, חגגו הבוקר על ציטוט שהובא בשמו של איבן ראקיטיץ'. לטענת התקשורת בבירה, קשר ברצלונה נשמע אומר לכמה עיתונאים כי "אני מקווה שריאל תזכה באליפות, כי לוקה מודריץ' חבר טוב ומגיע לו". ראקיטיץ' מיהר להבהיר כי דבריו הוצאו מהקשרם ואמר ש"יש אנשים שצריכים להשתמש במילון אחר כדי לתרגם אותי. אני מאחל ללוקה את הכי טוב שאפשר, אבל מעולם לא אמרתי שאני רוצה שריאל תזכה באליפות. למה שאגיד דבר כזה? זה נשמע לכם הגיוני?".

מה נשאר לשלוש הראשונות עד תום העונה:

ברצלונה:
בטיס (ח)
אספניול (ב)
גרנאדה (ח)

אתלטיקו מדריד:
ראיו וייקאנו (ב)
לבנטה (ח)
סלטה ויגו (ב)

ריאל מדריד:
ריאל סוסיאדד (ח)
ולנסיה (ב)
לה קורוניה (ח)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully