וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "היינו צריכים שבייל ייקח אחריות והוא עשה את זה נהדר"

מאמן ריאל מדריד שפע מחמאות לוולשי שכבש צמד ב-2:3 על ראיו. בייל עונה לביקורות: "לא נפצעתי במשחק גולף, זה שקר". בנזמה יהיה כשיר למנצ'סטר סיטי, דל בוסקה תוקף את רונאלדו: "מאמנים הופכים לעבדים שלו". סימאונה עלול לספוג הרחקה משלושה משחקים

רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו קיבל מנוחה, קארים בנזמה נפצע והוחלף בדקה ה-42, וריאל מדריד הייתה זקוקה אמש (שבת) לצלע השלישית ב-BBC, גארת' בייל. הבלאנקוס כבר פיגרו 2:0 נגד ראיו וייקאנו, אבל הוולשי הצטיין, כבש צמד והוליך את ריאל ל-2:3.

"אני מאוד מרוצה מבייל. היינו צריכים שהוא ייקח אחריות והוא עשה את זה בצורה נהדרת", אמר זינדין זידאן בסיום המשחק, "הוא שיחק ממש טוב היום ואני שמח כי הוא החסיר דקות משחק לאחרונה למרות שהוא בכושר טוב".

ב"אס" פרסמו לפני כמה ימים שזידאן זעם על בייל בטענה שהוא נפצע במהלך משחק גולף ולא יכול היה לשחק נגד ויאריאל. אתמול זידאן נשמע מפוייס והוא המשיך להחמיא לוולשי: "אפשר לדבר על החלק שלו בשערים, אבל הוא היה פנטסטי בכל חלק במגרש. הוא יצר מצבים ומבחינה פיזית הוא התחזק ככל בהמשחק התקדם. הוא היה נהדר היום".

בסיום בייל התייחס לשמועות והרחשים על הפציעה המשונה שלו ואמר: "זה שקר, לא נפצעתי בזמן ששיחקתי גולף. נפגעתי במהלך אימון, כמו שקורה לכל שחקן. למזלי הצלחתי להתאמן ביום שני ומאז אני מתחיל לחזור לעצמי. הרגשתי טוב פיזית היום". בנוגע לצמד שלו אמר בייל: "השערים שלי שוליים. הדבר החשוב יותר שניצחנו ושאנחנו חזק במאבק על האליפות".

שחקן ריאל מדריד, גארת' בייל. רויטרס
לקח פיקוד. בייל/רויטרס

בחזרה לרונאלדו ובנזמה. הצרפתי אמנם הוחלף בגלל פציעה, אבל אחרי כמה שעות של דאגה התברר שהפגיעה לא חמורה והוא אמור אמור להיות כשיר למשחק נגד מנצ'סטר סיטי ביום שלישי בחצי גמר ליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו כשיר לחלוטין ויפתח במשחק באנגליה.

וכמובן שגם כריסטיאנו רונאלדו תפס כותרות גם מבלי לשחק. אמש סיפק מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה ראיון ל'מארקה', בו אמר ככל הנראה בהתייחס לריאל מדריד כי "מאמנים הפכו לעבדים של כמה כוכבים שחושבים שהם עריצים". בתקשורת הספרדית מיהרו לייחס את האמירה בתור האשמה של כריסטיאנו רונאלדו, אך המאמן חזר בו. "המשפט שלי הוצא מהקשרו. "נכון שרציתי להעביר נקודה, אבל לא התכוונתי לנקוב בשמות. כמובן שבריאל לא מפספסים הזדמנות להתעמת איתי, אבל כשאני אימנתי שם, היו לי שחקנים כמו זידאן, היירו, ראול, לואיס פיגו...ודברים כמו שמתפרסמים היום מעולם לא קרו לי. קשה למאמנים היום להתמודד עם שחנים גדולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
סימאונה ביציע/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

אחרי שריאל מדריד ניצחה את ראיו וייקאנו ועלתה לפסגת הליגה הספרדית, אתלטיקו מדריד גברה 0:1 על מלאגה והחליפה אותה במקום הראשון (לפני שברצלונה חזרה לשם). הקולצ'ונרוס רשמו את ה-0:1 התשיעי שלהם העונה בליגה, במה שהיה הניצחון החמישי שלהם ברציפות. אנחל קוראה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-62, אבל ההצגה הייתה שייכת לדייגו סימאונה.

לקראת סוף המחצית הראשונה, מלאגה יצאה להתקפה מתפרצת, וכדור נבעט כדור למגרש, אולי בניסיון לעצור או לעקב את ההתקפה. לא נראה בבירור מי זרק את הכדור למגרש, ועל אף שבתחילה נדמה היה שזה דייגו סימאונה עצמו - הוא היה זה שהורחק כי על פי החוקים, המאמן אחראי להתנהגות של הספסל. "השופט קיבל את ההחלטה הנכונה, כשמילא את החוקים", אמר סימאונה, שהכחיש שהוא זה שזרק את הכדור, "הוא עשה מה שהיה צריך לעשות, והרחיק את המאמן. זה היה ילד שהיה לידנו, אבל זה לא משנה".

כאמור, השופט הרחיק את סימאונה ליציע בלי לחשוב פעמיים ובספרד מדווחים שהוא עלול להיות מושעה לשלושה משחקים. בכל מקרה, באתלטיקו נערכים לאפשרות שעוזרו, חרמן בורגוס, יעמוד על הקווים במשחק אחד או יותר בליגה. המאמן הארגנטינאי, שראה את קבוצתו שומרת על רשת נקייה בפעם ה-101 מתוך 208 משחקים תחתיו, סיכם בקצרה: "ממה שראיתי מהיציע, הקבוצה הטובה יותר ניצחה. 0:1? אנחנו לא אוהבים את התוצאה הזו, היא אף פעם לא מאפשרת לך להיות שקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully