וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב תוהים: האם סטף קרי החרים את המשחק של גולדן סטייט?

על פי דיווחים, קרי מחה על ההחלטה שלא לשתפו גם במשחק 3 מול יוסטון וצפה בו מחדר ההלבשה. גרין עצבני: "הפסדנו בגללי, הייתי נוראי", דריל מורי ויוסטון מתלוננים על האגרסיביות של הווריירס

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
שכח את החליפה או מחה? קרי/AP

מצבו של סטף קרי ממשיך להדאיג את גולדן סטייט. כוכב גולדן סטייט נעדר גם הלילה (בין חמישי לשישי) מהמשחק השלישי מול יוסטון, שהפך להפסד 97:96 שמעמיד את הווריירס בלחץ לקראת המשחק הרביעי בסדרה. האלופה נקלעה לפיגור מוקדם, הצליחה לחזור למרות שכבר הייתה במינוס 17, אבל ספגה סל מג'יימס הארדן שתי שניות לסיום, ופספסה צ'אנס לנצח בשנייה האחרונה עם איבוד רשלני של דריימונד גרין.

"דיברתי עם סטף אחרי אימון הקליעות היום. הוא הרגיש די טוב", סיפר סטיב קר. "הוא נע לא רע על המגרש ורצה לשחק, אבל לא הרגשנו מספיק בנוח לזרוק אותו לסיטואציה מלחיצה כזו של משחק פלייאוף אחרי ארבעה ימים של חוסר פעילות, וכשלא אנחנו לא מודעים למצב הקרסול שלו". קר לא הסתיר את העובדה שקרי התאכזב מההחלטה, וסיפר ש"הוא חשב שהוא כשיר למשחק, אבל הבין שעדיף לקחת מקדם ביטחון מאשר להצטער על שטויות אחר כך. זה לא שווה את הסיכון שהוא ייפצע שוב, בטח לא כשהקבוצה ביתרון 0:2. יהיה חכם יותר לשחק אותו במצבי שלוש על שלוש באימון ואחר כך לזרוק אותו לחמש על חמש".

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. GettyImages
משנה זהירות. קר/GettyImages

כשקרי נשאל על מצבו לקראת משחק 4, אמר בלקוניות: "אם הייתי מהמר הייתי אומר שאשחק גם במשחק 2 ו-3, כך שאין לדעת. נראה מה יקרה". אגב, בארצות הברית תהו מדוע קרי לא תמך בחבריו מהפרקט, וצפה במשחק מחדר ההלבשה. על פי אחת הגרסאות, הוא היה כל כך משוכנע שישחק בשני המשחקים שלא הצטייד בחליפה, כנהוג ב-NBA לשחקן שלא משחק ויושב על הספסל. מצד שני, דיווחים שונים בארצות הברית טוענים כי קרי החליט על דעת עצמו שלא לצפות במשחק מהספסל בעקבות אכזבתו מההחלטה לא לשתפו.

מי שנראה מאוכזב במיוחד בסיום הוא דריימונד גרין, שלא רק סבל מיום קליעה חלש וסיים עם תשע נקודות בלבד, אלא גם איבד את הכדור המכריע מבלי שהופעל עליו לחץ מצד שחקני יוסטון. "האמת היא שלא אכפת לי ספציפית מהאיבוד הזה. הייתי איום ונורא במשך כל המשחק, הפסדתי לנו את המשחק", אמר הפורוורד הרב גוני. סטיב קר המודאג אמר בסיום ש"אנחנו חייבים לשחק טוב יותר כקבוצה. בין אם סטף על המגרש ובין אם לא, אנחנו צריכים לשמור על רמה גבוהה. חייבים לקזז את מספר הטעויות שלנו.

יוסטון, שבמשחק 1 הפעילה לטענת גולדן סטייט אובר-אגרסיביות, טענה אחרי המשחק כי דווקא הווריירס הופכים את המשחק למלוכלך. במהלך המשחק תועדו שתי עבירות ברוטליות של הווריירס - אחת של אנדרו בוגוט על דוויט הווארד, בה פגע בכתפו באופן שהזכיר את הפגיעה של קלי אוליניק בקווין לאב, ופעם נוספת שנייה לסיום, כשדריימונד גרין שלח לרצפה את דונטאס מוטיונאס. "גולדן סטייט הייתה צריכה לנצח - השלכת שחקן לרצפה בצורה כזו שווה שתי נקודות", צייץ בציניות GM הרוקטס דריל מורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully