וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמת ענק: יוסטון צימקה ל-2:1 את הסדרה מול גולדן סטייט

האלופה, שוב ללא סטף קרי הפצוע, חזרה מפיגור 17 אך הפסידה 97:96 אחרי איבוד רשלני של דריימונד גרין וסל ניצחון של הארדן. הת'אנדר הביסו 102:131 את דאלאס, גם טורונטו ב-1:2 אחרי 85:101 באינדיאנה

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
איזה מותחן. הארדן/AP

שלושה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) בסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA: אוקלהומה סיטי התאוששה מההפסד הסנסציוני לדאלאס והביסה אותה 102:131 בחוץ, טורונטו גם רשמה ניצחוץ חוץ עם 85:101 על אינדיאנה, ויוסטון הצליחה לצמק ל-2:1 את הסדרה מול גולדן סטייט נטולת סטף קרי אחרי דרמה גדולה.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
קשה בלעדיך. קרי/AP

יוסטון - גולדן סטייט 96:97 (הרוקטס צימקו ל-2:1 בסדרה)

חברים וחברות, הפלייאוף סוף סוף הגיע. אחרי לא מעט משחקים מאכזבים והרבה מאוד תבוסות, הפוסט-סיזן סיפק משחק אחד לפנתיאון בחסות ההיעדרות של סטף קרי, שממשיך להדאיג את גולדן סטייט. ה-MVP, שסוחב פציעה בקרסול מהמשחק הראשון בסדרה, שוב ישב בחוץ בהחלטה שנלקחה שעות ספורות לפני המשחק למרות רצונו ליטול חלק במשחק. הפעם, לשם שינוי, לווריירס לא היו תשובות לחסרונו, ובמשך דקות ארוכות נראה היה שהרוקטס ינצחו את המשחק בקלות.

ברשותכם, נקפוץ היישר לדרמה: דקה וחצי לסיום, אחרי שכבר פיגרה ב-17 הפרש ברבע השני, גולדן סטייט סוף סוף עלתה ליתרון מסל של הגיבור המפתיע, איאן קלארק, שסיפק כמה מהלכי קלאץ' משום מקום. מייקל ביזלי נשלח לקו ודייק פעמיים, קלארק הדהים עם עוד סל בצד השני, ביזלי כמעט כיבד בהחלטת שיפוט שנויה במחלוקת, אך ג'יימס הארדן לקח את הכדור האחרון של הרוקטס, ניער מעליו את אנדרה איגודאלה, וקלע מחצי מרחק כשנותרו שתי שניות על השעון. סטיב קר לקח פסק זמן, הכדור הגיע לדריימונד גרין, אבל הפורוורד הרב גוני איבד ברשלנות עם נגיעה ברגל, ונתן את האות לחגיגות של הרוקטס, באחד המשחקים היותר משוגעים שנראו בפלייאוף לאחרונה. הארדן סיפק משחק עצום, ולא רק בזכות סל הניצחון, כשסיים עם 35 נקודות, 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, כשדונאס מוטיונאס מסייע עם 14 ו-13 ריבאונדים ודוויט הווארד תורם את חלקו עם 13 ו-13. מנגד, דווקא שחקני הספסל של הווריירס היו אלה שהחזירו אותם מהקבר. מריס ספייטס הוליך את רשימת הקלעים עם 22, איאן קלארק כמעט הפך לגיבור המפתיע של הערב עם 11, וגם תרומה של 17 של קליי תומפסון (0 מ-7 מחוץ לקשת) ו-16 של שון ליבינגסטון עם 16) לא הצליחה לחפות על משחק חלש יחסית של דריימונד גרין (9 נקודות, 3 מ-9 מהשדה), שגם איבד את הכדור האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
חזר לעצמו. דוראנט/AP

דאלאס - אוקלהומה סיטי 131:102 (הת'אנדר עלו ל-1:2 בסדרה)

אחרי הפסד סנסציוני ואולי היום החלש בקריירה שלו, קווין דוראנט הרגיש שיש לו חוב אישי, אז הלילה הוא החזיר אותו עם ריבית. KD צלף 34 נקודות באחוזים משופרים (11 מ-25 מהשדה), כולל 20 במחצית הראשונה, הוליך את OKC לבריחה מהירה ולהובלה של 19 נקודות כבר באמצע הרבע השני, ודאג שהמאבס אפילו לא יתחילו לחשוב על עוד הפתעה. על הדרך, דוראנט גם נקם את נקמתם של חבריו לקבוצה, כשניפק דאנק מהדהד על הראש של ג'סטין אנדרסון, שבמשחק הקודם הפריע במכוון לריקוד המסורתי של ראסל ווסטברוק וקמרון פיין לפני המשחק.

ווסטברוק, אגב, סיים עם שורה סטטיסטית מיוחדת משלו: הוא קלע 26 נקודות (20 במחצית השנייה), חילק 15 אסיסטים (אחד פחות משיא הקריירה בפלייאוף), וחרג ממנהגו כשלא הוריד אפילו ריבאונד אחד. בצד השני, גם החזרה של ג'יי ג'יי בראה ודייויד לי מפציעות לא נתנו רוח גבית לחבורה של ריק קרלייל, שתנסה להפוך את הקערה על פיה פעם נוספת במשחק הבא. דירק נוביצקי שיחק למרות כאבים בברך וסיים עם 16 נקודות, ווס מתיוס היה מצוין התקפית עם 22, אבל לשם שינוי לא הצליח להצר את צעדיו של דוראנט וגם 18 של ריימונד פלטון לא הספיקו.

דמאר דרוזן שחקן טורונטו. AP
חזר לעצמו 2. דרוזן/AP

אינדיאנה - טורונטו 101:85 (הראפטורס עלו ל-1:2 בסדרה)

כמה שהראפטורס חיכו לדמאר דרוזן. הגארד המצוין סוף סוף התעשת אחרי פתיחת פלייאוף פושרת ואחוזי קליעה נמוכים, כשניפק הפעם 21 נקודות והוליך את הקנדים לניצחון חוץ שחשוב שמעניק להם שוב את השליטה בסדרה, שהחלה בניצחון חוץ של הפייסרס. קייל לאורי סיפק 21 נקודות משלו, ועזר לטורונטו לפתוח את המשחק חזק ולעלות ליתרון 13:21 ברבע הראשון, אחריו הם כבר לא פיגרו אפילו פעם אחת. פול ג'ורג' ניסה להשאיר את הפייסרס בעניינים והתעלה עם 25 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, מיילס טרנר סייע לו עם 17 נקודות משלו, אבל אינדי נקלעה לפיגור דו ספרתי ברבע השני ולא באמת הצליחה לחזור ולאיים ממשית על היריבה, כשברקע נשרקות לחובתה שלוש עבירות טכניות.

שחקני אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג', יאן מהינמי מאוכזבים. AP
הלך המומנטום. פול ג'ורג' ומהינמי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully