וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש בספרד: ברצלונה, ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד מגיעות למאני טיים

ארבעה מחזורים נותרו עד לסיום העונה בלה ליגה, והמתח בשיאו. הקטאלנים שמוליכים את הטבלה יארחו את חיחון (שבת, 21:30, ערוץ 50), הבלאנקוס, ככל הנראה ללא רונאלדו, יפגשו את ראיו וייקאנו (17:00) והקולצ'ונרוס ישחקו מול מלאגה (19:15)

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד יורד מהמגרש פצוע לצד זינדין זידאן. GettyImages
בספק למשחק. רונאלדו/GettyImages

הליגה הספרדית מגיעה לנקודת רתיחה. ארבעה מחזורים נותרו עד לסיום העונה, כששלוש הקבוצות הבכירות עדיין נמצאות בתמונת האליפות. המוליכה ברצלונה (79 נקודות) תארח את ספורטינג חיחון (21:30, ערוץ 50), אתלטיקו מדריד (79 נקודות) תארח את מלאגה (19:15, ערוץ 50) וריאל מדריד (78 נקודות) תתארח אצל ראיו וייקאנו (17:00).

seperator

ברצלונה - ספורטינג חיחון (21:30, ערוץ 50)

אחרי שהתאוששו מרצף שלושת ההפסדים עם ה-0:8 הענק על דפורטיבו לה קורוניה, הקטאלנים רוצים להמשיך במומנטום גם מול חיחון. ברצלונה מוליכה את הטבלה, ויודעת שהדברים תלויים בה, שכן אם היא תנצח את כל ארבעת המשחקים שנותרו היא גם תזכה באליפות. ג'רארד פיקה יחזור אחרי שריצה עונש השעיה. מנגד, חיחון נמצאת מקום אחד בלבד מעל הקו האדום עם 32 נקודות, כשלגרנאדה, שנמצאת מתחתיו, 30 נקודות.

אתלטיקו מדריד - מלאגה (19:15, ערוץ 50)

הקולצ'ונרוס נמצאים בשוויון נקודות עם ברצלונה וזקוקים למעידה של המוליכה כדי לתפוס את המושכות. הקבוצה מבירת ספרד נמצאת במומנטום נהדר, שכן היא ניצחה בשמונה מתוך תשעת משחקיה האחרונים. בנוסף היא תיהנה מחזרתו של הקפטן גאבי לסגל. היריבה מדרום ספרד נמצאת במקום התשיעי ולמעשה סיימה את העונה.

ראיו וייקאנו - ריאל מדריד (17:00, ערוץ 50)

ריאל מדריד חייבת לקוות למעידה של ברצלונה ואתלטיקו מדריד בארבעת המחזורים שנותרו, שכן היא מפגרת בנקודה אחרי שתיהן. הבלאנקוס ניצחו 0:3 במשחק הליגה האחרון, אך כריסטיאנו רונאלדו, שהחזיק את שריר הירך האחורי, הדאיג רבים מאנשי המועדון. בעקבות הפציעה, רונאלדו עדיין בספק להתמודדות ולא ברור אם ייקח בה חלק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לואיס סוארס שחקן ברצלונה. GettyImages
ימשיך לחגוג? סוארס/GettyImages

משחקים נוספים:

לאס פלמאס - אספניול 0:4
כבשו ללאס פלמאס: נאביל אל זאהר (45), ג'ונתן ויירה (49), פדרו ביגאס (56), ווקאסו מובארק (75)

אייבר - לה קורוניה (שבת, 23:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully