וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על בן ביטון וברק בכר. מליקסון: "לא רואה סיבה שנתרסק"

21.4.2016 / 7:23

השחקנים הופתעו לאחר פרסום ההרכב, שהר התאכזב, אך האש כוונה למגן והמאמן. אחרי הדחה ממפעל שני העונה, שחקני באר שבע כינסו אסיפה אותה ניהל ברדה כדי להרגיע את המערכת. מליקסון: "רוני לוי עשה עבודה נהדרת"

צילום מסך

בתקופה האחרונה דובר לא מעט על הלחץ שבו נמצאים שחקני הפועל באר שבע. אתמול, אחרי הפסד שהוביל להדחה ממפעל שני העונה, השחקנים של ברק בכר הודו כי הם מתחילים להרגיש אותו לקראת משחק העונה, או אם תרצו משחק האליפות, בבלומפילד. עוד אתמול בשעות הצהריים, הלחץ בקבוצה החל כאשר בכר ערך בבית המלון אסיפה במהלכה הציג את ההרכב. במועדון כעסו על כך שההרכב הסופי ודברים מתוך האסיפה הגיעו לתקשורת, אבל שיחת היום בקרב השחקנים הייתה בנושא אחר - ההרכב. שחקנים אמרו עוד לפני המשחק אתמול ש"בכר עושה טעות. אסור לו לשנות את ההרכב שניצח את סכנין". חלק מהשחקנים העיד כי בן שהר התאכזב מאוד מההחלטה של המאמן להחליפו באליניב ברדה, שנמצא בכושר פחות טוב לאחרונה. בקרב השחקנים נשמעה ביקורת מסוימת גם על שיטת המשחק. אם בשבוע האחרון ביקרו השחקנים את שינוי המערך תוך כדי משחק, הפעם הם הלינו על ההרכב שפתח. "באסיפה המסכמת הוא הזהיר אותנו שחיפה תהיה אגרסיבית. היה קצת טעם לפגם לא לפתוח עם ראדי או בראון", אמר אחד מהם. במועדון, אגב, עדיין מגבים את המאמן ובטוחים: "הוא יביא לנו תואר העונה".

בעקבות ההדחה, השחקנים יזמו אתמול אסיפה על הדשא מיד לאחר המשחק, בה הם דיברו על המצב בו נמצאת הקבוצה. השחקנים הבכירים נטלו את רשות הדיבור, ואליניב ברדה ביקש מחבריו "להרים את הראש ולהישאר עם רגליים על הקרקע". "אסיפת חירום? זה לא משנה איך נקרא לזה. יש פה מצב לא נעים. היינו צריכים לדבר כדי להרגיע את המערכת", אמר אחד השחקנים לאחר צאתו מחדר ההלבשה. "שחקנים צריכים להבין עכשיו שיש לנו חמישה 'גמרים', אסור לנו להפסיד אף אחד מהם. אסור לגמור את העונה הזאת בלי תואר, זה יהיה כישלון". בן ביטון מרשים מאוד העונה ובמועדון סבורים שהוא יהיה מגן העתיד של הנבחרת, אבל אתמול הוא ספג ביקורת קשה מחבריו לקבוצה. "בן יציב מאוד מבחינה הגנתית, אבל טאלב טואטחה עשה אתמול מה שהוא רוצה על המגרש. זה אחד המשחקים הפחות טובים שלו", אמרו בקבוצה.

מליקסון ואוגו מתוסכלים/ברני ארדוב

"כל הכבוד למכבי חיפה, הגיע להם לנצח. נשאר לנו רק תואר אחד, אבל הוא הכי חשוב, זה שאנחנו עובדים עליו כל העונה", אמר מאור מליקסון. "אנחנו כרגע במקום הראשון, נעשה הכל כדי להישאר בו עד סוף העונה. אותי לימדו שמי שמנצח צריך לדעת להפסיד. מגיעות מחמאות לרוני לוי, הוא עשה עבודה נהדרת. כדורגל זה עניין של מומנטום, הם הבקיעו שער, ואחריו מיד עוד אחד. לא הצלחנו לעצור אותם".

"אני לא רואה סיבה שנתרסק. הדרך עוד ארוכה", הוסיף הקשר. "יש לנו משחקים קשים ונעשה את המיטב. על כל משחק מסתכלים באופן נפרד. כל הכבוד למכבי חיפה, זה היה היום שלהם. לא היה 'פלאש-בק' מהגמר, הדבר היחיד שאני מצטער עליו הוא שליוו אותנו 12 וחצי אלף אוהדים והם עושים את הדרך הביתה עצובים".

"האוהדים מחאו כפיים בסוף, כולם עודדו. הם יודעים כמה קשה אנחנו עובדים, גם בשבילם", סיכם מליקסון ערב עצוב לקבוצה שלו. "תמיד יש לחץ, כשאתה מתמודד על האליפות ובחצי הגמר עונה שלישית ברציפות, יש לחץ. ניקח את ההפסד כמו גברים. נקווה שנדבר בעוד חודש וחצי על דברים אחרים".

בנושא אחר: המשא ומתן עם אובידיו הובאן נמשך. הפערים לא גדולים ובמועדון מאמינים שיחתום בקרוב. אגב, גם הובאן ספג אתמול ביקורת בעקבות משחק רע שלו. "בתקופה האחרונה הוא נראה פחות טוב. אנחנו צריכים אותו ביכולת שיא", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully