וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לא ניכנס למרה שחורה, לפעמים הפסד כזה יכול לעשות טוב"

20.4.2016 / 22:30

מאמן הפועל באר שבע ניסה לשמור על אופטימיות אחרי ההדחה מהגביע: "נקווה שנבוא דרוכים יותר למשחק הבא. לא יעזור שנבכה עכשיו, ננסה לפצות את האוהדים שלנו בליגה. מה שהיה היסטוריה"

one

בהפועל באר שבע נרשמה אכזבה גדולה מההפסד הערב (רביעי) 3:1 למכבי חיפה וההדחה מגביע המדינה. בקבוצה רצו מאוד לחזור לגמר גם השנה לאחר ההפסד הכואב למכבי תל אביב בעונה שעברה, גליינור פלט עם צמד ועוד אחד של אלירן עטר נתנו את האות לחגיגות של הירוקים, כשגם שער מצמק של אנתוני וואקמה לא ממתיק את הגלולה המרה.

ברק בכר המאוכזב אמר בסיום: "לא נעים להפסיד, בטח לא במעמד כזה, אבל זה לא יעזור שנבכה עכשיו. הפסדנו לקבוצה טובה שצריך להחמיא לה. היינו רכים מאוד והקבוצה שרצתה יותר ניצחה. התחלנו לשחק מאוחר מדי וזה לא היה מספיק. יש דברים שקורים, אתה עושה את ההכנה הכי טובה, רוצה להתחיל אגרסיבי ולנצח. לצערי, זה לא קרה. לא ניכנס למרה שחורה, יש לנו עוד משחקים חשובים בליגה, אנחנו עכשיו במקום הראשון ונמשיך לעבוד קשה כדי לסיים את העונה כמו שצריך. הקהל שלנו תמך בנו מאוד גם בפיגור וגם בסוף כשהמשחק היה גמור. זה מאכזב הרבה בשביל הקהל הזה, הכי בשביל הקהל הזה. הם עשו נסיעה ארוכה, באו ועודדו, אבל נרצה לפצות אותם בליגה.

"אנחנו נשים את המשחק היום בצד. כמו ששמנו את הליגה בצד והתכוננו לגביע, כך נעשה גם בליגה. יש לנו כבר משחק קשה מאוד מול הפועל רעננה בשני הקרוב. זה לא נעים, אבל המשחק הזה כבר מאחורינו. אני לא רוצה להגיד כישלון, שיחקנו נגד קבוצה טובה פה בבית שלה. אנחנו לא מתעסקים באם. אנחנו מסתכלים על הליגה. אנחנו מקום ראשון, משתדלים לחשוב חיובי ולעשות את זה. לפעמים דווקא ההפסד עושה טוב יותר וגורם לקבוצה להיות דרוכה. אני מקווה שנבוא דרוכים יותר למשחק הבא. יש חמישה משחקים ולכל משחק נבוא בצורה הטובה ביותר ואני מאמין שנעשה את השינוי כבר בתקופה הקרובה".

שחקן הקבוצה, מאור מליקסון: "אין יותר מדי מה להסביר, אנחנו עצובים במיוחד בשביל הקהל שליווה אותנו. מכבי חיפה הייתה יותר טובה מאיתנו והגיעה לה היום. נתרכז בליגה. אני לא חושב שהגענו זחוחים, אנחנו מכבדים מאוד את מכבי חיפה, אבל הם הבקיעו שער ואז עוד אחד והמומנטום היה לצדם. אותי לימדו שלא תדע לנצח אם תדע להפסיד ועכשיו אני מאוכזב. לא הגענו למשחק היום, חיפה שיחקו טוב, הבקיעו פעמיים ועמדו כמו שצריך. כל הכבוד להם. רצינו לנצח, באו איתנו 12 אלף אוהדים. זה מבאס, תהיה דרך ארוכה הביתה, אבל נתרכז בליגה כדי לעשות משהו שלא עשינו 40 שנה".

מליקסון ואוגו מתוסכלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully