וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס עם שיא היסטורי: "עוד ארבעה מחזורים של התקף לב"

האורוגוואי קבע כמה נתונים מדהימים ב-0:8 על לה קורוניה: "אנחנו מאוחדים מאי פעם, טוב שחזרנו לכבוש והרבה". הקטאלנים מרוצים ששמרו על רשת נקייה, בריאל מודאגים מהפציעה של רונאלדו

one

עם כל הכבוד לליאונל מסי, זה היה הערב של לואיס סוארס, ששם בצל גם את גדול כדורגלני הדור. החלוץ האורוגוואי של ברצלונה סיפק תצוגה בלתי נשכחת ב-0:8 של קבוצתו על דפורטיבו לה קורוניה אמש (רביעי) בריאזור.

ארבעה שערים ושלושה בישולים הפכו את סוארס לכדורגלן הראשון במאה ה-21 שמעורב ישירות בשבעה שערים במשחק אחד בליגה הספרדית, הבונוס: ברצלונה יצאה מהמשבר אחרי שלושה הפסדים רצופים ושמרה על המקום הראשון.

ב"אל מונדו דפורטיבו" חגגו עם "חגיגה בריאזור". בעיתון הוסיפו: "בארסה עברה את הגמר הראשון מתוך חמישה בליגה עם מבול של שערים. הכדורגל האופייני חזר וכך גם הטריו ההתקפי". ב"ספורט" הקטאלני מרחו על השער את הכותרת "הם חיים", אבל יודעים: "נשארו עוד ארבעה מחזורים של התקף לב". אנדרס אינייסטה, שהוחלף בדקה ה-59, בילה את חצי השעה האחרונה בעיקר בבירורים עם אנשי המועדון לגבי התוצאה של אתלטיקו מדריד מול בילבאו.

צפו בתקציר: ריאל מדריד דרסה 0:3 את ויאריאל בבית

צפו בתקציר: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את בילבאו בחוץ

צפו בתקציר: ברצלונה הביסה 0:8 את לה קורוניה בחוץ

המספרים

* ברצלונה השוותה את ניצחון החוץ הגדול בהיסטוריה של הליגה הספרדית. 0:8 היא תוצאה שחזרה על עצמה ארבע פעמים בעבר ובכולם זו הייתה בארסה שהשיגה אותה.

* ברצלונה בעטה 10 פעמים למסגרת. שמונה מהבעיטות נעצרו ברשת.

* לואיס סוארס עלה למאזן של 49 שערים ב-48 משחקים העונה בכל המסגרות. הוא שם מאחור את רונאלדו הברזילאי, שבעונת 1996-97 הבקיע 47 שערים.

* סוארס השווה את שיא הכיבושים שלו בעונה אחת. הוא כבר כבש 49 בכל המסגרות במדי אייאקס בעונת 2009-10.

* זו הפעם הרביעית בה סוארס כובש רביעייה במשחק ליגה מאז שהוא עבר לשחק באירופה. הוא עשה את זה פעמיים במדי אייאקס (נגד ונלו ורודה) ופעם אחת במדי ליברפול (נגד נוריץ').

* זו הרביעייה השנייה של סוארס בברצלונה. הוא עשה את זה גם בתחילת פברואר, ב-0:7 על ולנסיה בגביע.

* בדצמבר 2009 אייאקס ניצחה את את ווזפ האלמונית 1:14 במשחק גביע בהולנד וסוארס הבקיע 6 שערים ובישל שניים נוספים. מעורבות ישירה בשמונה שערים, אבל נגד יריבה זעירה.

* רביעיות נוספות של סוארס בעבר: אחת ב-0:5 של אייאקס על סלובן ברטיסלבה במוקדמות הליגה האירופית באוגוסט 2009, אחת ב-0:4 של אורוגוואי על צ'ילה במוקדמות מונדיאל 2012.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

התגובות

המאמן לואיס אנריקה: "נתנו משחק גדול, הגענו להרבה מצבים וכבשנו הרבה שערים. זו תוצאה יוצאת מן הכלל; ניצחנו בחוץ ולא ספגנו. אנחנו ניצבים בפני אתגר עצום: לזכות באליפות. יש עוד ארבעה משחקים והם יהיו קשים".

מארק בארטרה שבעצמו כבש, אמר בסיום: "אני מאוד שמח. זה ניצחון טוב, היינו צריכים אותו. אני גאה בקבוצה. כבשנו שמונה שערים, אבל אנחנו שמחים מאוד גם שלא ספגנו. השער שלי? אני מרוצה ממנו, מזה ששיחקתי, מהכול. יצאתי קדימה ותכננתי למסור ללאו או לואיס, אבל ראיתי שאני יכול להמשיך לעבר השער".

גיבור הערב סוארס סיכם: "הכי חשוב שהשערים שלי עזרו להביא שלוש נקודות בתקופה הקשה שהקבוצה עוברת. היינו חייבים ניצחון ואנחנו מאושרים בעיקר בגלל הדרך בה שיחקנו. טוב לנו, בעיקר לשחקני ההתקפה, שחזרנו לכבוש הרבה, כי מול ולנסיה היו לנו המון מצבים והגיע לנו לכבוש עוד. אנחנו לא מכונות ואנחנו עושים טעויות, אמרו שהליגה סגורה ופתאום יש מאבק, אבל אנחנו מאוחדים מתמיד".

אגב, מיד לאחר המשחק הודיע ברצלונה רשמית שניימאר יהיה חלק מנבחרת ברזיל למשחקים האולימפיים בריו באוגוסט ויוותר על הקופה אמריקה סנטנריו, שתיערך בארצות הברית חודש קודם לכן. "ברצלונה מודה להתאחדות הברזילאית ונשיאה על שהסכימו להצעת הקבוצה", נכתב בהודעה הרשמית.



ריאל מדריד המשיכה אמש (רביעי) את רצף הניצחונות שלה בליגה עם 0:3 חלק על ויאריאל בקרב צמרת ושמרה על פער של נקודה בלבד מהמוליכות, אולם זינדין זידאן יצא מודאג מהמשחק הזה בעקבות הפציעה של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי עזב את המגרש בדקה ה-90 בכוחות עצמו ולא הודיע לאף אחד שהוא נפצע כשרק אחרי המשחק התבררה העובדה שהוא סובל מכאבים.

זינדין זידאן אמר: "הוא הרגיש משהו בעייתי בשריר, אני לא בטוח מה המצב כרגע. אני לא חושב שזה חמור, אלא שכריסטיאנו בעיקר נבהל מזה. הוא היה מודאג ורצה לדעת באותו רגע מה קרה, נרגע ונראה. אני קצת יותר רגוע עכשיו מאשר באותו רגע על כר הדשא. הוא צריך מדי פעם לנוח ולהיות מוחלף ולפעמים אני מתחרט שלא החלפתי אותו מוקדם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully