וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראשי לאס פלמאס ייפגשו עם נציגי ערן זהבי במטרה להחתימו

הקבוצה מהאיים הקנריים מתכננת להגדיל משמעותית את תקציבה בעונה הבאה, וסימנה את כוכב מכבי תל אביב בתור היעד הראשון לקיץ. האלופה הבהירה בשבוע שעבר כי תשווה כל הצעה שתתקבל עבורו

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של לאס פלמאס בספרד

ערן זהבי ממשיך לעורר עניין בקרב קבוצות אירופיות. הערב (רביעי) מדווחים בספרד כי כוכב מכבי תל אביב מעורר עניין אצל לאס פלמאס מהליגה הבכירה, וכי היא מעוניינת להחתימו בקיץ הקרוב, בו היא מתכננת להגדיל משמעותית את התקציב ולהתחזק בשחקנים בעלי שיעור קומה. בעיתון המקומי 'אודלאספלמאס' אף דיווחו כי ראשי הקבוצה מהאיים הקנאריים קבעו פגישה עם נציגיו של זהבי, שסומן על ידי לאס פלמאס כעדיפות ראשונה.

בדיווח הובאו ציטוטים של נשיא פאלרמו מאוריציו זאמפריני, שטען בעבר כי "זהבי יכול להיות טוב יותר מאנטוניו קסאנו", ונטען כי המשוכה בדרך להחתמתו תהיה החוזה הרב שנתי אליו הוא מחוייב במכבי תל אביב. יצויין כי האלופה קיבלה בשבוע שעבר החלטה עקרונית להשוות כל הצעה כספית שזהבי יקבל, פרט להצעות מהליגה הסינית. סוכנו של זהבי רונן קצב אמר בשבוע שעבר: "ערן זהבי לא עסוק במעברים, אלא בהצלחות עם מכבי תל אביב. כל ההתעסקות שלכם בתקשורת בעתיד שלו, מיותרת ולא רלוונטית".

לאס פלמאס היא הקבוצה בה אופיר קריאף נבחן במשך כמה שבועות בקיץ האחרון, אך לבסוף הוא לא קיבל חוזה.

חשוב לציין שלמרות שהקבוצה מהאיים הקנריים חווה עונה טובה יחסית ומדורגת במקום ה-12 בטבלה, אין לה את האמצעים הכספיים שעומדים לרשות מכבי תל אביב והיא גם לא תשחק באירופה בשנה הבאה. שתי העובדות הללו מציבות סימן שאלה גדול מעל האפשרות שזהבי יעבור לקבוצה הספרדית.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעבור למדים צהובים אחרים? זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully