וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אספניול וסלטה ויגו נפרדו ב-1:1

סלטה, שעלתה ליתרון משער של אספאס (28), איבדה אפשרות לעלות זמנית למקום החמישי. אסנסיו איזן (39). בטיס ניצחה 0:1 את לאס פלמאס משער של ואן וולפסווינקל (83) וקרובה להבטיח הישארות

one

בווידאו: התיקו בין אספניול לסלטה ויגו, כולל הגולאסו של אסנסיו

המחזור ה-34 בליגה הספרדית נפתח הערב (שלישי) עם שני משחקים. בראשון נפרדו אספניול וסלטה ויגו ב-1:1. לאחר מכן הצליחה בטיס לעשות את שלה עם 0:1 ביתי מול לאס פלמאס.

יאגו אספאס שחקן סלטה ויגו (שמאל). GettyImages
אספאס וחברים חוגגים את השער שלא הספיק/GettyImages

אספניול - סלטה ויגו 1:1

התכולים לא הצליחו להשיג ניצחון חוץ לאחר שכבר הובילו ואיבדו אפשרות לטפס זמנית אל המקום החמישי ולעבור את אתלטיק בילבאו שתשחק בהמשך המחזור במשחק קשה מאוד מול אתלטיקו מדריד. אספניול שיפרה את מאזנה ל-37 נקודות ונמצאת שמונה נקודות מעל הקו האדום. סלטה עלתה ליתרון בדקה ה-28 כשהגבהה של פביאן אוריאנה מצאה את יאגו אספאס, שנגח מקרוב פנימה את ה-0:1. המארחת השיגה את השוויון בדקה ה-39 כשמרקו אסנסיו בעט כדור מצוין מ-25 מטר פנימה את ה-1:1.

בטיס - לאס פלמאס 0:1

אחרי ניצחון אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, הצליחה בטיס להשיג ניצחון בית חשוב שככל הנראה הבטיח לה עונה נוספת בלה ליגה עם 0:1 ביתי מול לאס פלמאס, שנעצרה בשני המשחקים האחרונים אחרי שהצליחה להשיג שישה ניצחונות בשבעה משחקי הליגה שקדמו לכך. אייתמי מלאס פלמאס הורחק בדקה ה-41 לאחר שספג צהוב שני. השער של בטיס הגיע בדקה ה-83 כשדני סבאיוס בן ה-19 הכניס כדור עומק יפה לריקי ואן וולפסווינקל, שהשתלט על זה מצוין ובעט פנימה את ה-0:1.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully