וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: הפורוורד האמריקאי צ'ארלס רודס חתם עד סוף העונה

18.4.2016 / 14:28

רודס בן ה-30, 2.03 מטר, יחליף את ג'מאר סמואלס שנפצע וגמר את העונה. בשנים האחרונת שיחק בטורקיה וספרד ובילה כמה קדנציות בדרום קוריאה. על הסיכום פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

one

בני הרצליה החתימה היום (שני) את הפורוורד האמריקאי צ'ארלס רודס (30, 2.03 מטר). על הסיכום בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הפורוורד נחת היום בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה לקראת המשחק מחר נגד מכבי אשדוד/באר טוביה מחר, כשייתכן שכבר יקבל דקות משחק ראשונות. רודס מחליף את ג'מאר סמואלס, שנפצע וגמר את העונה במשחק נגד מכבי תל אביב.

רודס (30, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת מיסיסיפי סטייט משנת 2008 שנע לאורך רוב הקריירה שלו בין דרום קוריאה לאירופה. את עונת הבכורה שלו באירופה עשה במדי בארונס הלטבית, ולאחר עונה בה ישב בחוץ הצטרף לבוסאן בה שיחק במשך שנתיים. במהלך עונת 2011/12 חתם בסראגוסה הספרדית ומשם עבר לגזיאנטפ מטורקיה. בעונת 2013/14 חזר לקוריאה, וסיים את העונה שוב בליגה הטורקית. בעונה שעברה חזר לבוסאן והעונה שיחק באניאנג מהליגה הראשונה בקוריאה במדיה רשם 17.5 נקודות ו-8.6 ריבאונדים למשחק, כשהקבוצה נעצרת בחצי גמר הפלייאוף לפני כשבועיים.

המשחק הקרוב הוא ההזדמנות של הרצליה להיצמד למקום השלישי, ולעבור את מכבי חיפה. לקבוצה של מיקי גורקה יש יתרון במאבק הפנימי בזכות הניצחון הגדול שהושג ברוממה ביום שבת. במועדון מקווים להמשיך את המומנטום ולהשיג את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף בדרך לחזרה לפיינל פור לראשונה מאז עונת 2007/8.

צ'ארלס רודס שחקן בני הרצליה. GettyImages
דילג בין אירופה לאסיה. רודס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully