וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: צ'ארלס רודס סיכם עד לסיום העונה

17.4.2016 / 15:19

הפורוורד האמריקאי (30, 2.03) שכיכב בקוריאה בשנים האחרונות יהיה השחקן שיחזק את הסגל של מיקי גורקה במקומו של ג'מאר סמואלס. היה במגעים בעבר עם גלבוע/גליל. במועדון מרוצים מהיכולת של יפתח זיו בניצחון על חיפה

צ'ארלס רודס שחקן בני הרצליה. GettyImages
הרכש החדש. צ'ארלס רודס/GettyImages

בני הרצליה סיכמה את תנאיו של הפורוורד האמריקאי צ'ארלס רודס והוא יחזק את הקבוצה במקומו של ג'מאר סמואלס שגמר את העונה. בקבוצה פעלו במהירות בימים האחרונים מאז שסמואלס גמר את העונה בשבוע שעבר, והצליחו להגיע לסיכום עם השחקן, שיירשם במועדון לפני תום מועד ההעברות ביום שלישי הקרוב. רודס היה במגעים בעבר עם גלבוע/גליל, ואף הגיע לסיכום עם המועדון, אך לבסוף הקבוצה מגן נר נסוגה מהסיכום עמו.

רודס (30, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת מיסיסיפי סטייט משנת 2008 שנע לאורך רוב הקריירה שלו בין קוריאה לאירופה. את עונת הבכורה שלו באירופה עשה במדי בארונס הלטבית, ולאחר עונה בה ישב בחוץ הצטרף לבוסאן בה שיחק במשך שנתיים. במהלך עונת 2011/12 חתם בסראגוסה הטורקית ומשם עבר לגזיינטפ מטורקיה. בעונת 2013/14 חזר לקוריאה, וסיים את העונה שוב בליגה הטורקית. בענוה שעברה חזר לבוסאן והעונה שיחק באניאנג מהליגה הראשונה בקוריאה במדיה רשם 17.5 נקודות ו-8.6 ריבאונדים למשחק, כשהקבוצה נעצרת בחצי גמר הפלייאוף לפני כשבועיים.

בהרצליה מרוצים מאוד מהניצחון אמש על מכבי חיפה שקירב את הקבוצה משמעותית לאזור המקומות 3-4, מקום שמבטיח את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף. מי שבלט מעל כולם היה יפתח זיו, שלא פתח בחמישייה, אך נכנס במקומו של מורן רוט וקלע 17 נקודות. בהרצליה סיפרו אמש כי המשחק היה משמעותי כדי לצמק את הפער ממכבי חיפה וליצור יתרון במקרה של שיוויון, אך לא יעשו כלום אם לא יגברו על מכבי אשדוד במשחק ביום שלישי נגד מכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully