וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל מכבי נתניה נאלץ לעזוב את מתחם האימונים בליווי משטרתי

18.4.2016 / 13:37

כ-30 אוהדים הגיעו לאימון, קיללו את עו"ד רן מנשה וצעקו לו: "היום תמות, נשחט אותך". המועמד לרכישת המועדון צריך להעביר עד יום שלישי 12 מיליון שקל שנועדו למחיקת חובות

one

סמנכ"ל מכבי נתניה, עו"ד רן מנשה, שנותר היחיד בהנהלה אחרי שהיו"ר דורון אוסידון התפטר, נאלץ לעזוב היום את מתחם האימונים בחסות המשטרה. לאימון הבוקר של הקבוצה הגיעו במפתיע כ-30 אוהדים שהחלו לקלל את מנשה.

אחרי שהם צעקו: "היום אתה תמות, היום נשחט אותך", מנשה התקשר למשטרה וניידת שהגיע למקום סייעה לו לעזוב את העיר בבטחה. אחרי האירוע הזה ספק אם מנשה ימשיך להגיע למתחם האימונים, זאת לצערם של שחקני הקבוצה, שביקשו ממנו להמשיך להיות נוכח כדי לסייע להם בכל מיני היבטים.

לאימון הגיע גם ניר אלון מההסתדרות החדשה. אלון שוחח עם השחקנים על אופציית הגשת בקשה לפירוק המועדון והמליץ לשחקנים לעשות זאת. הוא הסביר לשחקנים שלכל הפחות מהלך כזה ילחיץ את העירייה ויזרז מציאת פיתרון כספי, אך השחקנים עדיין לא מעוניינים ללכת לאופציה כזו ומחכים להתפתחויות בגזרת המועמד לרכוש את המועדון.

בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
עדיין מחזיק במניות. אלי שגב/ניב אהרונסון

בעיריית נתניה ממתינים לאור ירוק מעורך הדין יאיר אוחנה, נציגו של איש העסקים שהביע עניין רב ברכישת מכבי נתניה, על מנת להתניע את המהלך ולקדם את העברת הבעלות לידיו כמה שיותר מהר.

עיריית נתניה מציבה כתנאי לקיום העסקה העברת 12 מיליון שקל באופן מיידי לכיסוי כל החובות של המועדון. הכסף אמור לעבור היום (שני) או מחר לחשבון שפתח עורך הדין אוחנה. רק לאחר שהכסף יעבור לטובת כיסוי החובות של המועדון, יקדמו בעירייה את תהליך המכירה במקביל להעברת המניות על ידי אלי שגב ויוסי מאור שעדיין מחזיקים במועדון.

"עד שלא נקבל אור הירוק שהכסף אכן נמצא בחשבון הבנק, אין מה להודיע דבר", אמר גורם בכיר בעירייה, "איש העסקים הביע עניין רב ונציגיו כבר נפגשו איתנו ועם עורכי הדין של אלי שגב ויוסי מאור. אבל עד שלא נקבל הודעה שהוא העביר 12 מיליון שקל לחשבון ויש כיסוי לכל החובות שרובצים על הקבוצה, אין מה להשתולל".

בסביבתו של איש העסקים בעל האזרחות הישראלית טוענים כי לא בטוח שהוא ירצה להיחשף כל כך מהר ואומרים שהוא שוקל למנות אדם שינהל את המועדון מטעמו. על המניעים של אותו איש עסקים להיכנס לכדורגל הישראלי ולרכוש את מכבי נתניה חל בינתיים איפול רב.

(עדכון ראשון: 8:05)

עוד באותו נושא

איש עסקים ישראלי במגעים מתקדמים לרכישת מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully