וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "החגיגות היו מבישות עבור מועדון מפואר כמו מכבי חיפה"

18.4.2016 / 7:59

באלופה תקפו את שיטת המשחק של הירוקים בתיקו המאופס: "הם רק הפריעו לשחק כדורגל". מדוניאנין: "זו קבוצת על בכדורגל הישראלי, הכעיס אותי איך שהם חגגו את הנקודה הזו". הבוסני לא צפוי לעמוד לדין, פטר בוס: "אנחנו לא בלחץ"

צילום מסך

בווידאו: משדר הספורט היומי

למרות התוצאה המאכזבת (0:0) והאווירה המתוחה בסיום המשחק בחיפה אמש (ראשון), לא שכחו במכבי תל אביב לחגוג אחרי המשחק את יום הולדתו של גל אלברמן. "חבל שזה לא היה באווירה יותר שמחה", אמר אחד השחקנים. "כמעט בכל עונה להוציא תיקו חוץ מול מכבי חיפה, זה בהחלט מכובד, במיוחד כשאנחנו שולטים ללא עוררין במגרש, אבל במירוץ האליפות הזה מול באר שבע משמעות התיקו היא כמובן איבוד שתי נקודות יקרות ולכן כל השחקנים היו במצב רוח די שפוף".

במכבי תל אביב כעסו על ההתגוננות של מכבי חיפה, והשחקנים אמר: "הם עשו דבר לגיטימי מבחינתם, אבל לשאוג באר שבע באר שבע כאילו אתם איזו קבוצת תחתית שלקחה נקודות ממכבי תל אביב ודפקה אותנו, זה היה מביש עבור מועדון כזה מפואר כמו מכבי חיפה".

צוות השיפוט בראשות לירן ליאני לא היה על המגרש בסיום המשחק כששחקני מכבי תל אביב וחלק מצוות המאמנים ירד מכר הדשא ונקלע למטר של קללות מצד אוהדים של מכבי חיפה שעמדו ליד ספסל הקבוצה ומכאן שתנועת היריקה שעשה האריס מדוניאנין ושאותה הוא הכחיש בסיום המשחק, לא נקלטה בעיניהם ולא תצויין בדו"ח. גם משקיף המשחק לא ראה את המקרה, והוא לא צפוי לציין את האירוע בדו"ח שלו.

לודוביק אוברניאק שחקן מכבי חיפה (למטה) מול האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מכבי חיפה חגגה את הנקודה הזו כאילו היא זכתה באליפות". האריס מדוניאנין/ברני ארדוב

מדוניאנין הכחיש כאמור שירק לעבר אוהדי חיפה, אבל היה לו הרבה מה לומר על הקבוצה אותה פגש גם בקדנציה הקודמת שלו כששיחק בישראל לפני חמש שנים: "מכבי חיפה הסתגרה מאחור ושיחקה עם 11 שחקנים מאחורי הכדור", תיאר הבוסני. "הם הקשו עלינו מאוד כששיחקו מאוד סגור ואנחנו ניסינו כל הזמן להיכנס לרחבה מולם במקום להעביר כדורי רוחב. היתה רק קבוצה אחת באיצטדיון שניסתה לשחק כדורגל וקבוצה אחת שכל הזמן ניסתה להפריע לשחק כדורגל. לא הבקענו שער אחד כל המשחק וזו הבעיה שלנו. מכבי חיפה חגגה את הנקודה הזו כאילו היא זכתה באליפות ואני לא רגיל לדברים האלה ממכבי חיפה. אני זוכר שמכבי חיפה היא קבוצת על בכדורגל הישראלי שעשתה גם דברים באירופה והכעיס אותי איך שהם חגגו את הנקודה הזו. זה היה מגוחך איך שהאוהדים שלהם שרו באר שבע באר שבע בסוף. זה לא מתאים למועדון ענק כמו מכבי חיפה".

מכבי תל אביב לא יודעת לשחק מול הגנות חזקות?

"ברור שאנחנו יודעים ואנחנו מתאמנים על זה, אבל יש הגנה ויש בונקר. גם רעננה שיחקה מולנו חזק בהגנה, אבל אני לא זוכר שהחלוצים שלה שיחקו בהגנה על ה-16. גליינור פלט שיחק הערב כבלם נוסף, אבל זו הבעיה שלנו. קשה לייצר מצבים בטח כשהקבוצה היריבה דואגת שהדשא יהיה גבוה וספוג במים. אנחנו צריכים להיות חכמים וכשלא הולך בכדורגל מסודר, צריך גם לא להתבייש ולהעיף כדורים לתוך הרחבה שלהם אולי יקרה משהו ומישהו יבקיע מאיזה כדור חוזר. אבל בוא ננסה ללמוד מזה כי אחרי הכל שום דבר לא נגמר. יש רק נקודה יתרון לבאר שבע והם צריכים לבוא לשחק אצלנו".

אולי באתם למשחק הזה רגועים ונינוחים מדי אחרי שניצחתם את בית"ר ירושלים?

"ממש לא. המאמן הכין אותנו למשחק ברצינות ואמר לנו שמכבי חיפה קבוצה חזקה ועובדה שהיא גם עשתה תיקו מול באר שבע בחוץ. העניין הוא האופן בו מכבי חיפה שיחקה עם אחד עשר שחקנים מאחורי הכדור. אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים שנותרו עד סיום העונה כולל שני משחקים בגביע והכל יהיה בסדר. הדברים עדיין תלויים לגמרי בנו".

עוד באותו נושא

מדוניאנין נראה יורק לעבר אוהדי מכבי חיפה: "לא ירקתי"

לכתבה המלאה
אורלנדו סה שחקן מכבי תל אביב (למטה) מול דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"הוא צריך כדורים טובים והוא לא מקבל כאלה בינתיים". אורלנדו סה/ברני ארדוב

אורלנדו סה לא כבש גם אתמול, בפעם החמישית ברציפות, ועד כה יש לו רק שני שערי ליגה אותם כבש בניצחון על הפועל כפר סבא. בקבוצה טוענים כי מדובר בחלוץ מצוין שעוד ימצא את הרשת לא מעט. הפורטוגלי הוחלף גם אתמול במהלך כמעט רגיל של פטר בוס והוא מרגיש שהוא לא מקבל מספיק כדורים טובים. "אורלנדו הוא לא מהחלוצים שייקחו את הכדור ויעשו גול", גונן עליו אחד השחקנים במכבי תל אביב. "הוא צריך כדורים טובים והוא לא מקבל כאלה בינתיים". יחד עם זה היו כאלה שהודו במכבי תל אביב שהם מצפים ממנו ליותר.

פטר בוס ניסה להיות רגוע בסוף המשחק ולנתח את המשחק בצורה קרה: "אנחנו לא בלחץ בגלל התוצאה. באנו למשחק הזה כדי לנצח אבל נתקלנו ביריב שהגן בצורה כמעט מושלמת. אני לא מאוכזב מהתוצאה כי בסוג כזה של משחק, לא תמיד אפשר להגיע למצבים. אמרתי אחרי הניצחון שלנו על בית"ר כשעלינו למקום הראשון שאין שום משמעות למיקום שלנו בשלב הזה".

בפעם הראשונה מאז שבאת לא מצאת תשובות ליריבה.

"כשהגעתי למכבי תל אביב לא הייתי מרוצה מהאופן בו שיחקנו. התקשינו לשלוט במגרש והקבוצות היריבות הגיעו מולנו להרבה מצבים. שיטת הלחץ שביקשתי גם לא ממש עבדה אז. אבל בחודש וחצי האחרון השתפרנו וגם היום במשחק הם העלו את אלירן עטר המהיר במחצית השנייה אבל אנחנו ידענו להיות מאוד מאורגנים. אם היינו מבקיעים שער אחד, כל המשחק היה נראה אחרת".

אנחנו לא רואים בעיטות ממרחק משחקני מכבי תל אביב. האם באימונים יש בכלל גולים ממרחקים כאלה?

"במשחק הזה היה קשה מאוד לבעוט מרחוק כי הם כל הזמן צופפו ליד הרחבה. היו לנו שתי הזדמנויות לכדורים חוזרים ובעיטות ממרחק אבל לא עשינו את זה טוב. לא יצרנו מספיק הזדמנויות וזה סיכום כל הערב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully