וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מדוניאנין נראה יורק לעבר אוהדי מכבי חיפה: "לא ירקתי"

17.4.2016 / 23:03

עימות בין אנשי האלופה לאוהדי הירוקים, כשהקשר הבוסני התעמת עם כמה אוהדים: "לא ירקתי לעברם, הם לא מעניינים אותי, כעסתי שלא ניצחנו". בוס: "קשה לשחק מול קבוצה שרק מתגוננת"

מכבי תל אביב איבדה הערב (ראשון) את המקום הראשון בליגת העל. הצהובים סיימו ב-0:0 בחוץ מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-31 והחמישי בפלייאוף העליון. לאחר המשחק היה עימות חריף בין מספר אנשי מכבי תל אביב, וביניהם האריס מדוניאנין, לבין אוהדים של מכבי חיפה שעמדו בסמוך לספסל הצהובים. אוהדי חיפה קיללו את שחקני מכבי תל אביב ברדתם מהמגרש ומדוניאנין נראה יורק לעברם. גם מאמן הכושר חואן טוריחו יצא מכליו מהתנהגות האוהדים וזרק לעברם מספר מלים בחזרה.

מדוניאנין עצמו הגיב ואמר: "אם יחליטו להעמיד אותי לדין, זאת תהיה טעות קשה. לא ירקתי לעבר אוהדי מכבי חיפה, עשיתי תנועה של עצבים לכיוון שלהם, אבל היא הייתה בליווי אמירת דברים על עצמי ולעצמי בכעס רב על זה שלא ניצחנו במשחק. לא ירקתי לעברם, הם לא מעניינים אותי ואם מישהו חושב אחרת, הוא עושה לי עוול גדול".

ערב מתסכל לשחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס: "לא ראיתם את ההבדלים בין הקבוצות? אני ראיתי קבוצה אחת שתוקפת ואחת שמתגוננת ומנסה רק להתגונן. הם עשו עבודה טובה בהגנה ותמיד קשה לפרוץ הגנה מעובה. יותר קל לעמוד בהגנה. גם בשבוע שעבר כשעלינו למקום הראשון, אמרתי שזה לא משמעותי לי, הכי חשוב זה להיות במקום הראשון אחרי המחזור ה-36. אני ידעתי גם לפני המשחק שהאליפות רחוקה מלהיות מוכרעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully