וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הכוכב האדום שוב תוקף: "וויצ'יץ' ופדרמן הם פושעים קטנים"

על רקע המו"מ עם לפחות שניים משחקניו, נבוישה צ'וביץ' שוב מתנגח בצהובים: "אפשרנו להם להיכנס למשחקים, והם ניצלו את זה כדי לדבר עם שחקנים מאחורי הגב שלנו. לצערי הפרובוקציות עבדו"

one

החיזורים הבלתי פוסקים של מכבי תל אביב אחר כמה משחקני הכוכב האדום בלגרד מצליחה להרגיז את ראשי המועדון הסרבי. נשיא הכוכב האדום נבוישה צ'וביץ', שכבר תקף את הצהובים בעקבות הפניות שנעשו לשניים מכוכבי הקבוצה מאיק צירבס וקווינסי מילר, התראיין אתמול (שבת) פעם נוספת לכלי התקשורת בסרביה ושוב התנגח בצהובים, כשהוא מטיח האשמות קשות בניקולה וויצ'יץ' ודני פדרמן. "הם מתנהגים כמו פושעים, חושבים שהכדורסל האירופי כולו שלהם. אפשרנו לניקולה וויצ'יץ' ודני פדרמן להיכנס למשחקים שלנו והם השתמשו בזה כדי לפתות את השחקנים שלנו. לצערי כמה מהם נפלו לפרובוקציות האלה", אמר.

קווינסי מילר שחקן הכוכב האדום חוגג. GettyImages
התפתה? קווינסי מילר/GettyImages

צ'וביץ' התייחס פעם נוספת לשלט שהונף במהלך משחק בין הקבוצות ביד אליהו לפני שלוש שנים, בו נכתב We are Maccabi, who the fuck are you?". בזמנו השלט עורר סערה בקרב ראשי המועדון הסרבי, שדרשו לקבל התנצלות מראשי הצהובים. "אולי יש להם שם גדול, אולי יש להם ווילד קארד ליורוליג, אבל הם מתנהלים כמו מועדון קטן. אם הם מוכנים לסכן מועדונים קטנים מהם ולהתנהג כמו מישהו שזורק כסף בלי חשבון, חשוב שכולם יידעו את זה. הם מכבי תל אביב, מי אנחנו בכלל? ובכן, עכשיו אנחנו רואים את הפנים האמיתיות שלהם".

הנשיא הוסיף: "לא חדש שקבוצות מנהלות מו"מ עם שחקנים תחת חוזה, אבל בכל שנותיי בכדורסל לא שמעתי על קבוצה שהולכת מאחורי הגב ומנהלת משא ומתן ישירות עם שחקנים. זה כבר מכוער, זה כבר חורג מהנורמה. לא פייר לרוקן ככה קבוצות קטנות יותר".

בשבועות האחרונים פורסם כי מכבי תל אביב קרובה לסיכום עם שניים משחקני הכוכב האדום, הסנטר הגרמני מאיק צירבס והפורוורד האמריקאי קווינסי מילר. בשבוע שעבר דווח באתר 'יורובאסקט' כי גם הרכז הכישרוני סטפן יוביץ' על הכוונת של הצהובים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב עם דני פדרמן, שי רקנאטי, שמעון מזרחי, אלי דריקס. ברני ארדוב
בסרביה כועסים. וויצ'יץ' ופדרמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully