וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "אולי רונאלדו ינוח בהמשך, הוא תמיד יותר שמח כשהוא מבקיע"

ריאל מדריד כבר נקודה בלבד מברצלונה אחרי 1:5 על חטאפה, מאמנה התייחס לכוכב שלו ולמאבק האליפות שנפתח מחדש: "אני לא מתכוון לבחור בין הליגה לליגת האלופות". ה-BBC השתוו ל-MSN

one

ריאל מדריד ניצחה הערב (שבת) 1:5 את חטאפה וצמצמה את הפער מברצלונה בצמרת לנקודה בלבד, אחרי שרק לפני מספר שבועות היו רחוקים עשר נקודות מהקטלאנים וסיפור האליפות נראה גמור. הבלאנקוס הגיעו לאחר המהפך הגדול מול וולפסבורג וההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות וזינדין וזידאן העניק מנוחה לסרחיו ראמוס, קסאמירו ולוקה מודריץ', אך השחקנים ששיחקו עשו את העבודה.

"אנחנו עושים את העבודה שלנו והשחקנים יודעים שהליגה חשובה", אמר הצרפתי, "הלילה נלך לישון במרחק נקודה מברצלונה. הדבר הכי חשוב הוא העבודה הקשה שאנחנו עושים. הייתי מודאג לפני המשחק, אבל השחקנים עלו על המגרש ועשו מה שהיה צריך בצורה מצוינת".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
"הייתי מודאג לפני המשחק". זידאן/GettyImages

"אנחנו הולכים ומתקרבים כל הזמן", המשיך, "אנחנו יודעים שכדי להשיג משהו אנחנו צריכים להאמין בזה. לקחנו את חטאפה ברצינות וכיבדנו אותה. עוד לא זכינו בכלום, זה בסך הכל ניצחון. אני לא מתפשר על כלום ולא מתכוון לבחור בין הליגה לליגת האלופות, אני נהנה מהאתגר".

קארים בנזמה הבקיע את הראשון במשחק ואת ה-22 שלו העונה, הכי הרבה שערי ליגה מאז הגיע לקבוצה. "מהרגע שהוא השלים עם כך שלא יהיה ביורו הוא התמקד בעבודה היום-יומית בריאל", אמר מאמנו, "הוא מקצוען וכל מה שהוא עושה זה למען הקבוצה. הוא תמיד מרוכז ואני אוהב את זה".

על כך שכריסטיאנו רונאלדו לא החמיץ אף דקה בליגה: "נתתי מנוחה לבייל ולבנזמה, אולי ניתן גם לו בהמשך. כולנו באותה סירה. הוא תמיד יותר שמח כשהוא מבקיע".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד ניצחה 1:5 את חטאפה. הפער מברצלונה: נקודה בלבד

לכתבה המלאה
שחקני ריאל מדריד חאמס רודריגס ואיסקו חוגגים. רויטרס
המאמן מרוצה. חאמס ואיסקו/רויטרס

"אני מאוד מרוצה מאיסקו וחאמס", אמר על השניים שממעטים לקבל דקות, "זה לא קל כי הם לא שיחקו מול וולפסבורג. הכי חשוב זה שכשהם משחקים הם נהדרים. אני מרוצה מהם ומהשערים שלהם".

אגב, ריאל הבקיעה תחת זידאן 51 שערים ב-15 משחקי ליגה, המאזן הטוב ביותר של מאמן בלאנקוס במספר משחקים זהה. בקרב מול שלישיית ה-MSN של בארסה, ה-BBC של ריאל השוו הערב את מאזן השערים, עם 69 לרונאלדו, בייל ובנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully