וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אריק שיבק מונה למאמן מכבי ראשון לציון עד תום העונה הבאה

17.4.2016 / 12:41

מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שבעונה שעברה הוביל אתאילת לגמר הפלייאוף ועזב אותה בתחילת העונה הנוכחית, יחליף את שרון דרוקר. הבכורה מאחורי הקווים: כבר במשחק הקרוב מול מכבי חיפה

one

בתקציר: המשחק האחרון של דרוקר, ההפסד למכבי תל אביב

יומיים לאחר פיטוריו של שרון דרוקר מאימון הקבוצה, למכבי ראשון לציון יש מאמן חדש: אריק שיבק. המאמן הוותיק מונה היום (ראשון) למאמן הקבוצה עד תום העונה הבאה, יעביר אימון ראשון כבר היום וינהל את משחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה.

מאמן נבחרת ישראל לשעבר עבד עד חודש נובמבר בהפועל אילת. בעונה שעברה, הוא הוביל אותה ל-2:3 סנסציוני בחצי גמר הפלייאוף על חשבון מכבי תל אביב, כולל שלושה ניצחונות רצופים, לפני שהפסיד בגמר להפועל ירושלים. העונה הוא עזב את הקבוצה מהדרום אחרי שרשם ניצחון בודד בחמשת המחזורים הראשונים.

ראשון לציון הגיעה העונה עד לרבע גמר היורופקאפ, המפעל השלישי בחשיבותו בכדורסל האירופי, אך הציגה לאחרונה יכולת חלשה בליגה. ההפסד במשחק האחרון, 82:69 מול מכבי תל אביב בחוץ, הציב את הקבוצה מעיר היין במקום השישי בלבד והיא עלולה להישאר מחוץ לפלייאוף אם לא תתעורר בהקדם. מאז תחילת הסיבוב השני, ראשון לציון הפסידה 13 מ-18 משחקיה, המאזן החלש בליגה בתקופה הזו.

אחרי הפיטורים פרסמנו: אריק שיבק המועמד להחליף את דרוקר

למה דרוקר פוטר, ולמה שיבק נבחר להחליפו? אור שקדי על הנעשה בראשון לציון

אריק שיבק מאמן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
חוזר. שיבק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully