וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה רשמית: אדגר סוסה סיכם עד תום העונה

16.4.2016 / 17:36

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הרכז בן ה-28, שזכה באליפות איראן עם קבוצתו, יחזק את האלופה. פרנקו: "היכולות של סוסה יאפשרו לנו להיות מגוונים יותר כקבוצה ועמוקים יותר בעמדות הגארדים"

one

הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק לקראת הישורת האחרונה של העונה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, האלופה הודיעה היום (שבת) כי הגיעה לסיכום עם אדגר סוסה (28, 1.88 מטר) על הצטרפותו לקבוצה עד תום העונה. החוזה של השחקן ייכנס לתוקף לאחר קבלת השחרור הבינלאומי מאיגוד הכדורסל האיראני ובתנאי שהקבוצה תרשום אותו במוסדות הרלוונטיים עד תום מועד הרישום ביום שלישי.

לידיעה הראשונית על הסיכום הכספי בין הצדדים
לידיעה הראשונית על המועמדות של סוסה

אדגר סוסה, כדורסלן. Alius Koroliovas, GettyImages
חיזוק אחרון לירושלים. סוסה/GettyImages, Alius Koroliovas

רק אמש זכה סוסה זכה עם קבוצתו האיראנית פטרוכימי באליפות, ועתה, אחרי שהעונה הסתיימה, הסיכום נכנס לתוקף. זו אליפות שנייה ברציפות עבורו לאחר שזכה באליפות איטליה בעונה שעברה עם דינמו ססארי. השחקן צפוי ללבוש את הגופייה מספר 14 באדום וינחת בארץ כבר בראשון.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו התייחס להחתמה ואמר: "אני שמח על הצירוף הצפוי של אדגר, אנחנו בקשר מזה זמן. היכולות של סוסה יאפשרו לנו להיות מגוונים יותר כקבוצה ועמוקים יותר בעמדות הגארדים. השחקן יודע היטב להיכן הוא מגיע, הוא מכיר ועקב אחרי הקבוצה. נשלב אותו בהתאם לצרכים שלנו".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הצדדים הגיעו לסיכום כספי, אך הגעת קבוצתו של סוסה לשלבים מתקדמים בליגה האיראנית עיכבה את ההודעה של הפועל ירושלים.

בירושלים ממשיכים לנסות לצרף את ג'ייק כהן לעונה הנוכחית. לשחקן חוזה עם הקבוצה, אך רק החל מהעונה הבאה. בירושלים מעוניינים "ללכת חזק על האליפות", כהגדרתם ובשל שחרורו של דאור פישר, הם רוצים לעבות את מצבת הישראלים. ישנם חילוקי דעות בין ירושלים לקבוצתו הנוכחית של כהן, אריס סלוניקי, על סכום הפיצוי אם ישוחרר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully