וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק נוסף בדרך? הגארד אדגר סוסה מתקרב להפועל ירושלים

30.3.2016 / 21:05

הדומיניקני (28, 1.88) סיכם את רוב תנאיו הכספיים אצל האלופה, אך הצדדים צריכים לאשר את העסקה באופן סופי. פרנקו שוחח עימו לפני מספר שבועות, גורם: "כסף לא מהווה בעיה עבור אורי אלון". סוסה משחק בפטרושימי האירנית ובעבר שיחק בדינמו ססארי ובאולם הגרמנית

one

בווידאו: הניצחון של הפועל ירושלים על מכבי חיפה

הפועל ירושלים קרובה לצרף שחקן נוסף. הגארד אדגר סוסה (28, 1.88) מהרפובליקה הדומיניקנית, ששיחק בעבר בדינמו ססארי ובאולם הגרמנית וכיום משתייך לפטרושימי האירנית, סיכם את רוב תנאיו הכספיים בקבוצה אך הצדדים צריכים לאשר את העסקה, כך נודע לוואלה! ספורט.

ירושלים לא החתימה מחליף בקו האחורי למאט ג'נינג, ששוחרר לפני כמעט חודשיים. בתחילה עלה שמו של ג'רמי פארגו, ואחר כך היו שיחות מתקדמות מאוד עם סקוטי ריינולדס מברינדיזי האיטלקית (שחזר לבסוף להפועל חולון, במדיה שיחק בעבר). הבעלים אלון אמר כי יחתים רק שחקן שלא יפגע במרקם הקבוצתי, בדגש על הפן החברתי, אולם הבהיר כי הוא מעוניין בחיזוק הקו האחורי למרות רצף הניצחונות שצברו האדומים בשבועות האחרונים.

למעשה, האלופה רצתה לצרפו כבר לפני מספר שבועות, אך קבוצתו האיראנית הערימה קשיים על שחרורו. המאמן דני פרנקו שוחח עם הגארד והביע את רצונו לצרפו, אך בקבוצה הדגישו בשיחות פנימיות כי הם מעוניינים בשחקן שלא יפגע במרקם הקבוצתי. גורם בקבוצה אמר בנושא: "לאורי אלון חשוב לזכות באליפות, וכסף לא מהווה בעיה מבחינתו".

סוסה החל את דרכו המקצוענית בביילה במדיה שיחק שתי עונות עד 2013. אחרי שלא הצליח לקבל חוזה בסקרמנטו מה-NBA הוא עבר לוידאוליד ושיחק בעונה עונה גם בפורטו ריקו. בספטמבר 2013 סוסה חתם באולם הגרמנית והצטיין בעונה שעברה במדי ססארי האיטלקית. באוקטובר 2015 סוסה חתם על חוזה בקבוצה האירנית פטרושימי.

לידיעה הראשונית על מועמדתו של סוסה להפועל ירושלים

אדגר סוסה, כדורסלן. Alius Koroliovas, GettyImages
סוסה/GettyImages, Alius Koroliovas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully