וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ג'נינג? הפועל ירושלים במו"מ עם הגארד ג'מאל פרנקלין

10.2.2016 / 18:23

הגארד (24, 1.96), שמעמיד ממוצעי טריפל דאבל בליגה הסינית, במגעים עם האדומים, שחוששים מהעובדה שהוא חסר ניסיון בכדורסל האירופי. אדגר סוסה מועמד להצטרף, ג'רמי פארגו הוצע

AP

בווידאו: ביצועיו של פרנקלין מהעונה שעברה בסין

הפועל ירושלים ממשיכה לחפש אחר מחליף למאט ג'נינג, שעבר השבוע ללוקומוטיב קובאן. מי שעשוי לנחות ולהצטרף לקבוצה בהקדם הוא הגארד האמריקאי ג'מאל פרנקלין, שנחשב לסקורר מצוין ומשחק העונה במדי ז'ונגיו בליגה הסינית. ב-19 משחקים במדי ז'ונגיו, בה הוא משתף פעולה עם יינסי גייטס וסמואל דלמבר, מעמיד פרנקלין ממוצעים מרשימים של 33.9 נקודות (מקום רביעי בליגה), 10.8 ריבאונדים, 10.3 אסיסטים ואפילו 1.5 חסימות למשחק. לצד פרנקלין נבחנת מועמדותם של שניים או שלושה גארדים נוספים, כשהאדומים חוששים מחוסר הנסיון של פרנקלין בכדורסל האירופי.

פרנקלין (24, 1.96), הוא בוגר מכללת סן דייגו סטייט, שנבחר בבחירה ה-41 בסיבוב השני בדראפט 2013 על ידי ממפיס. בעונת 2013/14 שותף ב-21 משחקים במדי הגריזליס, בהן העמיד ממוצעים של 1.9 נקודות ו-1.1 ריבאונדים ב-7.7 דקות למשחק. אחרי נסיון קצר בז'יאנג מהליגה הסינית, פרנקלין ניסה שוב את מזלו בארצות הברית, שיחק במדי לוס אנג'לס דיפנדרס מהדי-ליג, והוקפץ בהמשך העונה לזמן קצר לסגל של דנבר. הוא שותף בשלושה משחקים במדי הנאגטס בהן קלע נקודה למשחק.

ג'מאל פרנקלין. AP
ממוצעים מרשימים בסין. פרנקלין/AP

כמו כן, הוצע לקבוצה שחקן אחר מהליגה הסינית, שבניגוד לפרנקלין גם מוכר היטב לחובבי הכדורסל הישראלי, ג'רמי פארגו. אקס מכבי תל אביב הוצע לאדומים ובמחיר סביר ובירושלים שוקלים את מועמדותו, אך בה בעת חוששים שלא יסתדר עם דונטה סמית' ואי ג'יי רולנד, הנחשבים לדמויות דומיננטיות בחדר ההלבשה. גם אדגר סוסה, בעבר בססארי ואולם הגרמנית וכיום בפטרושימי האירנית, מועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully