וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-NBA ייצא לדרך בשבת הקרובה עם ארבעה משחקים

המפגש בין טורונטו לאינדיאנה (19:30) יפתח את פלייאוף 2016, כאשר מיד לאחר מכן (22:30) תשחק גולדן סטייט מול יוסטון. בראשון (22:00), הקאבס מול דטרויט. וושינגטון פיטרה את וויטמן, מינסוטה את מיצ'ל

אימג'בנק GettyImages

העונה הסדירה מאחורינו ופלייאוף ה-NBA ייצא לדרך בעוד יומיים בלבד, כאשר בשבת בערב תיפתח הסדרה הראשונה במזרח, בין טורונטו לאינדיאנה.

כל הסדרות:

מזרח:

קליבלנד (1) - דטרויט (8)
טורונטו (2) - אינדיאנה (7)
מיאמי (3) - שארלוט (6)
אטלנטה (4) - בוסטון (5)

מערב:

גולדן סטייט (1) - יוסטון (8)
סן אנטוניו (2) - ממפיס (7)
אוקלהומה סיטי (3) - דאלאס (6)
לוס אנג'לס קליפרס (4) - פורטלנד (5)

כאמור, הסדרה הראשונה שתצא לדרך תהיה בקנדה, שם הראפטורס והפייסרס יתמודדו בשבת החל מהשעה 19:30 שעון ישראל. מיד לאחר מכן, האלופה תוציא לדרך את הפלייאוף שלה עם משחק מול יוסטון (22:30). בהמשך הלילה שבין שבת לראשון ייפתחו גם הסדרות בין ההוקס לסלטיקס (2:00) ובין הת'אנדר למאבס (4:30).

ביום ראשון יתקיימו ארבעה משחקים נוספים. ב-22:00, אלופת המזרח קליבלנד תארח את דטרויט, שרק הלילה גברה עליה. בהמשך הערב, ההיט מול ההורנטס (00:30), הספרס מארחים את הגריזליס (3:00) והקליפרס פוגשים את הבלייזרס (5:30).

משחקי 7 של הסיבוב הראשון, אם יהיה צורך בהם, יתקיימו ב-30 באפריל או ב-1 במאי.

מאמן וושינגטון וויזארדס רנדי וויטמן. Mike Ehrmann, GettyImages
סיים את תפקידו. וויטמן/GettyImages, Mike Ehrmann

בנושא אחר, עם סיום העונה הרגילה, הסתיימו גם התפקידים של שני מאמנים בליגה. רנדי וויטמן, שהוליך את וושינגטון לעונה מאכזבת מאוד פוטר מתפקידו, כמו גם מאמן מינסוטה, סאם מיצ'ל, שלא הצליח להרים קבוצה מוכשרת וצעירה בדמות הטימברוולבס.

אחרי חמש עונות בתפקידו, וויטמן הוביל את וושינגטון לעונה לא טובה וכשל להגיע לפלייאוף למרות מאזן סביר של 41:41. בשתי העונות האחרונות הוויזארדס הגיעו לפלייאוף ואף הגיעו לסיבוב השני, אך נראה שבקבוצה כיוונו להתקדם, אך דווקא הלכו אחורה. המועמד הבכיר להחליפו הוא סקוט ברוקס, שאימן לאחרונה את אוקלהומה סיטי ת'אנדר.

במקרה של מיצ'ל, הוא עבר עונה מאכזבת מאוד ולמרות שאימן חבורה מוכשרת וצעירה, הגיעה איתה רק למאזן של 53:29. ג'ף ואן גנדי, טום ת'יבודו ושוב, סקוט ברוקס, מועמדים.

עוד באותו נושא

גולדן סטייט ניצחה 104:125 את ממפיס ושברה את שיא הניצחונות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully