וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן ESPN: "לעזאזל, הניקס צריכים מאמן הרבה יותר טוב מדיוויד בלאט"

סטיבן איי סמית בביקורת נוקבת על הניקס, ששוקלים למנות את בלאט: "הוא לא עשה הרבה עד עכשיו, זה היה בעיקר לברון. זה מאמן לא מוכח". בברוקלין טוענים: "בלאט יתאים לפה בצורה מושלמת"

AP

בווידאו: טיירון לו והקאבס מתכוננים לפלייאוף

בניו יורק ממשיכים לדון בעתיד של הניקס, ולאור מועמדותו של דיוויד בלאט לאימון הקבוצה בעונה הבאה כמחליפו של המאמן הנוכחי קורט ראמביס, פרשו ESPN סטיבן איי סמית זעם על המועמדות של הישראלי וציין ש"הניקס חייבים להביא מישהו טוב בהרבה".

"פיל ג'קסון רואה בבלאט מועמד בכיר לאימון הניקס בעונה הבאה"

דיוויד בלאט לניקס? צפו בפרשני ESPN נקרעים מצחוק

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. AP
לא הוכיח את עצמו בליגה? בלאט/AP

"אני מחבב את דייויד בלאט", פתח סמית' את דבריו ב-ESPN, "למעשה אני חושב שהוא קיבל עסקה לא הוגנת (בפיטורים מקליבלנד), ואני יודע בוודאות שגם חלק מהמאנים בליגה מרגישים ככה... טיירון לו אומנם לקח את ההזדמנות, אבל באותו זמן הוא ורבים אחרים הרגישו רע עם ההחלטה שדיוויד גריפין ודן גילברט הרגישו שהם חייבים לקבל... אבל באותו זמן חייבים להגיד שדיוויד בלאט למעשה לא עשה כל כך הרבה. זה היה בעיקר לברון ג'יימס. כך שאם מסתכלים על זה מהזווית הזאת, הוא עדיין מאמן לא מוכח.

"אני לא אומר שבלאט לא יודע לאמן, או שהוא לא יהיה מאמן טוב, אני פשוט אומר שאנחנו לא יודעים את זה. ובגלל שאנחנו לא יודעים את זה, לניו יורק אסור לקחת סיכון. בקבוצה שמנסה להתאושש, שכבר עולה לנו על העצבים. נכון שהם השתפרו ב-15 משחקים בהשוואה לעונה שעברה, אבל הם עדיין מסריחים. ושוב מבזים את העיר. יש את פיל ג'קסון שמדבר על כמה שהוא אוהב את העיר, אבל אף פעם לא נמצא בה. ויש את סטיב מילס (הג'נרל מנג'ר), שאגב, חבר קרוב מאוד של בלאט כבר הרבה שנים, והילל אותו כשהוא הגיע לקליבלנד, ושוקל את מועמדותו.

פיל ג'קסון נשיא ניו יורק ניקס. AP
"תביאו מישהו, אבל לעזאזל, הוא צריך להיות הרבה יותר טוב מאשר בלאט. עם כל הכבוד"/AP

"אבל אנחנו צריכים שם. עם כל הכבוד לבלאט. ועם כל הכבוד לקורט ראמביס. אם אתם נפטרים ממייק וודסון, שעשה עבודה לא רעה בהתחשב בנסיבות, ואתה לא מביא את תום תיבודו או מארק ג'קסון, תביאו מישהו, אבל לעזאזל, הוא צריך להיות הרבה יותר טוב מאשר בלאט. עם כל הכבוד. הוא ראוי להזדמנות, אבל לא במכה של הכדורסל. פה אנחנו צריכים שם גדול".

טום פן, כתב ESPN, התייחס למועמדות של הישראלי ואמר ש"זה מעניין, פיל ג'קסון תמיד חיפש מישהו ממשפחת 'התקפת המשולש'. לבלאט יש היסטוריה, אבל קשה לשפוט אותה, כי תמיד היה לו את לברון ג'יימס. הוא ללא ספק מאמן טוב ומועמד ראוי, אבל עם זאת, כדאי לג'קסון להסתכל החוצה, ולראות שתום תיבודו הוא המאמן הפנוי הטוב ביותר".

: מאמני סן אנטוניו גרג פופוביץ', אטורה מסינה. AP
בשנה הבאה בברוקלין הבנויה? מסינה/AP

אטורה מסינה יאמן את ברוקלין? גם בלאט מועמד

בצד השני של העיר, גם בברוקלין מחפשים מאמן שינסה לשקם את הנטס מהעונה האומללה שלה. כרגע מאמן את הקבוצה טוני בראון, שהחליף את ליונל הולינס, ומתקשה להרשים (מאזן 33:11 מאז שנכנס לתפקיד בינואר). אומנם גם בברוקלין תיבודו מוזכר כמועמד, אבל ב"ניו יורק פושט" מדווחים ש"אטורה מסינה נמצא בעמדת פול פוזישן", וזאת בעקבות קשריו עם הג'נרל מנג'ר שון מרקס וההיכרות שלו עם הבעלים מיכאיל פרוחורוב. מסינה, עוזר של גרג פופוביץ' בסו אנטוניו, עבד עם מרקס בשלוש השנים האחרונות בספרס.

עם זאת, ב"פוסט" טוענים שגם בלאט מועמד לברוקלין, וזאת בזכות העבר שלו בנבחרת רוסיה וההיכרות שלו עם פרוחורוב, שכמעט מינה אוצו למאמן צסק"א ב-2008. "הוא יתאים היטב לקבוצה הזאת", אמר סרגיי קראסב, רכזה הרוסי של הנטס, "במיוחד אם כמו שכולם אומרים, המועדון ינסה להיבנות מחדש עם שחקנים חדשים וצעירים. במקרה הזה הוא יתאים לפה בצורה מושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully