וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיל ג'קסון רואה בבלאט מועמד בכיר לאימון הניקס בעונה הבאה"

ב-ESPN מדווחים כי הנשיא לענייני כדורסל של הניקס שוקל ברצינות את מועמדותו של הישראלי, ונותן לו קדימות על פני המאמן הנוכחי קורט ראמביס. גם ת'יבודו, מארק ג'קסון וברוקס מועמדים

AP

האם דיוויד בלאט בדרך למצוא יעד חדש ב-NBA? ברשת ESPN דיווחו הלילה (בין שני לשלישי) כי המאמן הישראלי הוא בין המועמדים המובילים לאמן החל מהעונה הבאה את הניקס במקום המאמן הזמני קורט ראמביס. על פי הדיווח, הנשיא לענייני כדורסל של הניקס פיל ג'קסון "רואה בבלאט מועמד מועדף", אך "זו לא תהיה הפתעה אם יבחן מועמדים אחרים פרט לבלאט, כולל ראמביס עצמו", כששמות אחרים שהוזכרו בימים האחרונים הם טום ת'יבודו, מארק ג'קסון וסקוט ברוקס.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
בדרך לתפוח הגדול? בלאט/GettyImages

בלאט אף נחשב לחבר קרוב של ג'נרל מנג'ר הניקס סטיב מילס, עמו למד במכללת פרינסטון בצעירותם. בדיווח נכתב כי מועמדותו של בלאט היא הוכחה לכף שפיל ג'קסון פתוח לגבי הרעיון למנות מאמן ללא ניסיון בהתקפת המשולש, שנחשבת לסימן ההיכר שלו. הניקס, שסיימו עוד עונה מאכזבת ללא מקום בפלייאוף, צפויים לעבור מתיחת פנים בקיץ, כשמלבד עמדת המאמן נותרו שאלות פתוחות רבות, ביניהן האם כרמלו אנתוני יחליט לממש את האופציה שלו להישאר בתפוח הגדול עונה נוספת. בינתיים ראמביס, שהחליף בתפקיד את דרק פישר שפוטר באמצע העונה ומחזיק מאז במאזן 18:9, מעביר לזן מאסטר מסרים באמצעות התקשורת.

"אם יהיו לנו את החתיכות הנכונות בפאזל ונמשיך לגדול כקבוצה, אני מאמין שנוכל לעשות מהפך מהיר מאוד. הפוטנציאל קיים, בעונה הבאה דברים לא ייראו אותו דבר", הצהיר אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully