וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל באר שבע מבקרים את בכר: שינוי השיטה פוגע בקבוצה

11.4.2016 / 10:29

שחקנים קיימו שיחה והבהירו: "המעבר בין שיטות גורם לתסכול. חלק מהשחקנים לא מבין מה הוא דורש". לטענתם, אוגו העיר למאמן במהלך המשחק. ברקת תפעל בנוגע להסכם טביב-גולדהאר? הקבוצה תעמוד לדין בגין סדרי אבטחה לא מספקים

צילום מסך

בווידאו: צפו במשדר באולפן וואלה! NEWS על מאבק האליפות

בהפועל באר שבע יחזיקו הערב אצבעות לבית"ר ירושלים שתשחק מול מכבי תל אביב. התוצאות האחרונות הביאו את הקבוצה של אלונה ברקת למצב שבו היא תוכל לאבד את מקומה בפסגה עוד הערב. בשבועות האחרונים דיווחנו על הלחץ הגדול שקיים בקבוצה. הדבר בא לידי ביטוי בעימותים של ג'ון אוגו עם אופיר דוידזאדה וכן באווירה הלחוצה בחדר ההלבשה, אך נראה כי מעבר לכך יש סיבה נוספת שגורמת לחלק מהשחקנים של בכר להישמע מעט פסימיים לגבי ההמשך.

לדבריהם, שינוי השיטה והמערך, מספר פעמים במהלך המשחק, גורם לתסכול מסוים ויוצר בעיה. כך למשל, לטענת שחקנים, במהלך המחצית הראשונה במשחק מול מכבי חיפה סימן אוגו לעבר בכר שלא לשנות את המערך, זאת לאחר שהמאמן כבר הורה על השינוי המתבקש. יש לציין כי שיחה בעניין כבר התקיימה בקרב מספר מצומצם של שחקנים, שסירבו לדבר לייחוס כמובן.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
שחקנים נגד שינוי השיטה. בכר/קובי אליהו

"בכר סבור שאנחנו מתורגלים ומספיק מיומנים במעבר בין שלוש שיטות. זה נכון שחלק מהשחקנים מתורגלים ומבצעים את העבודה, אבל חלק מהשחקנים לא מספיק מתורגל ולא מבין מה הוא דורש", אמר אחד השחקנים אתמול. "צריך להבין דבר אחד, יש גם יריבה מולנו. לפעמים כשאתה נמצא במומנטום טוב, שינוי השיטה עובד לרעתך. קרה לא פעם שהמשחק עבר לשליטה של היריבה כשהשיטה השתנתה. כשאתה עובר בין שיטה לשיטה, לוקח לנו זמן להתרגל. באחד המשחקים הוא שינה את השיטה פעמיים. בתחילת העונה היו שלב שזה עבד, אבל עכשיו פחות. בכל מקרה, הוא המאמן והוא קובע, נעשה כל מה שיבקש מאיתנו". בצל הדברים הללו, ראוי לציין כי במועדון מרוצים מאוד מברק בכר ומקצב צבירת הנקודות של הקבוצה העונה.

"זה הולך קצת קשה, אבל בסוף הוא יביא לנו תואר", אמרו אתמול במועדון, שם נשמעים, לפחות כלפי חוץ, אופטימיים מאוד לגבי ההמשך. אגב, במועדון היה גם מי שמתח ביקורת מסוימת על התגובה של המאמן לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים. "הדברים עם פטר בוס נרגעו, אולי הוא לא היה צריך לומר את הדברים האלה", אמר אחד השחקנים והוסיף: "מצד שני, ברור לך שאין לזה השפעה על המשחק מול מכבי חיפה". השחקנים ציינו כי הם תרגלו את הנעת הכדור והמעבר בין השיטות במחנה האימונים בטבריה אך עדיין, כך לטענת, הקבוצה זקוקה לתהליך ארוך יותר כדי להפנים אותן.

בנושא אחר, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להגיש כתב אישום נגד הפועל באר שבע בעבירה של אי קיום חובות הקבוצה הביתית (סדרי אבטחה לא מספקים), זאת על פי דו"ח המשקיף. עבירה זו היא מסוג ברירת שיפוט על פי התקנון.

אלונה ברקת בעלים של הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
עשויה לפעול נגד הסכם טביב-גולדהאר. אלונה ברקת/יוסי ציפקיס

לאלונה ברקת ובכר יש כבר תכניות לעונה הבאה, והם מתכוונים להיפגש יחד עם אסי רחמים עוד לפני שהיא תסתיים. בשלב הראשון, הם מתכוונים להיפגש עם אובידיו הובאן וג'ון אוגו. המטרה היא להשאיר את שניהם. לניגרי יובטח שאם תגיע הצעה מפתה הוא ישוחרר. בכר מבין שההשפעה של הניגרי על הקבוצה גדולה ולכן המטרה הראשונית תהיה להשאירו גם אם יהיה מדובר בשדרוג השכר. יחד עם זאת, במועדון מצפים שאוגו ישפר את ההתנהלות שלו מחוץ למגרש.

ספק אם העניין הבא משקף את מידת הלחץ במועדון, אך שחקנים סיפרו כי לאחרונה בכר נוהג לערוך שיחות עם שחקנים בתדירות גבוהה יותר. כך למשל, הוא לקח את מאור בוזגלו לשיחה לפני המשחק מול בית"ר ירושלים, במהלכה הבהיר לקשר שהוא בונה עליו מאוד העונה. לדברי השחקנים, שיחה כזאת שנערכה גם עם שחקנים נוספים לא הייתה נערכת לולא בכר הרגיש שחלה התרופפות מסוימת בחדר ההלבשה שלו. חלק מהשחקנים ציינו כי בכר נוהג לערוך שיחות כאלה מפעם לפעם והדבר דווקא מחזק אותם.

כפי שפרסמנו אתמול, במועדון ישנה כוונה לטפל בנושא ההסכם של אלי טביב ומכבי תל אביב. ייתכן וברקת תעלה את הנושא במסגרת המנהלת, וכך תמנע בעתיד מקבוצות האפשרות ליצור הסכם שישפיע על מאבקי אליפות או הישרדות. ברקת עצמה מסרבת לדבר על הנושא ובמועדון העריכו כי היא ממתינה לסיום המשחק הערב כדי להתחיל בתהליך.

לידיעה הבלעדית על מענק האליפות בחוזיהם של דסה ואזולאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully