וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוגו ודוידזאדה שוב התעמתו. בן תורג'מן האריך חוזה

10.4.2016 / 7:12

הניגרי השתולל והעיר למגן על מסירה, גם חברו וואקמה זעם בסיום. שחקנים: "מי שלא יכול להתמודד עם הלחץ שיעבור לפינג-פונג". במועדון עשויים לפעול בעניין "מענק האליפות" של אלי טביב. המגן חתם עד 2020. וגם: האם הפנדל אמור היה להיפסל?

צילום מסך

שישה מחזורים לסיום העונה, מפלס הלחץ בבאר שבע עולה. מכבי תל אביב תוכל לעלות מחר (שני) למקום הראשון, ונראה כי גם בקרב השחקנים כבר לא מתחבאים מאחורי סיסמאות אחרי ה-1:1 אמש עם מכבי חיפה באצטדיון טרנר.

"יש כאן לחץ, אתה רוצה שנחביא אותו? כולם רואים מה קורה במשחקים האחרונים, בעיקר אצלנו בבית. מי שלא יכול להתמודד עם זה שיעבור לשחק טניס שולחן", אמר בזעם אחד השחקנים בסיום. "אם לא ניצחנו ארבעה משחקים בטרנר יש בעיה. אני מאמין שברק יפתור אותה כבר בשבוע הקרוב, כי אנחנו לקראת שבועיים קריטיים". לצד מחמאות שקיבל לאחרונה איתן עזריה על הטיפול בעניין המנטלי, חלק מהשחקנים אמרו אתמול כי מורגש שהלחץ עדיין לא פחת במשחקים האחרונים. אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים, יש לציין, חלק מהשחקנים התבטא אחרת בעניין הזה.

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע (ימין). קובי אליהו
הרבה עצבים. אוגו/קובי אליהו

כהרגלו בתקופה האחרונה, ג'ון אוגו נסער בסיום בעקבות איבוד הנקודות. אתמול הוא "נהדף" על ידי אנשי המועדון לאחר שהתעמת מילולית עם רומאריו פירס וגם במהלך המשחק עצמו הוא לא נראה רגוע. שחקנים סיפרו כי אוגו שוב התעמת עם אופיר דוידזאדה, ובא אליו בטענות בטענה שלא מסר לו פס מדויק. "אין כרגע שום מתיחות בניהם, אבל יש בניהם משהו שצריך לפתור", אמרו בבאר שבע. גם אנתוני וואקמה נראה עצבני בסיום. לשחקנים חיכו בסיום פיצות בחדר ההלבשה. "נתנו להם לאכול, כדי שלא ידברו", אמר אחד מהם, ספק בציניות.

אליניב ברדה אמר: "מאכזב, לא לנצח משחק שבו שלטנו? לא היו לנו הרבה הזדמנויות אבל הכדורגים היו קרובים לשער. לקחנו סיכונים, ספגנו שער שפגע בשחקן אבל ידענו להגיב. ממשיכים הלאה, מסתכלים קדימה. הקרב יהיה עד הסוף, יהיה צמוד. מכבי חיפה סגרה אותנו טוב מבחינה טקטית, היינו צריכים לתת פתרונות ולא היינו פרקטיים". על המשך מאבק האליפות והתוצאות האחרונות בטרנר: "כל המשחקים בפלייאוף משמעותיים, לא רואה קבוצה בפלייאוף שמנצחת בצורה חלקה. יהיה קשה עד הסוף. אני עובד קשה כדי לפרוץ את הסכר ולהבקיע שער. אם היה גול חוקי או לא? יש שופט רחבה. הוא החליט לפסול את השער וזאת זכותו".

"לקחתי בחשבון שישמרו אותי קרוב, שייצמדו, זה לא משהו שאני לא רגיל אליו. אולי צריך להרים גם את הרמה שלי. לא כבשתי הרבה משחקים, אבל לפני זה כבשתי כמה משחקים ברציפות. יש תקופות שזה קצת יותר קשה. צריך לעבוד ולהשקיע", המשיך ברדה שנשאל מה דעתו לקראת המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים. "אני לא מזלזל בבית"ר, לא צריכים שאף אחת תעשה את העבודה בשבילנו". בן ביטון ייעדר מהמשחק הקרוב מול בני סכנין ומתן אוחיון צפוי להחליפו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
באר שבע זועמת. טביב/קובי אליהו

כפי שפורסם בעבר בוואלה ספורט, במועדון לא אהבו את ההסכם בין אלי טביב למכבי תל אביב, שמקנה לבעלי בית"ר ירושלים מענק גבוה של 200 אלף יורו במקרה שהצהובים יזכו באליפות. מקורבים למועדון, שם זועמים, טוענים שאלונה ברקת מתכוונת לפעול בעניין במסגרת המנהלת. אחד השחקנים הוסיף: "אני לא מאמין שבית"ר תפתח רגליים למכבי תל אביב וברור שאין הוראה כזאת, אבל יש כאן טעם לפגם, במיוחד כשיש מאבק כזה". במועדון סירבו להגיב בנושא.

אגב, אחד האוהדים היותר מוכרים של הקבוצה, צביקה הדר, הגיע אתמול לטרנר אחרי שהורחק משם בהוראת האוהדים שטענו כי הוא מביא "נאחס" לקבוצה. אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, גם אתמול המשחק הסתיים בתוצאה זהה. "עכשיו כבר אי אפשר להאשים אותו, במקום להתעסק בעין הרע שיתרכזו בכדורגל", אמר לוואלה ספורט אחד האוהדים.

המגן בן תורגמן הגיע לסיכום סופי באמצעות סוכנו זיו שטרנברג, האריך את חוזהו עד קיץ 2020, וזכה לשדוג בשכר.

כמו כן, אוהדים של מכבי חיפה (בעזרתם של אוהדים של מכבי תל אביב, כמובן) העלו ברשת צילום של הרגע שבו בן שהר בעט את הפנדל לרשת של סטויקוביץ', ובו נראה שחקן של באר שבע עמוק בתוך הרחבה - עבירה שבגינה אמור היה השופט לפסל את השער ולפסוק על בעיטה חוזרת.

הפנדל שכבשה הפועל באר שבע מול מכבי חיפה. צילום מסך, ספק 500
הפנדל שכבשה הפועל באר שבע מול מכבי חיפה/ספק 500, צילום מסך
מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן עם המנכ"ל אסי רחמים. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, צילום מסך
מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן עם המנכ"ל אסי רחמים/צילום מסך, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully