וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב הגיבו לטענות הפועל באר שבע: "לא צייצנו כשיובל שבתאי חתם"

11.4.2016 / 13:00

הצהובים רותחים על הטענות כי בבית"ר ירושלים לא יתאמצו במשחק בין הקבוצות (20:55, ערוץ 1) למען מענקים: "פשוט חוצפה, עכשיו הם יבואו בטירוף". אוטובוס הקבוצה רוסס, בן הרוש בספק

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של פטר בוס

שחקנים וגורמים במכבי תל אביב רותחים על הניסיונות לרמוז כי המשחק הערב (20:55, ערוץ 1) מול בית"ר ירושלים, לא יהיה ספורטיבי בשל אותו סעיף בהסכם הרכישה של אלי דסה ושלומי אזולאי. הסעיף כזכור, מקנה לבעלי בית"ר, אלי טביב, עוד 200 אלף יורו אם הצהובים יזכו באליפות.

שחקן בכיר במכבי תל אביב התייחס לנושא ואמר: "אף אחד במכבי תל אביב לא צייץ כשהפועל באר שבע החתימה את יובל שבתאי בזמן שהוא שחקן הפועל רעננה ויש לו משחקים מול באר שבע. מילה לא נשמעה מקרית שלום על כך ובצדק. יובל שבתאי ספורטאי גדול ושחקן כדורגל נהדר, ואף אחד במכבי לא רצה לעשות לו עוול. לראייה, הוא שיחק נהדר נגד באר שבע ולא עשה חשבון לזה שיגידו שהוא רוצה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות".

גורם במכבי תל אביב הוסיף: "בית"ר ירושלים לקחה ממכבי תל אביב חמש נקודות יקרות העונה, אז על מה כולם מבלבלים את המוח? זו פשוט חוצפה להתעסק בזה כל הזמן ובמיוחד לפני המשחק. הרי שחקני בית"ר ירושלים יבואו עכשיו בטירוף נגדנו כדי שחס וחלילה לא יגידו שהם מתחשבים בטביב ורוצים שמכבי תזכה באליפות כדי שהוא יקבל את הבונוס. מי שרוצה להכתים את כל שחקני בית"ר ירושלים לפני המשחק עושה את זה בכוונה. על מה בדיוק מדברים? הם ניצחו אותנו העונה כבר בבלומפילד. איזה שחקן של בית"ר יעשה חשבון לכיס של טביב? זה פאתטי".

לידיעה הבלעדית על המענק בחוזיהם של דסה ואזולאי

שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. יוסי ציפקיס
ייבדק. בן הרוש/יוסי ציפקיס

בנושא אחר, מאמן מכבי תל אביב פטר בוס ממתין בדריכות לבדיקה שנקבעה להבוקר (שני) לעמרי בן הרוש בעקבות פציעתו אתמול באימון המסכם של מכבי תל אביב לקראת המשחק הערב מול בית"ר ירושלים. בן הרוש, שרק באחרונה חזר לשחק אחרי השבתה די ארוכה בשל פגיעה בברכו, עשה תנועה לא טובה במהלך האימון והרגיש כאבים ברגלו.

הבוקר נקבעה לו פגישה עם הצוות הרפואי של מכבי תל אביב בסיומה יחליטו במכבי ביחד עם השחקן האם הוא יכול לשחק. במכבי העריכו כי רק לקראת הצהריים יידעו אם בן הרוש כשיר והאם בכלל כדאי לקחת סיכון ולהעלות אותו לשחק כשהוא לא לגמרי בריא. קרוב לוודאי שבן הרוש יעבור גם מבחן כשירות על כר הדשא בקרית שלום כשהקבוצה תגיע בצהריים להתכנסות שלפני המשחק.

חשיבותו של בן הרוש התעצמה באחרונה בשל הפציעות של אבי ריקן וטל בן חיים הבלם. השניים לא יהיו בסגל למשחק הערב כאשר בן חיים ככל הנראה גמר בכלל את העונה. בוס התלבט באשר לעמדה בה יציב את בן הרוש הערב כאשר ההולנדי שקל בימים האחרונים לעלות במערך של שלושה בלמים כשבן הרוש משחק כבלם מצד שמאל או להעלות את ההרכב הקלאסי שלו כשבן הרוש משחק כמגן שמאלי. במידה שבן הרוש לא ישחק, לא יוכל כנראה בוס להעלות שלושה בלמים ולכן יפתח עם יובל שפונגין כמגן שמאלי.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים: עומרי בן הרוש נפצע והוא בספק למשחק

לכתבה המלאה

בנושא אחר, אוטובוס הקבוצה רוסס עם כתובות "לה פמיליה" ו"נשחט אתכם". שמשה נופצה והאוטובוס הושחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully