וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק שיא הניצחונות על הכף: הכל לקראת סן אנטוניו - גולדן סטייט

האלופה חייבת לנצח את שני משחקיה הנותרים כדי לשבור את השיא המיתולוגי של שיקגו, אך המפגש הענק עשוי לקרב אותנו לשלל הישגים היסטוריים נוספים שמחכים לכם בפנים (2:00, ערוץ 5)

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. AP
יאללה, שיתחיל כבר. סטף/AP

האלופה המכהנת חייבת לנצח את שני משחקיה הנותרים כדי לשבור את השיא המיתולוגי של שיקגו, אך המפגש הענק עשוי לקרב אותנו לשלל הישגים היסטוריים נוספים שמחכים לכם בפנים (2:00, ערוץ 5)

סן אנטוניו וגולדן סטייט ייפגשו הלילה (בין ראשון לשני, 3:00, ערוץ 5) לאחד ממשחקי העונה הסדירה הגדולים ביותר בתולדות ה-NBA. כן, עד כדי כך. מה מונח על הכף? הכל, פחות או יותר:

* האלופה כמובן חייבת לנצח את שני משחקיה הנותרים (הלילה בסן אנטוניו ובלילה שבין רביעי לחמישי, בבית מול ממפיס) אם ברצונה לשבור את שיא הניצחונות המיתולוגי של שיקגו מ-1995/96.

* על פי מחלקת הסטטיסטיקה של ESPN, לגולדן סטייט יש 94 אחוז להשוות את השיא של שיקגו עם 72 ניצחנות, ו-32 אחוז לשבור את השיא.

* לאלופה שכבר הבטיחה את המאזן הטוב בליגה 35 אחוז לנצח הלילה, 49 אחוז להגיע לגמר ו-42 אחוז לזכות באליפות שנייה ברציפות, כך על פי ESPN.

* שיקגו ההיא הפסידה את המשחק ה-81 שלה באותה עונה - 100:99 לאינדיאנה, וניצחה את ה-82 - 93:103 על וושינגטון.

* סן אנטוניו רחוקה שני ניצחונות בית מלהפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמסיימת עונה שלמה ללא הפסדי בית. אם תפסיד באחד משני משחקי הבית האחרונים שנותרו לה (השני מול אוקלהומה סיטי בלילה שבין שלישי לרביעי) ישווה אותה לבוסטון של 1985/86.

שחקן סן אנטוניו ספרס למרכוס אולדריג' מול שחקן גולדן סטייט אנדרו בוגוט. AP
גם לספרס יש הרבה על מה לשחק. אולדריג' מול בוגוט/AP

* ניצחון הלילה יעניק לווריירס 34 ניצחונות חוץ - אחד יותר מהשיא ששיקגו קבעה ב-1995/96.

* האלופה אף מנסה להפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמעבירה עונה סדירה מלאה ללא שני הפסדים רצופים. ניצחון הלילה יבטיח לה זאת.

* אם תנצח הלילה, גולדן סטייט תעביר עונה שלמה בלי להפסיד לאותה קבוצה פעמיים.

* אם תנצח את שני משחקיה האחרונים תהיה סן אנטוניו הקבוצה השביעית בהיסטוריה שמנצחת לפחות 68 משחקים. חמש מהן זכו באליפות, והיחידה שלא היתה בוסטון של 1972/73.

* סטפן קרי רחוק 12 שלשות מהישג היסטורי נוסף שכמובן אף אחד עדיין לא רשם - 400 שלשות בעונה. נותרו לו שני משחקים להגיע לשם. הממוצע שלו מול הספרס והגריזליס, אגב, עומד על 3.3 שלשות למשחק. מצד שני, ל-MVP כבר היה העונה משחק אחד עם 12 שלשות.

עוד באותו נושא

דריימונד גרין סירב לנוח: "לא אוהב את הגישה של קר כלפי השיא"

לכתבה המלאה
מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. AP
רק שיעלה בסגל מלא. פופוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully