וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון בכורה לפאקו אייסטרן בוולנסיה - 1:2 דרמטי על סביליה

גמיירו (86) ביטל בעיטה חופשית מושלמת של דני פארחו (41), אך נגרדו הכריע את ההתמודדות בדקה ה-92. ויאריאל ניצחה 0:2 את חטאפה, סלטה גברה 0:1 על חיחון, 0:1 גם לבילבאו על ראיו

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ולנסיה

לאחר משחקיהן של ברצלונה, ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד אמש (שבת), נמשך היום המחזור ה-32 בליגה הספרדית. סלטה ויגו השיגה 0:1 חשוב על ספורטינג חיחון, ולאחר מכן חגג פאקו אייסטרן ניצחון בכורה כמאמן ולנסיה, עם 0:1 על סביליה. ויאריאל המשיכה לדהור עם 0:2 על חטאפה. אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את ראיו וייקאנו.

seperator

ולנסיה - סביליה 0:1

תגידו מזל לפאקו אייסטרן. לאחר ההפסד ללאס פלמאס בהופעת הבכורה על הקווים כמחליפו של גארי נוויל, חגג מאמן מכבי תל אביב לשעבר ניצחון ראשון בשורות העטלפים. דני פארחו היה גיבור הערב עם בעיטה חופשית מושלמת שהכריעה את ההתמודדות בדקה ה-41. זו הפעם החמישית העונה שהקשר הנהדר כובש במצב נייח - יותר מכל שחקן אחר בליגה הספרדית שלא עונה לשם ליאונל מסי. סביליה ניסתה לחזור, אך כפי שקורה לה כמעט בכל פעם העונה, זה נגמר בהפסד חוץ.

שחקן ולנסיה דני פארחו. Manuel Queimadelos Alonso, AP
ביצוע מושלם. פארחו/AP, Manuel Queimadelos Alonso

אתלטיק בילבאו - ראיו וייקאנו 0:1

הבאסקים התבססו במקום השישי ופתחו פער של שלוש נקודות מסביליה השביעית, אותם יפגשו לגומלין ברבע גמר הליגה האירופית ביום חמישי, אחרי ההפסד הביתי במשחק הראשון. איניאקי וויליאמס פתח בחוד במקום אריץ אדוריץ, אבל חיכה שמלך השערים יעלה מהספסל לפני שירה כדור אדיר לחיבורים של חואן קרלוס בדקה ה-61. שער שמיני העונה לחלוץ בן ה-21. ראיו נותרה שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום.

צפו בתקציר

ספורטינג חיחון - סלטה ויגו 1:0

ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים לסלטה, שממשיכה להתבסס במקום החמישי המוביל לליגה האירופית ולשמור על פער סביר גם מהמקום הרביעי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות. נוליטו המצוין כבש את שער הניצחון בדקה ה-64.

צפו בתקציר

ויאריאל - חטאפה 0:2

הצוללת הצהובה ראתה את סלטה מנצחת, לא התרגשה והמשיכה את הריצה שלה לעבר מוקדמות ליגת האלופות, כאשר שישה מחזורים לסיום, היתרון שלה במקום הרביעי נותר שמונה נקודות. דניס סוארס כבש את הראשון (15) וסדריק בקאמבו השלים, חמש דקות לסיום.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully