וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: למה אדם ג'ונסון עדיין חלק מפיפ"א 2016?

EA Sports קיבלה פניות להסרת עבריין המין מהמשחק, אבל לא הצליחה "בגלל בעיה טכנית". וגם: הזקן בן ה-94 שעשה טאצ'דאון, הטעות המביכה של שוערת נבחרת אנגליה ושחקן הבייסבול שחייב דיאטה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: שוערת בליגת בתי ספר מקומית בארה"ב בעבירה חריפה במיוחד

11:36: אדם ג'ונסון בלתי מחיק

אדם ג'ונסון שהורשע לאחרונה בקיום יחסי מין עם קטינה ושנשלח למאסר בן שש שנים, לא נמחק ממשחק המחשב פיפ"א 2016 בגלל בעיה טכנית. חברת EA Sports קיבלה פניות רבות ובהן דרישה להסיר את שחקן סנדרלנד לשעבר מהמשחק, אך ללא הואיל. החברה מסרה: "הוצאנו עדכון למשחק לפני כחודש, אבל בגלל בעיה טכנית, כרגע זה בלתי אפשרי למחוק את ג'ונסון".

שחקן סנדרלנד, אדם ג'ונסון, מגיע לפתיחת משפטו. GettyImages
שחקן סנדרלנד, אדם ג'ונסון, מגיע לפתיחת משפטו/GettyImages

11:32: ההברקה של שדרית הקווים

לפני שהיא הפכה לשדרת קווים מוכרת ומוערכת, דוריס ברק שיחקה כדורסל. במשחק ה-NBA בין גולדן סטייט לממפיס, היא הזכירה שעדיין יש לה את זה.

11:12: זמן לדיאטה?

פאבלו סנדובאל מבוסטון רד סוקס זכה בשש השנים האחרונות בשלוש אליפויות MLB וגם נבחר ל-MVP של הוורלד סירייס ב-2012. עכשיו יש לו גם חגורה שבורה.

10:56: דייל ארנהארט ג'וניור אש

דייל ארנהארט ג'וניור, בנו של נהג המירוצים האגדי דייל ארנהארט, השאיר אחריו שובל של אש במירוץ בפורת וורת', טקסס. אביו של ג'וניור מצא את מותו על המסלול ב-2001 - נאחל לבן גורל שונה וחיים ארוכים.

10:45: הטעות הקשה של שוערת נבחרת אנגליה

קארן בארדסלי האומללה ספגה שער מביך במשחק בין אנגליה לבלגיה במוקדמות יורו 2017. לשמחתה, חברותיה לנבחרת השוו בהמשך והמשחק הסתיים ב-1:1.

10:17:טאצ'דאון בגיל 94

לו סוסאמון בן ה-94 היה שחקן פוטבול מוכר בשנות ה-40. הוא זכה גדול כשלפני כמה שנים הוא נכנס להיכל התהילה של מכללת דרום קרוליינה ובסוף השבוע הוא עשה טאצ'דאון לזכר הימים ההם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully