וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך לכלא: הכדורגלן אדם ג'ונסון קיבל עונש מאסר של שש שנים

כצפוי, שחקן סנדרלנד ונבחרת אנגליה לשעבר ספג עונש מאסר כבד לאחר שהורשע במגע מיני עם קטינה בת 15. כל 12 הופעותיו בנבחרת נמחקו. צפו בו בורח מהצלמים בכניסה לבית המשפט

רויטרס

בווידאו: אדם ג'ונסון מגיע לבית המשפט

שלושה שבועות לאחר שנמצא אשם במגע מיני עם קטינה בת 15, נגזר היום (חמישי) דינו של שחקן סנדרלנד ונבחרת אנגליה לשעבר, אדם ג'ונסון והוא ייכלא לתקופה של שש שנים.

הצוות המשפטי של ג'ונסון, שהודיע היום כי כל 12 הופעותיו של השחקן בנבחרת אנגליה נשללו ממנו, כבר הודיע כי הוא יערער על הרשעתו. הליך הערעור בבריטניה אורך בדרך כלל כשמונה חודשים.

ג'ונסון קיבל מהשופט צו הרחקה מהנערה ומשפחתה וייאלץ לשלם 50 אלף ליש"ט הוצאות משפט. עם הקראת גזר הדין, השחקן והוריו, שליוו אותו היום לבית המשפט, נותרו דוממים לחלוטין ולא הפגינו רגשות.

שוטרים רבים התפרשו היום מחוץ לבית המשפט, בעוד ג'ונסון עזב את האחוזה בה הוא מתגורר והגיע למקום על מנת לשמוע את החלטת השופט. כאשר ג'ונסון הגיע לבית המשפט, התרחש רגע משונה. השחקן קיווה שהצלמים הרבים שהתאספו במקום לא יצלמו אותו וכמעט הצליח לחמוק בריצה לתוך האולם, אך הצלמים היו מספיק זריזים.

ג'ונסון מנסה לברוח לתוך בית המשפט

הפרשה נחשפה בחודש מרץ שעבר, אז נעצר ג'ונסון על ידי המשטרה המקומית בחשד שניהל יחסים עם הקטינה במהלך מפגש בין השניים, כחודש וחצי קודם לכן. אותו מפגש היה השני בין ג'ונסון לקטינה, אוהדת סנדרלנד והוא התקיים במכוניתו של השחקן מאחורי מסעדה.

על פי ההאשמות נגד ג'ונסון, לאחר שהקטינה פנתה אליו בבקשה לקבל חולצה עם חתימתו, הוא ביקש בתמורה "נשיקת תודה" ומשם, היחסים בין השניים התפתחו וכללו החלפה של מאות הודעות וואטספ, עד לאותו מפגש בו ג'ונסון הכניס את ידיו לתוך תחתוני הנערה.

בתחילת החודש הסתיים המשפט שנערך לג'ונסון ובו הוא זוכה מאחת ההאשמות נגדו, אך נמצא אשם באחרת, מגע מיני עם קטינה, מה שהוביל את סנדרלנד לשחרר אותו באופן מיידי ואת אדידס לחתוך את חוזה הפרסום עמו. עם סיום המשפט, השופט שחרר אותו בערבות לביתו לכמה שבועות, על מנת שיוכל להיפרד מהתינוקת שלו לפני הכניסה לכלא.

ג'ונסון בן ה-28 שיחק בעברו במידלסברו, לידס, ווטפורד ומנצ'סטר סיטי, לפני שהפך לשחקן מפתח בסנדרלנד, העיר בה נולד. בשיאו, הוא רשם 12 הופעות וכבש שני שערים במדי נבחרת אנגליה. בקריירת המועדונים שלו, שהסתיימה כמעט בוודאות היום, הוא רשם 375 הופעות ו-58 שערים.

אדם ג'ונסון מגיע לבית המשפט לשמיעת גזר דינו. רויטרס
הולך לכלא לתקופה ארוכה. ג'ונסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully