וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד ארבלואה עוקץ את ברצלונה: "כמה קשה לנצח מול 11 שחקנים!"

ברצלונה הפסידה, ריאל ואתלטיקו ניצחו, המירוץ בספרד נפתח, מדריד עוקצת, פיקה ענה לארבלואה: "לא מתייחס לשחקן לא חשוב". ליאו מסי לא כבש כבר 362 דקות: "נראה עייף וחסר ניצוץ". וגם: מה נותר לשלוש הגדולות עד תום העונה?

one

בווידאו: ברצלונה שוב מפסידה לסוסיאדד, תקציר המשחק

הליגה הספרדית התעוררה אתמול (שבת) מחדש, אחרי שאתלטיקו מדריד וריאל מדריד ניצחו, בעוד ברצלונה הדועכת ספגה הפסד שני ברציפות, הפעם 1:0 מול ריאל סוסיאדד, והשלימה משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון. זה הרצף השלילי הכי ארוך של ברצלונה מאז 2009. אחרי שכבר הוליכה ב-9 נקודות בפסגה, כעת הפער מאתלטיקו השנייה הצטמק לשלוש נקודות בלבד ומריאל לארבע נקודות.

ברצלונה הפסידה 1:0 בחוץ לריאל סוסיאדד

ריאל מדריד הביסה 0:4 את אייבר

תקציר: אספניול - אתלטיקו מדריד 3:1

ארדה טוראן ברצלונה. רויטרס
מה פתאום קרה? בארסה בהלם/רויטרס

מה נשאר לשלוש הראשונות עד תום העונה:
ברצלונה:
ולנסיה (ב)
לה קורוניה (ח)
חיחון (ב)
בטיס (ח)
אספניול (ב)
גרנאדה (ח)

אתלטיקו מדריד:
גרנאדה (ב)
אתלטיק בילבאו (ח)
מלאגה (ב)
ראיו וייקאנו (ב)
לבנטה (ח)
סלטה ויגו (ב)

ריאל מדריד:
חטאפה (ח)
ויאריאל (ב)
ראיו וייקאנו (ח)
ריאל סוסיאדד (ח)
ולנסיה (ב)
לה קורוניה (ח)

עוד באותו נושא

ברצלונה הפסידה 1:0 בחוץ לריאל סוסיאדד

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. GettyImages
לואיס אנריקה: "הייתה לנו מחצית ראשונה רעה מאוד. ניסינו לפתור את הבעיות עם הרגש, ולא עם הראש"/GettyImages

לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה, אמר בסיום ש"המשחק התחיל בדרך הכי רעה שאפשר, ספגנו שער בהזדמנות הראשונה. הייתה לנו מחצית ראשונה רעה מאוד. ניסינו לפתור את הבעיות עם הרגש, ולא עם הראש. היינו צריכים סדר ורוגע. את המחצית השנייה יותר אהבתי, יצרנו הרבה מצבים, והשוער שלהם רולי סיפק כמה הצלות מצוינות. אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד".

מאמן בארסה התייחס למירוץ שנפתח, ואמר: "יש ליגה, נשארו עוד שישה משחקים, ויהיה מרגש, הטובה ביותר תנצח. לא יעזור עכשיו לקבוצה שלי להיכנס למחשבות פסימיות. הם שחקנים, לא מכונות. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על יום רביעי ועל ההעפלה לחצי גמר האלופות. בשבת נצטרך את כל הקטלאנים במגרש במשחק מול ולנסיה. מעולם לא אמרנו שיהיה קל, מעולם לא אמרנו שהליגה גמורה. עכשיו זו תהיה הזדמנות מצוינת עבורנו להוכי שאנחנו הקבוצה הכי טובה. אין לי ספק שניאבק".

אלברו ארבלואה, מגן ריאל מדריד, שלח עקיצה לברצלונה כשצייץ בטוויטר "כמה זה קשה לנצח מול 11 שחקנים!", כשהוא מתייחס לניצחון של בארסה על אתלטיקו אחרי ההרחקה המפוקפקת של פרננדו טורס. ארבלואה גם בירך את האקסים של ריאל וכתב "ברכות ליראמנדי ולגראנרו הגדול, ההבטחה שלכם קוימה! כל הכבוד לפיראטים".

כצפוי, ג'רארד פיקה הגיב בסיום לדברים של ארבלואה: "שחקן שפתח רק פעם אחת בהרכב ב-32 מחזורים לא שווה יותר מדי התייחסות מצדי. אני תמיד מבקש מהחברים שלי שיגידו לי אם יום אחד אהיה במצב שלו, בו אני לא חשוב על המגרש ולא חשוב מחוצה לו".

הסמל לדעיכה הזמנית של ברצלונה הוא כמובן ליאו מסי, שכעת עומד על 362 דקות רצופות ללא שער. הארגנטינאי, שלא כבש באנואטה מאז 2007, פספס עוד הזדמנות לכבוש את שערו ה-500 בקריירה. אחרי שלא כבש מול ויאריאל, ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד, הוא רשם משחק רביעי רצוף ללא שער. מאחר שהגול הקודם שלו היה מול ארסנל בדקה ה-88, זה כבר 362 דקות בלי גול, דבר שלא קרה לו מאז 2009 (אז זה היה 416 דקות). "לפרקים הוא נראה נעדר, לפרקים נראה עייף וחסר ניצוץ, מסי לא מצא את מקומו על הדשא", כתב העיתונאי גבריאל סאנס ב"מונדו דפורטיבו" על הארגנטינאי, שרשם בכל המסגרות העונה 37 שערים, "במחצית הראשונה הוא בכלל לא הגיע למצבים, בשנייה הוא סחט כמה הצלות מהשוער... אבל לא נראה שכבר יש לו את הכוח להשלים את הסלאלום המפורסם שלו. מאז שהוא הגיע מפגרת הנבחרות, נראה שחסר לו אוויר".

חאמס רודריגס ריאל מדריד. רויטרס
למרות הניצחון, עדיין לא שקט. ריאל מדריד/רויטרס

במדריד, למרות הניצחון הקליל 0:4 על אייבר, לא היה שקט. דנילו, שהיה איום ונורא מול וולפסבורג, עלה מהספסל במחצית השנייה וספג בוז עז מהקהל. גם חאמס רודריגס ואיסקו שמעו כמה קריאות לעברם, אבל לא כמו הברזילאי, שכתב באינסטגרם לאחר המשחק: "אני יודע מה המשמעות של החולצה שאני לובש וכמה תשוקה יש לקהל הזה. אני גאה להיות בריאל מדריד ולשחק עבור האוהדים שלנו. הראש ביום שלישי".

זינדין זידאן אמר בסיום: "אני במתח עכשיו יותר מאשר בימים כשחקן. אנחנו יודעים שמצפה לנו אתגר ביום שלישי מול וולפסבורג, אבל כשהדברים קשים, אפשר לעשות דברים גדולים. נצטרך לשנות הרבה דברים בשלישי לעומת המשחק הקודם. יהיה קשה, אבל יש לנו את היכולות לעשות מהפך. נתנו לכמה שחקנים לנוח היום ונבוא בכל הכוח. גם כריסטיאנו אמור היה להיות מוחלף, אבל חסה נפצע אז הוא נשאר. הוא מסוגל להשלים 90 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully