וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה: עימות בין טייריס רייס לאוהדי ריאל מדריד בטוויטר

אקס מכבי תל אביב ספג השמצות וקללות מאוהדי הבלאנקוס, שלא שכחו לו ציוץ "מרושע" אחרי הגמר ב-2014. רייס השיב אש: "לא מכבד אנשים מחורבנים כמוכם". סרחיו רודריגס: "מחקנו לו את החיוך"

שחקן ריאל מדריד ג'ייסי קארול מול שחקן חימקי מוסקבה טייריס רייס. GettyImages
נעצר במחצית השנייה. רייס שומר על קארול/GettyImages

לטייריס רייס יש רומן מתמשך עם ריאל מדריד. אקס מכבי תל אביב קבר את הבלאנקוס בגמר היורוליג ב-2013/14 והעניק לצהובים את התואר עם מופע יחיד, בו צלף 26 נקודות. מאז היריבות רק הלכה והתעצמה, ואמש (חמישי) היא קיבלה טוויסט נוסף, כשריאל ניצחה 70:83 את קבוצתו הנוכחית, חימקי מוסקבה, והדיחה אותה בדרך להצלבה. היה זה המפגש הרביעי בין חימקי לריאל העונה, ובכולם רייס הצטיין. גם אתמול הרכז החתולי הציג יכולת טובה למדי. הוא קלע 22 נקודות במחצית הראשונה, אך הוסיף שתי נקודות בלבד למאזנו במחצית השנייה, בו סרחיו יוי שמר אותו צמוד ולא נתן לו מרווח נשימה.

זה נגמר בהפסד, ובעיקר בהוצאת קיטור של אוהדי ריאל על רייס בטוויטר, בו הוא פעיל במיוחד. בשעות שאחרי המשחק הוצף חשבונו של רייס בהקנטות, כשחלק מהגולשים שולחים לו צילומי מסך עם ציוצים מהימים שאחרי גמר 2014, בהם התנצח עם פורוורד ריאל דאז ניקולה מירוטיץ'. לא לקח זמן רב עד שרייס הגיב, וצייץ: "אני מכבד את האוהדים של ריאל שמעריכים כדורסל טוב. לא את אלה שאומרים חרא מטונף ברשתות החברתיות. ברכות לריאל". גולש ספרדי נוסף כתב לו כי "אתה זה שהצתת אש ב-2014, עכשיו אתה צריך לשתוק", ורייס השיב לו, "אני מוכן לזה".

הציוץ של רייס אחרי גמר 2014

"טייריס רייס נתן הצגה מדהימה במחצית הראשונה, אבל הצלחנו לעצור אותו במחצית השנייה עם הגנה נהדרת, ומחקנו לו את החיוך שיש לו כמעט בכל פעם שהוא משחק נגדנו", אמר סרחיו רודריגס אחרי הניצחון, שקבע כי הבלאנקוס ייפגשו לסדרה לוהטת בהצלבה מול פנרבחצ'ה וז'ליקו אוברדוביץ'. "אני מודע לכך שבעונות קודמות דברים באו לנו יותר בקלות, אבל למען האמת התחושה שלנו לכל אורך הדרך הייתה טובה כמו פעם. סבלנו הרבה העונה, היו הרבה קשיים, אבל כל הזמן שמרנו על חיוביות".

גם המאמן המושמץ פאבלו לאסו נראה משוחרר ומחויך. "היו לנו הפסדים כואבים מאוד העונה, אבל הצלחנו להישאר בחיים. המחצית הראשונה הייתה קונצרט של כדורסל מצד שתי הקבוצות. יגידו שלא היו הגנות, אבל זה פשוט לא נכון. ההגנה שלנו עבדה מצוין. רודי פרננדס עשה עבודה גדולה על אלכסיי שבד, רודריגס הגביל את רייס וקופונן, וגם הגבוהים שלנו עזרו מאוד", אמר בסיום.

כל סדרות ההצלבה: (המארחות יהנו מיתרון ביתיות)

צסק"א מוסקבה - הכוכב האדום בלגרד

לבוראל קוצ'ה - פנאתינייקוס

לוקומוטיב קובאן - ברצלונה

פנרבחצ'ה - ריאל מדריד

סרחיו רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מחק לרייס את החיוך. רודריגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully