וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אלן אייברסון מקבל ברכות מהגדול מכולם

שחקן העבר קיבל ברכות ממייקל ג'ורדן והתרגש. מריו באסלר שב למגרשים, רק בתפקיד מעט שונה. רונאלדו זוכה לתמיכה מהקהילה הגאה, באיטליה תוהים איך ייראה ההרכב של קונטה בצ'לסי, נוקאאוט תוך שש שניות ולוחמת ה-MMA היפהפייה עם עוד ביצוע עוצר נשימה

עריכה: מרום שפיצר

12:22: שחקני ארסנל מככבים בפרסומת

10:15: לואיס ואן חאל פשוט קורע

10:03: הדרך המוזרה שבה לואיס סוארס להטיל את מימיו

כוכב ברצלונה, לואיס סוארס, התראיין במדינתו אורוגוואי על החיים בברצלונה ונשאל גם על משפחתו ועל חייו כאבא לילדים. כשנשאל על הרגלים מוזרים, ענה סוארס את התשובה הבאה: "אני מטיל את מימיי בישיבה ולא בעמידה. יש ילדים בכל מקום ואני לא רוצה שהם יהיו חולים אם חלילה יגעו בטיפה כזו או אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לואיס סוארס חלוץ נבחרת אורוגוואי. AP
הרגל מוזר. סוארס/AP

09:15: הקהילה הגאה עומדת מאחורי כריסטיאנו רונאלדו

במהלך הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, אוהדי הקבוצה הקטאלנית כמעט ולא הפסיקו להקניט את כוכב היריבה, כריסטיאנו רונאלדו, כשבין היתר כינו אותו האוהדים "הומוסקסואל". בעקבות זאת, ארגונים מהקהילה הגאה במדריד החליטו לתמוך בפורטוגלי: "מנסים לפגוע בו במשך תקופה ארוכה, מדובר בעבירה שמצריכה עונש", נמסר מאחד הארגונים.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. GettyImages
זכה לתמיכה. רונאלדו/GettyImages

09:00: הפאדיחה הקורעת של הארי רדנאפ

המאמן האנגלי, הארי רדנאפ, שאימן את ירדן למשך שני משחקים וסיים את תפקידו רק לפני מספר ימים, התראיין ב"טלגרף" המקומי ונשאל על היכולת הגבוהה שמציג בלם לסטר סיטי, ווס מורגן. "הוא שחקן מצוין, לדעתי הוא צריך לקבל זימון מרוי הודג'סון לנבחרת אנגליה". הבעיה: למורגן יש 25 הופעות בנבחרת ג'מייקה.

ווס מורגן שחקן לסטר סיטי. AP
אוי, הארי. מורגן/AP

08:55: כך ייראה ההרכב של אנטוניו קונטה בצ'לסי?

באיטליה סופרים את הדקות עד לתחילתה של העונה הבאה, אז ייכנס אנטוניו קונטה לתפקיד מאמן צ'לסי. בינתיים, באחד העיתונים הגדולים בארץ המגף, "גאזטו דלו ספורט", ניסו לשער איך ייראה ההרכב של המאמן בלונדון. מה דעתכם? (בתמונה שלמטה).

08:47: קיילור נבאס משחזר את בעיטת העקרב של רנה היגיטה

שוער העבר הקולומביאני, רנה היגיטה, היה ידוע כשוער מיוחד במינו, ולא רק בשל ביצועיו על כר הדשא. היגיטה, דמות צבעונית במיוחד, ביצע לא פעם תרגילים שונים במהלך משחקים, כשהבולט שבהם היה בעיטת העקרב המפורסמת. השוער הקוסטה ריקני של ריאל מדריד, קיילור נבאס, ניסה לשחזר את הבעיטה באימון קבוצתו. התוצאה לפניכם.

08:42: לוחמת ה-MMA עם עוד ביצוע מרשים ב"רוקדים עם כוכבים"

פייג' ואנזאנט, לוחמת ה-MMA האהובה על המדור, התפרסמה בשבועות האחרונים ולא רק בשל כישורי הלחימה שלה. הלוחמת הצעירה, המתחרה בארגון הקרבות הגדול בעולם, UFC, משתתפת בגרסה האמריקאית של "רוקדים עם כוכבים" ולפחות על פי התגובות ברשת - היא גם עושה שמות. הביצוע השבועי של פייג' בווידאו שלמטה.

08:33: נוקאאוט תוך שש שניות

אם ב-MMA עסקינן, שימו לב לנוקאאוט הבא המגיע מארגון הקרבות "טרופי MMA" - ארגון קרבות קטן יחסית בארצות הברית. יוסף עלי מוחמד וניק בארנו, לוחמים בקטגוריית משקל כבד, בקושי התחממו לפני שהשופט נאלץ לעצור את הקרב, לאחר שעלי מוחמד שלח אגרוף מפתיע לפניו של יריבו בשלב מוקדם מהצפוי.

08:11: הקאמבק של מריו באסלר

כדורגלן העבר הגרמני, מריו באסלר בן ה-47, חזר למגרשים. קשר העבר האגדי, ששיחק בין היתר בבאיירן מינכן, הרטה ברלין, ורדר ברמן ואף היה חלק מהסגל של נבחרת גרמניה במונדיאל 1994 וביורו 1996, ערך בכורה מחודשת על המגרשים בגרמניה כשפתח בשער (!) של רוסינגן מהליגה השביעית בגרמניה.

08:04: גם צ'רלס בארקלי לא יכול היה להישאר אדיש לסל הניצחון של וילאנובה בגמר טורניר המכללות

ואפילו לא המאבטח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully