וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לבנטה סיימה ב-0:0 ביתי מול ספורטינג חיחון

הקבוצה מוולנסיה לא הצליחה להכריע את משחק התחתית הקריטי, ששוחק בתנאי מזג אוויר סוערים במיוחד ומגרש רטוב. לבנטה נותרה במקום האחרון. איטליה: ורונה עם ניצחון חוץ ראשון זה קרוב לשנה

אמנם המשחק הגדול ביותר היה ביום שבת עם ה-1:2 של ריאל מדריד מול ברצלונה, אבל המשחק אולי בעל החשיבות הגדולה ביותר במחזור ה-31 בליגה הספרדית נעל הערב (שני) את המחזור. נועלת הטבלה לבנטה אירחה את ספורטינג חיחון מהמקום ה-18 שמתחת לקו האדום ולא הצליחה לנצח אותה כשהיא מסיימת איתה ב-0:0.

חוסה לואיס מוראלס שחקן לבאנטה. ספק וידאו: ONE, GettyImages
מוראלס ולבנטה איבדו שתי נקודות יקרות/GettyImages, ספק וידאו: ONE

לבנטה הפעילה לחץ כבד במחצית השנייה ונראה היה שהיא הסתגלה טוב יותר למגרש המוצף בגשם. היא גם הגיעה לכמה מצבים טובים, אבל לא הצליחה לכבוש ונשארה במקום האחרון עם 25 נקודות בלבד, בעוד חיחון במקום ה-18 ומתחת לקו האדום עם 28 נקודות. זו פדאל מלבנטה ספג כרטיס צהוב שני אחרי שריקת הסיום ובעקבות צעקות על השופט. מי שבוודאי הכי מאושרת מהתיקו הזה היא גרנאדה מהמקום ה-17, שנותרה עם נקודה אחת מעל הקו האדום עם 29 נקודות.

* באיטליה הצליחה ורונה לרשום את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה והראשון מאז אפריל 2015. החמורים המעופפים עשו את זה עם 0:1 מול בולוניה בזכות שער של סמיר בדקה ה-42. למרות הניצחון המפתיע באמיליה רומאניה, נותרה ורונה במקום האחרון עם 22 נקודות בלבד, שש מתחת לקארפי שבמקום ה-17 ומעל הקו האדום.

* בליגה הגרמנית השנייה הצליחה פרייבורג לרשום ניצחון שביעי ברציפות עם 2:3 בחוץ מול גרויטר פירת. הקבוצה מהיער השחור טיפסה אל המקום הראשון עם 59 נקודות, כמו ר.ב. לייפציג, כשנירנברג שלישית עם 56 נקודות.

סמיר שחקן ורונה חוגג. GettyImages
ניצחון חוץ ראשון מאז אפריל 2015. סמיר חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully