וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בספרד: סביליה הפסידה בבית אחרי 13 ניצחונות ברציפות

האנדלוסים נעצרו אחרי שהשיגו 39 מ-39 הנקודות האחרונות ברמון סאנצ'ס פיחואן אחרי הפסד 2:1 מול ריאל סוסיאדד, שגם נותרה ב-10 שחקני מהדקה ה-68. ויאריאל עשתה מהפך וניצחה 1:2 את אייבר

one

המחזור ה-31 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. אחרי הקלאסיקו והניצחון של אתלטיקו מדריד ביום שבת, הבמה מתפנה למאבקים על מקומות באירופה ולאלו נגד הירידה. בילבאו וגרנאדה נפרדו ב-1:1 וכך גם מלאגה ואספניול. ויאריאל הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 במשחק החוץ הקשה מול אייבר. אחת ההפתעות הגדולות בזמן האחרון בספרד הגיעה מהרמון סאנצ'ס פיחואן, שם הצליחה ריאל סוסיאדד לנצחח 1:2 את סביליה, שאיבדה נקודות אחרי 13 ניצחונות בית ברציפות.

ג'ונתאס שחקן ריאל סוסיאדד (שני משמאל). GettyImages
סוסיאדד עם ניצחון ענק/GettyImages

סביליה - ריאל סוסיאדד 2:1

איזו סנסציה. אחרי 13 ניצחונות ליגה ברציפות ברמון סאנצ'ס פיחואן ו-39 נקודות מ-39 אפשריות, ספגה הערב סביליה הפסד בית נדיר כשנוצחה 2:1 על ידי ריאל סוסיאדד. בעקבות ההפסד נותרה סביליה במקום השביעי עם 48 נקודות, בעוד הבאסקים במקום ה-10 עם 38 נקודות. אגב, מבחינת סביליה נעצר רצף ניצחונות הבית הארוך ביותר שלה זה 59 שנה.

השער הראשון של סוסיאדד הגיע בדקה השנייה כשהגבהה של אסייר איארמנדי מצאה את מרקל ברגרה שנגח מקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-34 ושוב זה היה לאחר מעורבות של איארמנדי שהגביה כדור אותו נגח גז'גוז' קריכוביאק לשערו שלו וזה 0:2 מפתיע. סביליה הצליחה לצמק עם פנדל של קווין גאמיירו בדקה ה-51 והיה נדמה כאילו יש לה מספיק זמן כדי להשיג שוויון ואולי אפילו לנצח, אבל זה לא קרה אפילו אחרי שברגרה ספג צהוב שני ואדום בדקה ה-68. סוסיאדד עם ניצחון ענק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סדריק בקאמבו שחקן ויאריאל חוגג. AP
שחקני ויאריאל חוגגים/AP

אייבר - ויאריאל 2:1

אחרי ארבעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, הצליחה הצוללת הצהובה לרשום ניצחון חוץ חשוב שהגדיל את הפער שלה מסלטה ויגו החמישית לשמונה נקודות. ויאריאל הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 במשחק החוץ הקשה מול אייבר כשברונו סוריאנו קבע שיא מועדון של הצהובים עם ההופעה ה-364 ועבר את מרכוס סנה, שהחזיק בשיא הקודם. אייבר נותרה במקום התשיעי עם 38 נקודות.

אייבר עלתה ליתרון בדקה ה-22 כשאנדר קאפה הצליח להגיע לכדור שחזר מההגנה ובעט חזק מ-12 מטר לחיבורים את ה-0:1 של המארחת. ויאריאל הצליחה לאזן בדקה ה-35. דניס סוארס הכניס כדור עומק מצוין לרוברטו סולדאדו, שבעט ונבלם אצל השוער, זה חזר אל אדריאן שמול שער ריק בעט פנימה את ה-1:1. הצוללת הצהובה הצליחה להשיג את שער הניצחון בדקה ה-50, כשהפעם זה סולדאדו שכבש. החלוץ קיבל כדור לאחר טעות בהגנה ובעט מקרוב פנימה את ה-1:2.

צפו בתקציר המשחק

אתלטיק בילבאו - גרנאדה 1:1

תוצאה מאוד מאכזבת לבאסקים, שהיו יכולים לעלות למקום החמישי ולהתקרב למקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. איניגו לקווה שנכנס כמחליף בשלב מוקדם בגלל פציעה, העלה את בילבאו ל-0:1 בדקה ה-28, אבל אריץ אדוריץ החמיץ פנדל בדקה ה-45 ואתלטיק נענשה. גרנאדה יצאה קדימה לקראת הסיום ובדקה ה-77 אדלברטו פניארנדה בן ה-18 איזן. משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לבילבאו, נקודה יקרה בשביל האורחת שנאבקת נגד הירידה.

צפו בתקציר המשחק

מלאגה - אספניול 1:1

חלוקת נקודות ברוסלדה. המארחת מעבירה את הזמן עד לסוף העונה וגם האורחת נראית כמעט בטוחה. פאפאקולי דיופ כבש בדקה ה-11 לטובת אספניול, אבל דוייה קופ הקרואטי איזן מהנקודה הלבנה (45).

צפו בתקציר המשחק

סביליה - ריאל סוסיאדד (21:30)

עדכון ראשון: 15:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully