וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות נמשכות: אחרי ירידת הליגה, הוטל עיקול על מכבי נתניה

3.4.2016 / 15:27

חברת האבטחה "התאמה" קיבלה היתר לעקל את הכספים שאמורים להיכנס למועדון בגלל חוב מהעונה שעברה. עומר ורד: "יצאנו לוזרים, זה הכאב הכי גדול. קרו דברים קשים מדי, הכל תחת ערפל"

one

המצב במכבי נתניה הולך ומדרדר. היום (ראשון) הוציאה חברת האבטחה "התאמה" עיקול בגובה 380 אלף שקל נגד המועדון בגין חובות מהעונה שעברה. בתחילת העונה הגיעה נתניה להסדר פריסת מול חברת האבטחה, אבל בחודש האחרון אחד הצ'קים שהיה צריך להיפרע, לא כובד על ידי הבנק בשל חשבון מוגבל של מכבי נתניה. היום כאמור קיבלה "התאמה" את היתר בית המשפט להטיל עיקול ומיד שלחה מכתבים לכל הגורמים שאמורים להעביר כסף למועדון, לעיקול הכספים לטובתה.

seperator

מעבר לעיקול, מכבי נתניה ירדה אתמול (שבת) רשמית ללאומית עם הפסד 2:0 לקרית שמונה, אבל שחקניה יצטרכו לסבול כשייאלצו לשחק חמישה משחקים לסיום העונה לפרוטוקול בלבד. "זה המצב שלנו, אבל לא נהיה תפאורה עד סוף העונה. ננסה לצבור נקודות, אולי גם לנצח כדי לסיים עם טעם קצת יותר מתוק בפה", אמר אמש עומר ורד.

המשחק אתמול בקרית שמונה היה העתק של של מה שקרה העונה בלא מעט משחקים. נתניה הגיעה להזדמנויות ואפילו סחטה פנדל, אבל בסוף ספגה וסיימה בהפסד. "הפציעות האלה בקיץ היו צריכות להיות עבורנו נורה אדומה מאוד ברורה", משחזר ורד. "אני כבר חודש מתאמן עם ערן לוי ודיא סבע באימונים ואפילו שהם רק חזרו מפציעות כאלה קשות בברך, אתה מבין איזו איכות של שחקנים יש שם. ממש שתי פיגורות שלא יכולנו ליהנות מהן. פספסנו אותם העונה, וגם את ישראל זגורי ועומר פרץ שהיה צריך להיות מנהיג בחדר ההלבשה. סוג של שחקן שמביא הרבה נשמה. קרו יותר מדי דברים קשים לפני העונה ולצערי זה נמשך משחק אחרי משחק בליגה כששיחקנו בכלל לא רע ולא עשינו נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ירדו ללאומית/קובי אליהו

דיברתי עם אמייה טגה וירין חסן שהם שחקני בית והכאב שלהם גדול. גם שחקן שבא מבחוץ מרגיש כל כך רע לרדת ליגה?

"בוודאי. בכדורגל של היום כבר אין כל כך הבדל בין שחקן בית לשחקן מבחוץ. כולנו מקצוענים וכולנו שואפים לנצח. התחברתי מאוד למכבי נתניה והכאב שלי עצום. ירדנו השבת רשמית אבל כבר זמן רב אני הולך עם הירידה הזו. אני חושב שלא היה לי שבוע אחד של כיף כל העונה. שבוע אחד של נחת לא היה. אני בקושי זוכר את עצמי יוצא לבלות ובאמת שמח על משהו לאורך שבועות וחודשים. המשפחה, החברים, כל מי שמסביבי הרגיש כמה רע היה לי לאורך כל העונה בגלל התוצאות שלנו".

בטח רצית לקשור את גורלך עם נתניה להרבה שנים.

"אני לא פוסל את זה גם עכשיו. אני לא יודע מה יהיה בעונה הבאה בנתניה כי יש אי ודאות גדולה, אבל מכבי נתניה בליגה הלאומית היא כמו הרבה קבוצות בליגת העל ולכן אני ממש לא פוסל את זה שאמשיך. אפילו הייתי צריך לשבת על הארכת חוזה תוך כדי העונה, אבל דחינו את זה לסוף ועכשיו הכול נמצא תחת ערפל גדול. מכבי נתניה נכנסה לי ללב ומאוד ארצה לעזור לה לחזור לליגת העל".

מה היה הרגע הכי קשה שלך העונה?

"היו הרבה רגעים קשים. שני המשחקים האחרונים נגד עכו שהיינו טובים ולא ניצחנו, הגול שחטפנו מבני יהודה בדקות הסיום והגול שחטפנו ממכבי חיפה בסוף. בכל כך הרבה משחקים היינו שווים גם אם לא ניצחנו והיה את הכרטיס האדום שקיבלתי מדניאל בר נתן בהחלטה הזויה. הקבוצה נשארה בעשרה שחקנים ובאותו משחק יכולנו לצאת לדרך חדשה אם היינו מנצחים".

עומר ורד שחקן מכבי נתניה מקבל טיפול. מגד גוזני
חוויה קשה. עומר ורד/מגד גוזני

להיות כל כך קרוב בכל כך הרבה משחקים ולהפסיד זה להיות לוזר.

"בטח שלהיות עם ניצחון אחד כל העונה זה להיות לוזר ובטח שלהפסיד משחקים בדקה ה-90 כשאתה יותר טוב זה להיות חלק מקבוצה לוזרית. יצאנו לוזרים מהעונה הזו ועבור ספורטאי זה הכאב הכי גדול".

מתי השלמת עם הירידה?

"אני באופי טיפוס מאוד אופטימי. לקח לי הרבה מאוד זמן להרים ידיים ולומר שירדנו. כמעט עד הסוף האמנתי שאפשר יהיה לשרוד. האמנתי מאוד בקבוצה, אבל לא תמיד מה שאתה משדר זה באמת מה שקורה".

גם ברמה האישית פספסת הזדמנות לשדרג את עצמך בעונה הזו.

"ברור, כי מן הסתם הצלחה של הקבוצה זו הצלחה שלי והצלחה שלי זו הצלחה של הקבוצה".

זה כתם לקריירה של כל שחקן?

"אפשר לומר שזה כתם, אבל כדורגל זה דבר מאוד נזיל ודברים יכולים להתהפך לכיוון החיובי בקרוב כי מכבי נתניה או בני יהודה למשל חזרו מהר מאוד לליגת העל. עם כל הקושי שעברנו העונה צריך להרים את הראש ולהיות אופטימיים. אני מאמין שמה שקורה קורה לטובה. צריך ללמוד מהטעויות, לתקן ולהתקדם. מכבי נתניה תחזור לימים היפים שלה".

מילאן סמיליאניץ' שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
כתם לכל הקריירה. שחקני נתניה/קובי אליהו

ירידת הליגה היא לא הדבר הקשה ביותר שעומד כרגע לפתחה של הקבוצה. איום הפירוק מרחף מעל והעירייה לא מצליחה בינתיים לגייס משקיע שיעזור. גם את ההקצבות העירונית עדיין לא העבירה והיום ייפגש סמנכ"ל הקבוצה עורך הדין רן מנשה עם יושב ראש הרשות לבקרת תקציבים עופר אורליצקי על מנת לבחון דרכים לסייע לקבוצה לא להגיע לעשרה צ'קים שחוזרים, מצב שיביא לסגירת חשבון בנק שני של הקבוצה. לנתניה כבר שישה צ'קים שחזרו ועוד ארבעה צ'קים יביאו לסגירת החשבון. במקרה כזה לא תוכל הקבוצה לפתוח חשבון נוסף במשך שנה ותסתבך קשות.

(עדכון ראשון: 8:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully