וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל שנה יש תקריות עם השחקנים האמריקאים במועדונים באילת"

2.4.2016 / 9:16

דיאנדרה קיין ולקווינטון רוס שוחררו להשגחת הפועל אילת, אך העיר סוערת. אחד מבעלי המועדונים: "השחקנים לא אנשים רעים". במנהלת עוקבים: "אם תשים את רנדל וסמית' באילת זה לא יקרה""

ניב אהרונסון

צפו בתגרה כפי שנקלטה במצלמות האבטחה

יממה סוערת עברה על הפועל אילת והכדורסל הישראלי כולו אחרי הידיעה אתמול (שישי) על מעצרם של שחקני הקבוצה דיאנדרה קיין ולקווניטון רוס אחרי תקרית במועדון ה"קרייזי אלפנט" שבעיר. השניים הגיעו לבלות יחד עם שלושה שחקנים אחרים של הקבוצה, כשחבורת נערים שבילתה במקביל התעמתה איתם ועם שחקנים נוספים. למקום הוזעקה משטרה, שהתעמתה עם השחקנים והוציאה אותם בכוח מהמועדון. בשלב הזה, כפי שרואים בסרטוני האבטחה שהופצו, החלה האלימות, כשהשניים נאבקים בכוחות מתוגברים של מג"ב ומשטרה לפני שנעצרו. אגב, לטענת אנשי אילת והשחקנים, הסיבה שקיין ורוס החלו להשתולל היא כי ארנקיהם נגנבו במהלך התקרית.

לאחר חקירה של מספר שעות, ולמרות בקשתה של המשטרה להאריך את מעצרם של השניים, החליט בית המשפט לשחרר את האמריקאים להשגחת הקבוצה, והם עשו את דרכם כבר במהלך הלילה לאשדוד לקראת משחק הקבוצה ביום ראשון נגד מכבי אשדוד. בקבוצה מתכוונים לברר עם קיין ורוס את פרטי המקרה לעומק, והם צפויים לעמוד גם לוועדת משמעת פנימית.

דיאנדרה קיין שחקן הפועל אילת מול ג'ון וויליאמסון שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
עניין שגרתי? קיין/ניב אהרונסון

"בכל שנה מאז שהקבוצה חזרה יש תקרית אחת עם השחקנים האמריקאים במועדונים", סיפר אמש אחד מבעלי המועדונים לוואלה! ספורט. "אנחנו בקשר מצוין עם הנהלת הפועל אילת, ולרוב כשמשהו קורה, לא מערבים משטרה, מתקשרים לאנשי הקבוצה והם מטפלים בזה. לא קרה שום דבר דרמטי עד אתמול, וחבל שזה יצא משליטה. השחקנים לא אנשים רעים, גם לא השניים הללו, אבל כשמערבים אלכוהול, ולא רק מצידם אלא גם מצד בליינים אחרים שהם לאו דווקא מקבוצות האוכלוסיה הטובות ביותר, מקבלים תקריות מכוערות".

במנהלת הליגה עוקבים אחרי ההתפתחויות בחקירת המשטרה, ושוחחו עם אנשי אילת, כשבשלב זה אין בכוונתם להגיב מלבד ההודעה שהוציאו. אחד מיושבי ראש הקבוצות, שחבר בדירקטוריון המנהלת, סיפר אתמול לוואלה! ספורט כי "אין קבוצה בליגה שדברים כאלה לא קורים אצלה. התפרעויות במועדונים, בעיות עם נהיגה בשכרות, אלה דברים שקורים, הכל שאלה של גודל האירוע. לא קונה את זה שיש מקומות שזה קורה אצלם יותר, יש פשוט שחקנים שמועדים יותר לדברים כאלה. אם תיקח את בריאן רנדל ודווין סמית' לשחק באילת, אתה לא תשמע על תקריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully