וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שחקני הפועל אילת שנעצרו בעיר שוחררו בתנאים מגבילים

המשטרה עצרה את דיאנדרה קיין ("חשבתי שאין פה גזענות, השופט התעלם מהרבה דברים") ולקווינטון רוס אחרי קטטה עם מאבטחים וכוחות מג"ב מחוץ למועדון לילה. השניים שוחחרו בתנאים מגבילים

ניב אהרונסון

תקרית חמורה אמש (חמישי) באילת, בסיומה נעצרו שני שחקנים של הפועל אילת אחרי שהכו מאבטחים ושוטר מחוץ למועדון לילה בעיר. לאורך שעות הבוקר והצהריים לאחר מכן, החלה מלחמת גרסאות בין המשטרה להפועל אילת, כשבשורה התחתונה שני העצורים, לקווינטון רוס ודיאנדרה קיין, שוחררו לבתיהם תחת תנאים מגבילים.

קיין אמר לאחר שחרורו: "חשבתי שישראל הוא מקום נקי מגזענות ושנאה, אבל אנחנו רואים שזה מקום שצריך להשתנות קצת. הרגשתי שהשופט התעלם מהכל למרות שראה שלא עשינו שום דבר רע. אנחנו שמחים להיות בבית ולהתכונן למשחק הבא, שהוא חשוב עבורנו".

דיאנדרה קיין שחקן הפועל אילת מול ג'ון וויליאמסון שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
תקרית חמורה. דיאנדרה קיין/ניב אהרונסון

תגובת המשטרה

משטרת אילת: "סמוך לשעה 2:30 התבקשו שני בליינים לעזוב את המועדון. במהלך יציאתם החוצה הם דחפו את המאבטחים ובליינים שהיו במקום והחלו להשתולל. כוח של משטרת ישראל ולוחמי מג"ב שהיו במקום עצרו את החשודים, במהלך ניסיון מעצרם תקפו החשודים את לוחמי המג"ב והשוטרים ופצעו שני לוחמי מג"ב ומאבטח. לאחר טיפול רפואי הם שוחררו לביתם למנוחה

ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב שהיו בסמוך למועדון 'הקרייזי אלפנט' באילת הגיעו למקום על מנת להפסיק את תקיפת החשודים (שני שחקני כדורסל זרים). במהלך כך תקפו החשודים שני לוחמי מג"ב בצורה ברוטלית וקשה, רק לאחר התערבות מאבטחים ועוברי אורח שהיו במקום הצליחו לעצור את החשודים. לוחמי מג"ב נחבלו בפנים ובראש ונזקקו לטיפול רפואי. אנו רואים את המעשים בחומרה רבה ונמצה את הדין עם המעורבים".

משטרת ישראל הוסיפה: "שוטרי מג"ב שהיו מזוהים במדי מג"ב הותקפו בברוטליות וזאת רק כי ניסו להפריד בין הצדדים. משטרת ישראל תמשיך לחקור את כלל המעורבים באירוע ותמצא את הדין עם התוקפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עודד קטש מאמן הפועל אילת. ניב אהרונסון
תקרית שלא תוסיף שקט לקבוצה של קטש/ניב אהרונסון

תגובת הפועל אילת

בקבוצה טוענים ששישה שחקנים יצאו לבלות במועדון לילה בעיר ושלאורך כל הערב קבוצת נערים התגרתה בשחקנים הזרים אלאדה אמינו, דיאנדרה קיין ולקווינטון רוס. אותה התגרות – כך לגרסתם של אנשי המועדון – הובילה לעימות שהסתיים בהוצאת השחקנים והנערים מיציאות שונות. אולם כאן לא נגמר הסיפור.

לדברי אנשי אילת, לעבר שני שחקני הקבוצה, רוס וקיין, נזרקו בקבוקי זכוכית וכוסות. בהודעה של המועדון נכתב: "האירוע נמשך גם מחוץ למועדון כאשר קבוצת הנערים, יחד עם שוטרי מג"ב, החלו להכות את השחקנים הזרים בלבד. יש לציין כי מדובר בקבוצה של עשרות בליינים ושוטרים שהיכו את שני שחקני הקבוצה. במהלך התקיפה, נגנבו ארנקיהם ומכשירי הנייד של השחקנים. הנהלת הקבוצה רואה בחומרה אירוע זה ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה, לרבות תלונה במח"ש, על מנת למצות את הדין עם האשמים".

לסיום אמרו באילת: "שופט בית משפט השלום באילת, שלמה גל טייב, דחה את בקשת את המשטרה להארכת מעצרם של שחקני הקבוצה וטען כי אין ממש בטענות המשטרה לפיהן השניים עלולים לשבש מהלך חקירה וכי הם מסוכנים לציבור.
השופט טייב הוסיף ואמר כי על פי החומר שהוצג בפניו השחקנים 'הוכו יותר מאשר היכו'. שחקני הקבוצה ישוחררו תחת השגחה של צוות הנהלת הקבוצה וככל הנראה ייקחו חלק במשחקה של הפועל אילת כבר ביום ראשון נגד מכבי אשדוד".

תגובת מנהלת הליגה

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה לאירוע: "מנהלת הליגה מגנה כל גילוי אלימות על המגרש ומחוצה לו. המנהלת תמתין לבדיקת המשטרה וסומכת ידיה שמשטרת ישראל תבדוק לעומק את נסיבות המקרה. המנהלת קוראת לשחקני הליגה, הישראלים והזרים כאחד, לא להיגרר לפרובוקציות
ולא לשכוח לרגע שהם מהווים מודל לחיקוי לצעירים".

(עדכון ראשון: 19:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully