וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "לא מקשיב למה שאומרים, צופה בתכניות ספורט במיוט"

קליבלנד ניצחה את הנטס וג'יימס שעבר את דומיניק בטבלת קלעי כל הזמנים, התייחס לביקורות: "לא משפיע עלי". קיירי על פרשת קלאני: "לא מתרגש, ראיתי מספיק דברים ב-24 שנות חיי"

יח"צ - חד פעמי

לברון ג'יימס עבר הלילה (בין חמישי לשישי) את דומיניק וולקינס בטבלת קלעי כל הזמנים ב-NBA, אבל לא בזה עסקו בקליבלנד קאבלירס. לברון קלע 24 נקודות ב-87:107 על ברוקלין ובקאבס התפנו לסכם עוד חודש סוער בעונה סוערת.

התקשורת מבקרת, לברון מוצג כמאמן הקבוצה, טיירון לו סופג עונש מזלזל ועוד. בסוף המשחק לברון אמר: "אני יכול לשלוט במה שאני יכול לשלוט, וזה כמה ההכנה שלנו למשחקים טובה. אני חושב שאנשים מתרכזים במה שקורה מסביב לקבוצה, אבל אני מתמקד במה שקורה בתוך חדר ההלבשה. זה לא ממש משפיע עלי, אני לא מקשיב לדברים שאומרים ואני לא צופה בתכניות ספורט עם ווליום".

הקאבס במאזן 22:53, בדיוק כמו בשנה שעברה תחת דייויד בלאט. טיירון לו אמר: "ניצחנו 53 בשלב הזה של העונה בשנה שעברה ועכשיו יש לנו צ'אנס לעבור את מספר הניצחונות של השנה שעברה. היה לנו חודש של 5:11 ואני לוקח את זה בשמחה".

שחקן קליבלנד קאבלירס, לברון ג'יימס. רויטרס
"אנשים מתרכזים במה שקורה מסביב לקבוצה, אבל אני מתמקד במה שקורה בתוך חדר ההלבשה". לברון/רויטרס

קיירי אירווינג אמר אחרי המשחק: "כל מה שקורה סביב הקבוצה שלנו הוא פשוט משוגע. אבל אנחנו עדיין במקום הראשון במזרח ואנחנו עדיין 'הקבוצה שצריך לנצח'. כולם אומרים מה אנחנו צריכים לעשות, מה אנחנו לא צריכים לעשות, איך נשתפר... אנחנו, בתוך הקבוצה, יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לשפר".

קיירי עמד השבוע במרכזה של מיני סערה והרי תקציר העניינים: הזמר הקנדי PartyNextDoor העלה לאינסטגרם תמונה של הזמרת קלאני במיטתו. אלא שקלאני היא בכלל חברתו של קיירי. הרשתות החברתיות געשו, קלאני ניסתה להתאבד, היא וקיירי נפרדו וכוכב קליבלנד העלה מקבץ ציוצים אותם הוא כבר הספיק למחוק.

"ראיתי כל כך הרבה דברים בחיים שלי, ששום דבר או אף אחד כבר לא יכול לחדור אליי", אמר הלילה קיירי כשנשאל על הפרשה האחרונה, "ב-24 שנות חיי עברתי דברים שרוב האנשים לא עוברים בשנות חיים שלמות. מבחינתי זה רק לבוא לעבודה בכל יום ולעשות מה שאני יכול בשביל המשפחה שלי".

עוד באותו נושא

לברון ג'יימס עבר את דומיניק ווילקינס ברשימת הקלעים, קליבלנד חזרה לנצח

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס, קיירי אירווינג, מול שחקן ברוקלין נטס, שיין לרקין. AP
בחור קשוח. קיירי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully